eej hoi !quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:25 schreef Knut het volgende:
*lurk*
Altijdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef Chowi het volgende:
Riep iemand me?
Yay!quote:
Trustuhquote:
Komend jaar juni is de bedoeling, hang van de gemeente even afquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:43 schreef amaranta het volgende:
wanneer ga jij trouwen joene?
Ja he ! dan hebben we nog ff , hou je een gaatje vrij?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:44 schreef amaranta het volgende:
komend jaar juni? prima!
als ik zelf dan niet trouw, dan moet dat geen probleem zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja he ! dan hebben we nog ff , hou je een gaatje vrij?
Neen, dan verplaatst hij naar onderen en breekt de pleuris uitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:48 schreef amaranta het volgende:
kunnen we niet zo'n reeksen pijltje krijgen?
Trusten Joenequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:48 schreef Joene het volgende:
Nee precies, ga nu slapen btw !
dr zitten hier miljoen modjes in deze reeks....die kunnen hem wel stickybovenblijfpijltje makenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Neen, dan verplaatst hij naar onderen en breekt de pleuris uit
Hij is al sticky geweest, maar de topics gaan zo snel dat het niet bij te houden isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
dr zitten hier miljoen modjes in deze reeks....die kunnen hem wel stickybovenblijfpijltje maken
quote:
Pricelessquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef Armageddon het volgende:
-knip
Ik kijk die agent aan van, als je haar 50 euro boete geef dan tief ik die collectebus dwars door je pliesiewagen heen. Gelukkig begreep oom agent mijn blik.
-knip-
Ja zal je verdomme gebeuren zeg. Heb je je 3 uur de tiefus gelopen voor zo'n 60 euro aan kleingeld en dan komt oom agent het even innen.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:04 schreef amaranta het volgende:
Goed gedaan arma!
Als je aan mijn deurtje komt krijg je ook centjes.
Het had zeker een leuke rel op kunnen leverenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja zal je verdomme gebeuren zeg. Heb je je 3 uur de tiefus gelopen voor zo'n 60 euro aan kleingeld en dan komt oom agent het even innen.![]()
Ik had morgen in het nieuws geweest. Geloof mij. Ik zag ze aan komen en zei tegen Merel, daar heb je mijn vrienden weer. Nee joh die komen niet voor ons.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het had zeker een leuke rel op kunnen leveren
Die pet past iedereen lieverd. Nu gaan ze zelfs bejaarden werven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik had morgen in het nieuws geweest. Geloof mij. Ik zag ze aan komen en zei tegen Merel, daar heb je mijn vrienden weer. Nee joh die komen niet voor ons.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ooit gecollecteerd voor kinderkoor de vonderkes
ik schaamde me mijn ogen uit mn kop, maar de koordirigent had ons wijgemaakt dat we van het geld naar 'kinderen voor kinderen' zouden gaanquote:
ik heb een keer in de bus een vrouw met een kinderwagen helpen uitstappen, en het was niet eens mijn haltequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ach, heb ik ook een keer wat gedaan voor de hulpbehoevende medemens.![]()
En? Hij ging ervoor naar de hoeren?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik schaamde me mijn ogen uit mn kop, maar de koordirigent had ons wijgemaakt dat we van het geld naar 'kinderen voor kinderen' zouden gaan
Das wel lief zeg!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb een keer in de bus een vrouw met een kinderwagen helpen uitstappen, en het was niet eens mijn halte
Het gerucht kwam mij laatst ter ore dat hij opgepakt is voor pedofiliequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En? Hij ging ervoor naar de hoeren?![]()
Zit ie nu in een caravan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gerucht kwam mij laatst ter ore dat hij opgepakt is voor pedofilie
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:24 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat hij een tent in zn broek heeft
Mooi he?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:28 schreef amaranta het volgende:
en met de gordijnen sloot ook het topic
Okay, okay. Je hebt gelijk.quote:
Geil zelfs.quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:53 schreef Chowi het volgende:
Oui, maar monkeysex is goed.
Niks geen voorspel, gewoon pompenquote:Op woensdag 21 juni 2006 07:53 schreef Chowi het volgende:
Oui, maar monkeysex is goed.
Owhja dat ging ik doenquote:Op woensdag 21 juni 2006 07:59 schreef Q. het volgende:
Koffie, welk een puik idee.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:26 schreef scarefreak het volgende:
Netjes de handjes boven de dekens gehouden vanacht?
quote:
Gutmurning!quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:26 schreef Jarno het volgende:
Helleu!
als het goed is moet ik vandaag opeens ook wat meer doenquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:28 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Jongens ik ben vanplan vandaag ook echt ff te gaan werken.. dus iets meer dan gister zeg maar... dus niet teveel posten hier, dan kan ik lekker werken
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zometeen ff bellen naar de dokter om morgen mn oor uit te laten spuiten want hij zit dus weer dicht
Gistermiddag ging ie weer open... dus gisteravond niet echt meer aan gedacht...quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:31 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Verder gisteravond nog last van gehad dan?
Misschien had je je vingers dan beter in je oor kunnen stoppen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:33 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Gistermiddag ging ie weer open... dus gisteravond niet echt meer aan gedacht...
Maar vannacht is ie weer dicht gefloept
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien had je je vingers dan beter in je oor kunnen stoppen.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien had je je vingers dan beter in je oor kunnen stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |