... da's zeker zo...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
leuk bandje
ken alleen hun laatste cd(lelijkste artwork van het jaar)
Zoals op plaat, eigenlijk. De wat overzichtelijkere nummers als Special, Am I Wry? No en Comforting Sounds kwamen erg goed uit de verf en waren gewoon indrukwekkend live, maar er zaten ook nummers tussen die volledig verloren gingen in de galm en overstemde gitaren (Apocalypso met name was geen touw aan vast te knopen, terwijl ik het nummer toch best goed dacht te kennen). Beetje wisselende ervaring, al waren die eerdergenoemde tracks live erg goed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:16 schreef Echoes het volgende:
en hoe was het?volgens mij ist net af
Ik vond 156 leuk uitgevoerd!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:19 schreef Grobbel het volgende:
Zoals op plaat, eigenlijk. De wat overzichtelijkere nummers als Special, Am I Wry? No en Comforting Sounds kwamen erg goed uit de verf en waren gewoon indrukwekkend live, maar er zaten ook nummers tussen die volledig verloren gingen in de galm en overstemde gitaren (Apocalypso met name was geen touw aan vast te knopen, terwijl ik het nummer toch best goed dacht te kennen). Beetje wisselende ervaring, al waren die eerdergenoemde tracks live erg goed.
wat versta jij onder hoogtepunten dan? Betere muziek?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:37 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Vond het over het geheel genomen niet echt een boeiend optreden, maar er zaten zeker wel hoogtepunten in!Alleen te weinig.
![]()
Net als "New" , maar dan met een Mquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:52 schreef Echoes het volgende:
hoe spreek je Mew nou precies uit? Want ik zie mezelf al bij de platenzaak niet uit mn woorden komen voor een verkoper die nog nooit van Mew heeft gehoord?
GEwoon als mieuw uitspreken?
Euhm, nee. Dat de live-uitvoering echt iets toevoegt, het nummer iets extra's geeft. Maar misschien is het wel zo dat je van nummers die je bij voorbaat al beter vond ook een betere 'live-ervaring' hebt...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef Echoes het volgende:
wat versta jij onder hoogtepunten dan? Betere muziek?
Ohhh dat valt nog meequote:Op donderdag 21 september 2006 00:35 schreef Taell het volgende:
Ik was bijna speciaal voor Mew naar Lowlands gegaan
Zeker weten dat je dit wilt horen?quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:45 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Zeker weten dat je dit wilt horen?![]()
Ghokay, here we go. Ik ben naar pukkelpop geweest voor Mew, midden in de nacht naar Lowlands doorgereisd voor Mew en een paar weken later richting Kopenhagen met het vliegtuig voor eh.. ja.. Mew.![]()
![]()
Oh mijn godquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:45 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Zeker weten dat je dit wilt horen?![]()
Ghokay, here we go. Ik ben naar pukkelpop geweest voor Mew, midden in de nacht naar Lowlands doorgereisd voor Mew en een paar weken later richting Kopenhagen met het vliegtuig voor eh.. ja.. Mew.![]()
![]()
Nee! Ze herkennen me nog steeds niet!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:25 schreef Taell het volgende:
[..]
Oh mijn god
Da's echt wel heel erg tof, nu móeten ze je wel herkennen![]()
Welke was 't beste optreden van de 3 trouwens?
Da's wel koel inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:32 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Nee! Ze herkennen me nog steeds niet!De keyboardist (geen officieel bandlid) herkende wel een vriend van me, in Kopenhagen, dat was tof.
Het beste optreden was pukkelpop. Op wat vreemde mensen in het publiek na, was de sfeer fantastisch. Ook de visuals waren onwijs goed te zien en zo, wat op Lowlands en in Kopenhagen niet zo was. Wow. Ja pukkelpop was echt de allerbeste (L) Als ik eraan denk ben ik nog steeds stunned!
Van Frengers vind ik persoonlijk 156, Snow Brigade, Behind The Drapes en Am I Wry? No toch wel het leukst.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:33 schreef Duizendpootje het volgende:
die heb ik eigenlijk nog niet zo heel vaak geluisterd..
zal me er binnenkort eens in gaan verdiepen!
Nou, ik vind dat nummer dan wel weer een verhaal apart, maar het lijkt er wel op. 156 is ook wel zo, maar niet alle nummers zijn zo theatraal.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:01 schreef JeroenV het volgende:
Ik ken alleen Zookeepers boy.. Die is wel leuk, maar de rest ken ik niet. Lijkt dat erop?
Ja, zoals ik al zei, zo theatraal! Niks mis mee, mooi zelfs, maar is echt een dijk van een nummer, zit zoveel in. Kan het misschien niet goed uitleggen (valt het op?quote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:54 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Bedankt voor het kickje trouwens, ben maar weer eens gaan luisteren, was toch weer een tijdje geleden!![]()
Onzin. Al hebben ze wel een nummer genaamd "Pink Monster".quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:58 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
vernoend naar:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:54 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Bedankt voor het kickje trouwens, ben maar weer eens gaan luisteren, was toch weer een tijdje geleden!![]()
Ah, heb ze daar ook gezien. Wat een mooie stem heeft de zanger, ook live... Heb direct Frengers & ...And the Glass Handed Kites gekocht, draai ze helaas nog te weinig.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:01 schreef Idioteque het volgende:
Ik was vandaag nog aan het zoeken of ze toevallig aan het touren zijn, maar helaasLeuke band! Enige keer dat ik ze live heb gezien was twee jaar terug tijdens Lowlands...
Heb je een Youtube link ...quote:
op een of andere manier werkt myspace bij mij niet goed, hij laat constant mn browser vast lopenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:31 schreef sophie24 het volgende:
Geen youtube link. Wel een myspace.
http://www.myspace.com/mew
zelf Ben ik nog bezig met een eerste luisterbeurt maar tot nu toe zeer tevreden.quote:
]01. New Terrain (3:14)
02. Introducing Palace Players (4:46)
03. Beach (2:46)
04. Repeaterbeater (2:33)
05. Intermezzo 1 (0:29)
06. Silas the Magic Car (4:06)
07. Cartoons and Macramé Wounds (7:21)
08. Hawaii Dream (1:47)
09. Hawaii (5:01)
10. Vaccine (5:08)
11. Tricks (4:28)
12. Intermezzo 2 (1:03)
13. Sometimes Life Isn’t Easy (5:21)
14. Reprise (5:32)
Ik ben erquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:56 schreef portie het volgende:
Wo, 11/11/09
20.30 uur
MEW
Melkweg Oude Zaal
Nederland
you've got a PMquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:14 schreef AndyKaufman het volgende:
Is het hele album nou uitgelekt? Ik kan alleen de eerste vijf vinden
October 28th – Grünspan (Hamburg, Germany)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:04 schreef portie het volgende:
Album is gelekt![]()
[..]
zelf Ben ik nog bezig met een eerste luisterbeurt maar tot nu toe zeer tevreden.
Ook zijn er wat Europese concertdata bekendgemaakt via niet officiele wegen. Helaas nog geen 1 in Nederland.
28 Oktober Hamburg
29 Oktober Berlin
30 Oktober Köln
5 November Glasgow
6 November Manchester
7 November Leeds
10 November London
12 November Parijs
daar kan ik maar 1 ding op bedenken ...quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:20 schreef Lotte. het volgende:
Het nieuwe album is heel gaaaaaf. Repeaterbeater, Sometimes life isnt easy en Hawaii zijn favoriet. Sowieso ga ik 't album nog kopen om het foeilelijke artwork
Pas gezien op Roskilde en bij de Secret Showcase in Kopenhagen. Was retegoed XD Donderdag in LondenEn dan nog Beatday en de Melkweg en vast ook nog wel een keer in het buitenland
mew mew mew meeewww!
Als je kan urarren staat er een link in je inboxquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef Duizendpootje het volgende:
hmm ik heb alleen nog maar de EP gevonden op internet..
handige linkquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:21 schreef Gubbe85 het volgende:
oninspiratieloos.nl/music
invullen en hoppatee
Morgenavond al (weer)quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:11 schreef portie het volgende:
[..]
daar kan ik maar 1 ding op bedenken ...
Ik ben echt helemaal gek op sometimes life isn't easy! Live ook zo gaaf. Wie gaan er allemaal op 11/11? In Londen waren ze wederom fantastischquote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik vind het nummer Beach mooi!
Lekker relaxed is dat refrein
quote:Op zondag 15 november 2009 20:00 schreef ShiroYasha het volgende:
* ShiroYasha dacht aan;
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |