Gezien haar vorige post heb je die juist ingeschat...quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:36 schreef Jarno het volgende:
Of snap ik die '' van toenet weer niet goed.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:38 schreef scarefreak het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk, aan wie dacht ze toen, aan jarno, armageddon of aan mij....
Werken is voor paupers!quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zo kom ik weer niet aan werken toe he... Laten we ff gaan werken tot half 10 ofzo, dan weer ff kletsen...
ja laten we ff gaan werken tot kwart voor negen, das nog mooi 3 minutenquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zo kom ik weer niet aan werken toe he... Laten we ff gaan werken tot half 10 ofzo, dan weer ff kletsen...
quote:
Heldquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je mijn verslag nog gelezen van gisteravond?![]()
Ja mietje, je wordt al bang van een stel kampers die voor hun huis zittenquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja lekker bakkie koggie!
Heb je mijn verslag nog gelezen van gisteravond?![]()
quote:
Beetje respect hebben hequote:Op woensdag 21 juni 2006 08:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja mietje, je wordt al bang van een stel kampers die voor hun huis zitten![]()
Bang niet maar ik zag in dat het niet veel nut meer had om de rest van de straat te doen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja mietje, je wordt al bang van een stel kampers die voor hun huis zitten![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:46 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Beetje respect hebben he, weet je wel wat voor een k*twerk dat collecteren is, bah bah....
Ik meen het serieus, gelukkig zijn er nog mensen als jij die hun vrije tijd opofferen voor het goede doel...!quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Bang niet maar ik zag in dat het niet veel nut meer had om de rest van de straat te doen.![]()
Je bent toch zeker ook geen zeeuw?quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:48 schreef scarefreak het volgende:
[..]
bij ons komen er altijd alleen bejaarden aan de deur, en als je er 20cent in gooit staan ze te wachten op de andere 80 cent die niet komt
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, gelukkig zijn er nog mensen als jij die hun vrije tijd opofferen voor het goede doel...!
Ik zou het nooit doen, veel te lui voor![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:48 schreef scarefreak het volgende:
[..]
bij ons komen er altijd alleen bejaarden aan de deur, en als je er 20cent in gooit staan ze te wachten op de andere 80 cent die niet komt
Geil.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:51 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga eens even naar de kantine want ik zag rosbief staan.![]()
gaan we schelden?quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Je bent toch zeker ook geen zeeuw?
Komt net een collega bij me op de kamer zitten, die heeft alleen nu uitzicht op mijn beeldschermquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:51 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zit s een beetje te bedenken wat ik nog eens kan gaan doen, maar geloof niet dat ik zoveel werk heb... en mn baas is er heel de dag niet, dus lekker t rijk alleen![]()
Dat ga ik ook halen vanmiddag. En dan gaan we bij elke hap aan elkaar denken!quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tering, hendig sjieke plakken!![]()
Mit peper!
Doe maar duur...quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tering, hendig sjieke plakken!![]()
Mit peper!
Werksequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:01 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Komt net een collega bij me op de kamer zitten, die heeft alleen nu uitzicht op mijn beeldscherm
wordt ff wat meer werken vandaag
hahaha! sukkel!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:01 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Komt net een collega bij me op de kamer zitten, die heeft alleen nu uitzicht op mijn beeldscherm
wordt ff wat meer werken vandaag
Ja! Dat we zo hard roelen enzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat ga ik ook halen vanmiddag. En dan gaan we bij elke hap aan elkaar denken!
ik ook, maar die kerel gaat nu 2meter naast me zitten, maar zodat hij net me scherm kan zienquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
hahaha! sukkel!
Ik heb mijn buro zo staan dat ik een fijne muur achter me heb.![]()
Komt het ondertussen nog niet je neus uit?quote:
Vleesj ies goed! Graties vleesj ies helemaal goed!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Komt het ondertussen nog niet je neus uit?
Waarom legt mn baas geen buffet voor mij aanquote:
Elke dag vlees gaat vervelen, het is net als met vrouwenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vleesj ies goed! Graties vleesj ies helemaal goed!
Nee man. Er liggen zoveel verschillende soorten. Dat gaat niet vervelen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Komt het ondertussen nog niet je neus uit?
Geef zijn directe tel nummer maar even. Dan zeg ik wel dat zijn vrouw is overleden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:04 schreef scarefreak het volgende:
[..]
ik ook, maar die kerel gaat nu 2meter naast me zitten, maar zodat hij net me scherm kan zien
Heb de lay-out maar ff naar test-only veranderd om te beginnen
Valt hij ten eerste van verbazing om dat hij uberhaupt een vriendin heeft gehadquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geef zijn directe tel nummer maar even. Dan zeg ik wel dat zijn vrouw is overleden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |