Mooie lijst hoor, met name die benen: super! Ik heb overigens wel het idee dat de progressie wel veel langzamer wordt nu, het kost me echt al veel moeite om er bij sommige onderdelen maar 1 kg (ons kleinste gewicht) bij te doen. Hoe zit dat bij jou?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef Sylvana het volgende:
- warming up: 2x 3,5
- squats: 2x 7,5
- borst: 2x 3,5
- rug: 2x 5
- triceps: 2x 2,5
- biceps: 2x 2,5
- lunges: 2x 7,5
- schouders:2 losse schijven van 1 kg ( schijven van 2,5 kg zijn te groot voor mijn kleine handjes)
Dat heb ik ook hoor, helemaal bij triceps en biceps, daar zit ik echt op mn max nou, ben niet zo sterk in mn armenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:33 schreef Ilske het volgende:
[..]
Mooie lijst hoor, met name die benen: super! Ik heb overigens wel het idee dat de progressie wel veel langzamer wordt nu, het kost me echt al veel moeite om er bij sommige onderdelen maar 1 kg (ons kleinste gewicht) bij te doen. Hoe zit dat bij jou?
BTW: ik kan die losse schijven van 2,5 idd ook niet houden, vandaar de dumbells(mutsige minihandjes)
Lastig soms hè, dat als vrouw je armen zo lekker achterblijven bij je benenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, helemaal bij triceps en biceps, daar zit ik echt op mn max nou, ben niet zo sterk in mn armenEn met benen en rug zou ik op zich wel meer gewicht kunnen, alleen dan krijg ik barbell niet meer over/boven mijn hoofd
Dumbells hebben wij niet, dat zou idd voor mij ook wel een oplossing zijn, want 1 kg is wel erg weinig ( maarja, vind ook weer zo stom om mn eigen dumbells mee te nemen
ja, idd, ik heb benen wel een tijdje met 10 kg aan beide kanten gedaan, maar toen sportte ik met iemand samen en vroeg ik altijd gewoon of hij even de barbell op mijn schouders wilde leggenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:39 schreef Ilske het volgende:
[..]
Lastig soms hè, dat als vrouw je armen zo lekker achterblijven bij je benen(althans, zo ervaar ik het, wil niemand beledigen
). Je eigen dumbells staat natuurlijk wel errug fanatiek en professioneel
![]()
35 man, een grote groep. Ik denk dat er vanavond bij ons wel 70/80 man stondquote:Op woensdag 29 november 2006 22:46 schreef PowerPoes het volgende:
instructeurs letten er wel op, maar het blijft toch moeilijk voor een grote groep (35man). Ik vraag me af wat hun bezig houdt om te imponeren met gewicht, je staat juist giga voor lul als je een oefening niet naar behoren doet!
Een ander verhaal zijn de huisvrouwtjes...die ondernemen totaal geen actie om gewicht te verhogen. En maar zeuren over hun gewicht. Gooi die barbell vol en go-go-go!
nah, zoveel mensen vind ik wel een beetje irritant, sta je echt opgepropt tegen elkaar aan en bijvoorbeeld met lunges is dat niet echt handigquote:Op donderdag 30 november 2006 07:50 schreef PowerPoes het volgende:
70 mensen! Wow! Haha, kom ik aan met me 35 mensen!
Geeft zeker wel een kick om met veel mensen te pumpen?
jaa, de biceps zijn ook erg zwaar jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:36 schreef kluivie het volgende:
Is ook vrij zwaar dan moet je echt niet twee keer 20 kilo pakken (beide kanten dan) ........ of het goed is betwijfel ik maar ja is wel is leuk beetje variatie in het huis ............ straks dippen bij de nieuwe en let ook op de nieuwe biceps....auw
tja, Arthur moet ook oefenen he, voor de masterclassquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:58 schreef kluivie het volgende:
Hahaha dat kan niet heee officieel pas vanaf januari zelfs maar ja
Het was daarvoor altijd met de row, dat was meer een probeersel die zonder row, persoonlijk vond ik het geweldig heftig dus goed maar helaas hij ging er weer van tussen, je moest is weten hoe we toen als instructeur reageerde toen we dat de eerste keer kregen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:04 schreef PowerPoes het volgende:
Wat ik mij afvraag...begin van de 50serie had je 4xclean&press zonder row er tussendoor...later is die row er tussendoor bijgekomen. Why?
ik vind 4 keer zonder row prima te doen, mag van mij zo weer terug komen, vind het wel meevallen met die heftigheid danquote:Op woensdag 6 december 2006 09:59 schreef kluivie het volgende:
[..]
Het was daarvoor altijd met de row, dat was meer een probeersel die zonder row, persoonlijk vond ik het geweldig heftig dus goed maar helaas hij ging er weer van tussen, je moest is weten hoe we toen als instructeur reageerde toen we dat de eerste keer kregen!![]()
Tja ieder zijn meug maar je bent geslaagd volgens de les mills wetten, dus moet je die ook navolgen en moet je niet opeens vreemde dingen gaan doen, zoals ik sommige al bij de borst aan een kant twee blokken meer doen zodat je meer schuin aan het bankdrukken bent.....dat keur ik dus echt afquote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef PowerPoes het volgende:
Ik BP pas sinds de 50serie. Sommige instructeurs hanteren hun eigen choreo en dat vind ik lekkerder. Bij BP59 op het eind alleen maar clean&presses. Voel je wel![]()
dat lijkt me idd niet de bedoeling neequote:Op donderdag 7 december 2006 14:03 schreef kluivie het volgende:
[..]
Tja ieder zijn meug maar je bent geslaagd volgens de les mills wetten, dus moet je die ook navolgen en moet je niet opeens vreemde dingen gaan doen, zoals ik sommige al bij de borst aan een kant twee blokken meer doen zodat je meer schuin aan het bankdrukken bent.....dat keur ik dus echt af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |