Gewoon, via de antenne ingang.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:19 schreef K33T het volgende:
Hoe sluit-ie aan op de tv?
Een mooi startbod.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:28 schreef MdMa98 het volgende:
hmm omdat ik geen garantie heb omdat hij het wel echt doet of het nog lang zal doen, en omdat ik op marktplaats pong-machines tegenkom waar niet hoger wordt geboden dan 10 euro start ik daarom met 11,50 incl
Inderdaad, hij is veel meer dan 25 euro waard, dus kom op, bieden op die handel!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:38 schreef popolon het volgende:
Wat zonde dat je hem weg doet.
Prachtding, ziet er ook nog netjes uit ook. Is meer dan EUR25 waard maar ook weer geen 200 natuurlijk.
Niet elke pong computer is een echte pong computer. De 2001 is 1 van de eerste pong computers en geen kloon zoals andere pong computers. Daarnaast is deze puntgaaf, zit er piepschuim bij (klinkt misschien stom, maar bij oud spul is dat van belang) en zitten er brochures in meerdere talen bij. Prijzen voor dergelijke philips pong computers lopen inderdaad uiteen, van 50/60 euro tot een paar euro op marktplaats. Het is dan ook maar net in wat voor staat de computer is en wat er allemaal bij zit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:23 schreef xprotagonistx het volgende:
Op rommelmarkten koop je zulke dingen voor een paar euro. Niet om de verkoper te willen pesten, maar meer voor de mensen die denken dat zoiets een fortuin waard is. Er is nog zat van zulke meuk in de omloop.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:42 schreef vanhal het volgende:
145 vor een philips odyssey? Weet je zeker dat het een philips odyssey was? Want volgens mij kun je niet zo-veel voor een odyssey vragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |