Wie is theo???quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:19 schreef MikelenniuM het volgende:
Waar staat ie ergens dan?? gevonden (of je kijkt ff goed...)
@ Kluivie... nog leuke spinningles aan het maken met Theo?![]()
ja eigenlijk niet wat ik gewend ben van les mills :|quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef Maeghan het volgende:
Mijn eerste indruk: truttig. Misschien leuk voor Karl Noten.
quote:
Nou vraag me af wat voor regio je dan komt hoor maar klopt wel maak inderdaad met iemand spinningcd's voor spinninglessen (niet hele les met rocknummers hoor) zit in de nieuwe toevallig wel twee in jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:01 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Laat dan maar... zit bij mij op de sportschool een vent die zegt dat ie met 'Kluivie' een hele spinningles aan het maken is (zelfs een hele les met rocknummers
)
Zal het vanaaf nog s ff aan hem vragen....
Heel vaag inderdaad, want ik kom uit zeeuws vlaanderen dus ja! Nou ja misschien gebruikt die mijn muziek!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:56 schreef MikelenniuM het volgende:
Kom uit midden NL. Blijf het toch vaag vinden, als het goed doet hij morgen mee in mn Pump en zal het dan ff aan hem vragen.
NEE! Mag niet!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:21 schreef sproetjes het volgende:
kan iemand mij (hopelijk binnen een jaar les millls instructrice) helpen aan de muziek van de huidige bodycombat en bodystep? heb de playlists wel maar ik kan de muziek nergens vinden, alleen maar oude versies![]()
(of mag dit hier niet?)
dat doe ik alquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:57 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
NEE! Mag niet!!!![]()
goed zoeken met van die illegale downloadprogramma'tjes... schijn je nog wel eens wat te kunnen vinden...maar dat heb je niet van mij![]()
Die heeft het wel hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:13 schreef Scighera het volgende:
hmm:P waarom heeft fok geen PM functie![]()
Na volgende week zondag kan ik je meer vertellenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:09 schreef Ilske het volgende:
hebben we al een nieuwe tracklist voor de pump 60? Ik kan vooralsnog alleen de sizzler vinden en ik kom er niet echt uit![]()
![]()
quote:BODYPUMP® 60
Invincible is the opening track for our 60th release and a fitting statement about the durability of the world's favorite exercise program. BODYPUMP® continues to prove its immunity from fitness fads and fashions. The new release has all the programs trademark strength and power and more of the innovations that continue to surprise and delight participants in more than 60 countries.
Musically, the new class is all you'd expect from a hard-out celebration of 15 years of "pumping". After our heart-starting warm-up, the party rocks into gear with an amazing squat track to the bring-back sound of What's Up from Aussie band Zander.
The sing-along set go crazy here, as everyone locks and loads for an awesome workout to come. Bon Jovi's Have a Nice Day takes us into hard-rock territory for the chest track and E-Type helps drive the barbells skywards with the hugely uplifting Africa in the back track clean and presses.
A wicked set of dips nail the triceps to the latest hot sound from Pink, while the steady, pulsating Flaunt it from TV Rock is perfect for smashing the front of the arms (slot in the incredible Cherry Pie here if you like our biceps bonus option.)
The focus shifts back to the legs for some new-look lunges with Angel from b*p*m; then to the shoulders and the familiar, energizing sound of One Night in Bangkok.
Next cue Shakira and the innovative side plank in the Abdominals. Amici's So Far Away is a beautiful Cooldown song about New Zealand and a proud reminder of the origins of BODYPUMP in a little country at the bottom of the world.
Thanks, maar dit is de sizzler en die had ik ook al gevondenquote:
dat verbaasd mij ook elke keer weer, ik heb pas bijna een maand niet gepumped en kon daarna egwoon weer dezelfde gewichten als daarvoor gebruikenquote:Op zondag 12 november 2006 14:16 schreef PowerPoes het volgende:
Pump 59 vind ik wel okay! Vorige release overgeslagen omdat ik een beetje BP moe was. Sinds 2weken weer aan het pumpen geslagen. Ik verbaas me erover hoe snel ik weer op het oude niveau zit!
ik vind ze echt veel zwaarderquote:Op maandag 13 november 2006 09:49 schreef Videopac het volgende:
Ben ik de enige die de lunges in BP59 licht vind? Ik denk dat ik ze met meer gewicht kan dan de squats (nog niet geprobeerd).
nee, ik vind ze zwaar, ik ben maar squads gaan doen na een tijdje, dat hou ik beter volquote:Op maandag 13 november 2006 09:49 schreef Videopac het volgende:
Ben ik de enige die de lunges in BP59 licht vind? Ik denk dat ik ze met meer gewicht kan dan de squats (nog niet geprobeerd).
Dat heeft weinig met bodypump te maken denk ikquote:Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef ukga het volgende:
ff algemeen vraagje; hoeveel drukken jullie eigenlijk met bandrukken
toen ik 2 x per week fitnesste deed ik 65 á 70 kilo(in totaal emt stang) 12 x
heb nu 3 maanden niets meergedaan(heb nu zelf thuis een drukbank) zit nu op de 40 kilo![]()
dus dat wordt wel een maandje of wat trainen voordat ik de oude ben
Totaal niet relevant voor dit topic!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef ukga het volgende:
ff algemeen vraagje; hoeveel drukken jullie eigenlijk met bandrukken
toen ik 2 x per week fitnesste deed ik 65 á 70 kilo(in totaal emt stang) 12 x
heb nu 3 maanden niets meergedaan(heb nu zelf thuis een drukbank) zit nu op de 40 kilo![]()
dus dat wordt wel een maandje of wat trainen voordat ik de oude ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |