abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42494849
Waar staat ie ergens dan?? gevonden (of je kijkt ff goed... )

@ Kluivie... nog leuke spinningles aan het maken met Theo?
pi_42494906
Mijn eerste indruk: truttig. Misschien leuk voor Karl Noten.

Ik zie mezelf in ieder geval nog niet een bal tussen m'n benen door aan de buurman gaan geven, dat stadium ben ik wel gepasseerd toen ik acht was.
Sanity is (not) statistical
pi_42519305
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:19 schreef MikelenniuM het volgende:
Waar staat ie ergens dan?? gevonden (of je kijkt ff goed... )

@ Kluivie... nog leuke spinningles aan het maken met Theo?
Wie is theo???
  maandag 9 oktober 2006 @ 21:37:38 #154
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_42525519
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef Maeghan het volgende:
Mijn eerste indruk: truttig. Misschien leuk voor Karl Noten.
ja eigenlijk niet wat ik gewend ben van les mills :|
misschien wel een goede voor de wat "oudere" klanten van de sportschool
pi_42533444
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:53 schreef kluivie het volgende:

[..]

Wie is theo???
Laat dan maar... zit bij mij op de sportschool een vent die zegt dat ie met 'Kluivie' een hele spinningles aan het maken is (zelfs een hele les met rocknummers )
Zal het vanaaf nog s ff aan hem vragen....
pi_42552630
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:01 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Laat dan maar... zit bij mij op de sportschool een vent die zegt dat ie met 'Kluivie' een hele spinningles aan het maken is (zelfs een hele les met rocknummers )
Zal het vanaaf nog s ff aan hem vragen....
Nou vraag me af wat voor regio je dan komt hoor maar klopt wel maak inderdaad met iemand spinningcd's voor spinninglessen (niet hele les met rocknummers hoor) zit in de nieuwe toevallig wel twee in ja (kijk maar ff op de site
pi_42585420
Kom uit midden NL. Blijf het toch vaag vinden, als het goed doet hij morgen mee in mn Pump en zal het dan ff aan hem vragen.
pi_42594728
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:56 schreef MikelenniuM het volgende:
Kom uit midden NL. Blijf het toch vaag vinden, als het goed doet hij morgen mee in mn Pump en zal het dan ff aan hem vragen.
Heel vaag inderdaad, want ik kom uit zeeuws vlaanderen dus ja! Nou ja misschien gebruikt die mijn muziek!
pi_42716830
Fijn, voor bodypump moet ik dus eerst een techniekles volgen, driemaal raden wat ze tot nu toe (ondanks veel aandringen van mijn kant) niet hebben gegeven... een techniekles. Ook hebben ze geen BodyBalance instructrice, dus dat geven ze voorlopig ook niet. Ik begin te twijfelen of ik toch niet lekker 60 euro per maand neer moet gaan leggen voor Fitness First (waar ik wel alle programma's kan volgen).
pi_42717337
Dat schiet idd niet op zo nee
pi_42772031
Vanavond techniekles. Alleen ben ik vannochtend bij het powerplaten bijna (naja toch wel een beetje) flauwgevallen. Slecht gegeten, dus gewoon mijn eigen schuld. Vraag me af hoe ik me vanavond voel, ga er wel heen, want is zo enorm sporadisch dat ik niet op de volgende wil wachten. Maar een pastaatje met pesto eten uurtje van tevoren. Zal vanavond ook ff verslag doen
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:21:16 #162
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_42778632
kan iemand mij (hopelijk binnen een jaar les millls instructrice) helpen aan de muziek van de huidige bodycombat en bodystep? heb de playlists wel maar ik kan de muziek nergens vinden, alleen maar oude versies

(of mag dit hier niet? )

[ Bericht 2% gewijzigd door sproetjes op 18-10-2006 19:09:46 ]
pi_42786448
Het was in 1 woord, supergaaf! Andere instructrice, die veeeel actiever is. Nu echt verslaafd, maandag ga ik weer
pi_42797187
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:21 schreef sproetjes het volgende:
kan iemand mij (hopelijk binnen een jaar les millls instructrice) helpen aan de muziek van de huidige bodycombat en bodystep? heb de playlists wel maar ik kan de muziek nergens vinden, alleen maar oude versies

(of mag dit hier niet? )
NEE! Mag niet!!!
goed zoeken met van die illegale downloadprogramma'tjes... schijn je nog wel eens wat te kunnen vinden...maar dat heb je niet van mij
pi_42797580
Zo, afgelopen week even flink verzwaard:
borst 11 -> 12,5 kg
triceps 7,5 -> 8,5 kg (laatste deel met schijf van 5 kg)
lunges 15 -> 16 kg
schouders dumbbells van 3 kg en laatste deel met barbell 2 x 5 kg

Lunges kunnen nog wel zwaarder, rug op zich ook wel alleen heb ik daarbij dat ik kramp in mijn onderarmen en handen krijg tijdens de brede rows.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:01:55 #166
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_42841640
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 09:57 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

NEE! Mag niet!!!
goed zoeken met van die illegale downloadprogramma'tjes... schijn je nog wel eens wat te kunnen vinden...maar dat heb je niet van mij
dat doe ik al maar ik vind altijd alleen verkeerde remixes of oude versies dan toch maar wachten totdat ik het zelf ga geven
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:13:39 #167
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_42843351
hmm:P waarom heeft fok geen PM functie
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_42845113
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:13 schreef Scighera het volgende:
hmm:P waarom heeft fok geen PM functie
Die heeft het wel hoor

helemaal bovenaan staat een rijtje met onderdelen van Fok en dan staat rechts van " Big Brother" een envelopje, dat is de pmfunctie
pi_43379229
hebben we al een nieuwe tracklist voor de pump 60? Ik kan vooralsnog alleen de sizzler vinden en ik kom er niet echt uit
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_43382538
heb afgelopen maandag weer gepumped en was echt lekker, alleen triceps vonk wel errug zwaar
pi_43385168
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:09 schreef Ilske het volgende:
hebben we al een nieuwe tracklist voor de pump 60? Ik kan vooralsnog alleen de sizzler vinden en ik kom er niet echt uit
Na volgende week zondag kan ik je meer vertellen
pi_43388383
Voila:
muziekjes uit BP 60
quote:
BODYPUMP® 60

Invincible is the opening track for our 60th release and a fitting statement about the durability of the world's favorite exercise program. BODYPUMP® continues to prove its immunity from fitness fads and fashions. The new release has all the programs trademark strength and power and more of the innovations that continue to surprise and delight participants in more than 60 countries.

Musically, the new class is all you'd expect from a hard-out celebration of 15 years of "pumping". After our heart-starting warm-up, the party rocks into gear with an amazing squat track to the bring-back sound of What's Up from Aussie band Zander.

The sing-along set go crazy here, as everyone locks and loads for an awesome workout to come. Bon Jovi's Have a Nice Day takes us into hard-rock territory for the chest track and E-Type helps drive the barbells skywards with the hugely uplifting Africa in the back track clean and presses.

A wicked set of dips nail the triceps to the latest hot sound from Pink, while the steady, pulsating Flaunt it from TV Rock is perfect for smashing the front of the arms (slot in the incredible Cherry Pie here if you like our biceps bonus option.)

The focus shifts back to the legs for some new-look lunges with Angel from b*p*m; then to the shoulders and the familiar, energizing sound of One Night in Bangkok.

Next cue Shakira and the innovative side plank in the Abdominals. Amici's So Far Away is a beautiful Cooldown song about New Zealand and a proud reminder of the origins of BODYPUMP in a little country at the bottom of the world.
Hardloper.
IG @webkim
pi_43399175
Zondag pas? Zaterdag is sneller over een week dan
pi_43475167
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:12 schreef Webkim het volgende:
Voila:
muziekjes uit BP 60
[..]
Thanks, maar dit is de sizzler en die had ik ook al gevonden Ik hoopte stiekem dat iemand (een insider) al een letterlijke tracklist had, maar dat komt dan vanzelf!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_43475812
Vraagje over Bodystep: Kan iemand mij vertellen waarom er soms bij artiest Kopykatz staat, terwijl het een mix is van bijv. Britney Spears? Maakt het downloaden er niet eenvoudig op

Pump 59 vind ik wel okay! Vorige release overgeslagen omdat ik een beetje BP moe was. Sinds 2weken weer aan het pumpen geslagen. Ik verbaas me erover hoe snel ik weer op het oude niveau zit!
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_43476478
Is die kopykatz geen dj? volgens mij wel die mixt sommige nummers
pi_43486860
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:16 schreef PowerPoes het volgende:

Pump 59 vind ik wel okay! Vorige release overgeslagen omdat ik een beetje BP moe was. Sinds 2weken weer aan het pumpen geslagen. Ik verbaas me erover hoe snel ik weer op het oude niveau zit!
dat verbaasd mij ook elke keer weer, ik heb pas bijna een maand niet gepumped en kon daarna egwoon weer dezelfde gewichten als daarvoor gebruiken

Morgen weer
pi_43499777
Ben ik de enige die de lunges in BP59 licht vind? Ik denk dat ik ze met meer gewicht kan dan de squats (nog niet geprobeerd).
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
  maandag 13 november 2006 @ 19:49:44 #179
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_43518517
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:49 schreef Videopac het volgende:
Ben ik de enige die de lunges in BP59 licht vind? Ik denk dat ik ze met meer gewicht kan dan de squats (nog niet geprobeerd).
ik vind ze echt veel zwaarder
pi_43519329
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:49 schreef Videopac het volgende:
nee, ik vind ze zwaar, ik ben maar squads gaan doen na een tijdje, dat hou ik beter vol
pi_43534256
ik vind de lunges in 59 ook niet zo zwaar. Eerst stretchen, dan powerlunges en dan pas met de stang. Ze zijn wel eens zwaarder geweest
pi_43539746
ik kan lunges sowieso al moeilijk volhouden, vind squads echt een stuk fijner om te doen
pi_43546966
Ze zijn niet zwaarder hoor, de vorige was zwaarder maar we hebben echt al veel zwaardere gehad weet niet of er al waren die 44 deden nou was een brander (Lasgo - Something)
pi_43547887
Haha, komt heel bekend voor Kluivie! Die wordt bij ons vaak gebruikt met het mixen! Sandstorm van Darude vond ik ook heerlijk voor lunges!
Voor de mix van komende week ga ik even vragen of California erin kan. Heb wel zin om te dippen, en ook om de huisvrouwen die in de les zitten wat beweging te laten krijgen
pi_43609648
Ja darude is ook geweldig nummer en ook zo zwaar, dat waren nog lunges tenminste En ja california is ook leuk nummer....en pittig
pi_43629866
Gister een mooie mix van oude Pumps in de les gedaan, en voor instructeurs: als u 'klagende' mensen in de les wilt hebben, het is een aanrader:

59-01 Nicki French - I Surrender
56-02 Rogue Traders - Voodoo Child
58-03 The B-52's - Love Shack
57-04 Cascada - Everytime We Touch
56-05 Benny Benassi - The Biz 'Satisfaction'
57-06 The Black Eyed Peas - Pump It
58-07 One More Angel - Breathe
56-08 BodyRockers - I Like The Way
57-09 Pussycat Dolls feat. Busta Rhymes - Don't Cha
56-10 Robbie Williams - Angels

Jammer dat ik Darude niet ken.. vond de lunges uit 58 al zwaar
pi_43640100
Hoe zijn sommige mensen instructeur geworden? Heb op mijn sportschool rondgevraagd, maar d'r is geen plek meer. Zou ik ook een sportschool binnen kunnen stappen om te vragen of ze nog mensen nodig hebben, en zo nodig aanbieden dat ik bereid ben een gedeeltevan de cursus (weet dat dit rond de 600 ligt?) zelf te bekostigen?
pi_43646829
Je kan het altijd proberen, nee heb je...
Ikzelf ben gewoon de sportschool binnen gerold. Volgde eerst BodyCombat lessen en mocht af en toe 'shadowen' (naast de instructeur staan en ook previews geven), zo kreeg ik mijn eigen lessen Power Pump (afgeleide van het welbekende BodyPump) en naderhand hebben ze me op Combat én Pump cursus gestuurd.
Tip: goed je best doen en laat zien wat je kan doen en zorg dat je techniek HEEL goed is! Misschien kan je een keer een track meedoen met de instructeur
pi_43708856
En? Hoe is de nieuwe pump?
pi_43722632
Pump 60

Warmup: Invincible (Carola)
Legs/Squats: What's Up
(Zander feat. Alexis Hart)
Chest: Have a Nice Day (Bon Jovi)
Back/Gluteals/Hamstrings: Africa (E-Type)
Arms/Triceps: Who Knew (P!nk)
Arms/Biceps: Flaunt It (TV Rock feat. Seany B)
Legs/Lunges: Angel (b*p*m)
Shoulders/Arms: One Night In Bangkok
(Vinylshakerz)
Abdominals: Hips Don't Lie
(Shakira feat. Wyclef Jean)
Cooldown/Stretch: So Far Away
(Amici Forever)
Bonus Biceps: Cherry Pie (Warrant)

Jullie hebben het niet van mij
pi_43739707
Even serieus? Een songfestivalliedje als Warming-up? Geweldig!
pi_43739956
Is dat echt een songfestival nummer??
Triceps zijn ECHT Zwaarrrrr!!! Zoveel dips erin.. je hoorde iedereen kreunen en schreeuwen tijdens de track Dat wordt nog wat met lesgeven
pi_43741231
Lunges zijn toch ook erg zwaar? Dat je behoorlijk terug moet qua gewicht. en dat je ze met een voet op de step doet. (heb ik gehoord tenminste).
pi_43741616
Klopt!! Volgens mij heb ik een black out gekregen tijdens die track
pi_43748119
Ik denk dat ik nu al van deze release ga houden! Pittige les hoor ik!
  woensdag 22 november 2006 @ 21:52:38 #196
97111 ukga
Siewosie baas
pi_43800453
ff algemeen vraagje; hoeveel drukken jullie eigenlijk met bandrukken

toen ik 2 x per week fitnesste deed ik 65 á 70 kilo(in totaal emt stang) 12 x
heb nu 3 maanden niets meergedaan(heb nu zelf thuis een drukbank) zit nu op de 40 kilo
dus dat wordt wel een maandje of wat trainen voordat ik de oude ben
pi_43800549
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef ukga het volgende:

heb nu 3 maanden niets meergedaan(heb nu zelf thuis een drukbank) zit nu op de 40 kilo
Dat heeft weinig met bodypump te maken denk ik .
pi_43801999
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef ukga het volgende:

Totaal niet relevant voor dit topic!
Maar dat brengt me wel een op ideetje. Misschien is het ''leuk'' om bij te houden wat je progressie is bij BP?
  woensdag 22 november 2006 @ 22:45:12 #199
97111 ukga
Siewosie baas
pi_43802366
ow sorry mensen.

[ Bericht 70% gewijzigd door ukga op 22-11-2006 22:52:36 ]
pi_44003567
Vanavond was het gewoon zo druk met bodypump dat er mensen werden weggestuurd

Arthur is veel te populair als instructeur

Dit was eerste keer dat ik pump deed waarbij je met triceps op step moet zitten en dan ervoor moet zakken en je met lunges op step moet staan met 1 been en damn, wat zijn die 2 oefeningen zwaar nou zeg

Maar wel lekker uurtje uitgeleefd weer, flink gezweet en ben bang dak morgen heeeel veel spierpijn ga hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')