Dat doe ik, met alle plezier zelfs. Nog sterker, ik vind dat ik een geweldige baan heb.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:09 schreef Copycat het volgende:
Je bent dienstverlener. Verleen je diensten beleefd en vang je geld.
Ja, maar ik snap ook wel dat als mensen vaak als stront behandeld worden, dat ze het op een gegeven moment zat zijn. Hoewel ze dat niet op de 'normale' klanten af moeten reageren natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:09 schreef Copycat het volgende:
Je bent dienstverlener. Verleen je diensten beleefd en vang je geld.
Dat doe ik ook niet, Ik ben heel erg goed in het onthouden van gezichtenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap ook wel dat als mensen vaak als stront behandeld worden, dat ze het op een gegeven moment zat zijn. Hoewel ze dat niet op de 'normale' klanten af moeten reageren natuurlijk.![]()
Als ik gehecht ben aan merk A, dan ga ik niet voor merk B omdat een supermarktmedewerker te beroerd is om even in het magazijn te gaan kijken. Ik ben over het algemeen de aardigheid zelve, maar als zo'n knul me gewoon in het gangpad laat staan zonder me te willen helpen, dan kan ie het krijgen ook en word ik een vervelende klant die naar de bedrijfsleider vraagt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ken het. Werk zelf (af en toe als bijbaantje) in een supermarkt en daar wordt ik af en toe ook gek van de zijkerts.( ze moeten altijd iets hebben wat er niet is terwijl er keus genoeg is) En dienstverlener zijn hoeft nog niet te betekenen dat je oneerlijk behandeld mag worden. Nou ja zelf maar aardig blijven en niet zo worden als "hun"....WTF weer die flessen automaat...
Tuurlijk als een klant wat vraagd ga ik kijken of het er is (ik ben niet lui!) maar soms weet ik gewoon dat het er niet is en als mensen je dan niet geloven en om de mamager vragen ja sry..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik gehecht ben aan merk A, dan ga ik niet voor merk B omdat een supermarktmedewerker te beroerd is om even in het magazijn te gaan kijken. Ik ben over het algemeen de aardigheid zelve, maar als zo'n knul me gewoon in het gangpad laat staan zonder me te willen helpen, dan kan ie het krijgen ook en word ik een vervelende klant die naar de bedrijfsleider vraagt.
Is nog maar één keer voorgekomen, dus dat valt dan weer mee.
Logischquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik gehecht ben aan merk A, dan ga ik niet voor merk B omdat een supermarktmedewerker te beroerd is om even in het magazijn te gaan kijken. Ik ben over het algemeen de aardigheid zelve, maar als zo'n knul me gewoon in het gangpad laat staan zonder me te willen helpen, dan kan ie het krijgen ook en word ik een vervelende klant die naar de bedrijfsleider vraagt.
Is nog maar één keer voorgekomen, dus dat valt dan weer mee.
Overdreven aardig zijn werkt het beste tegen chagerijnige zeikende mensen en heb je zelf ook nog lol aan!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:18 schreef Copycat het volgende:
En je hebt er inderdaad enorme zeikerds tussen zitten, tussen het winkelend publiek.
De kunst is om die ook beleefd, maar met een vleug sarcasme te bejegenen.
Dat is inderdaad erg irritant. Bedenk je maar dat die mensen gewoon geen leven hebbenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Tuurlijk als een klant wat vraagd ga ik kijken of het er is (ik ben niet lui!) maar soms weet ik gewoon dat het er niet is en als mensen je dan niet geloven en om de mamager vragen ja sry..
Ik wil ook wel konging zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Twanstra het volgende:
Klant is KONGING!!!!!!!
(hoe moeilijk is dat nou voor mensen die in een winkel werken!) Ja heb zelf ook 5 jaar in een winkel gewerkt (op de zaterdag).
over geen leven hebben gesproken mensen die willen dat iets thuis bezorgd worden (invaliden daar gelaten)...ah maar dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg irritant. Bedenk je maar dat die mensen gewoon geen leven hebben.
Kan zijn, maar in mijn geval heb je je maar te houden aan de wettelijke veiligheidsvoorschriften. En als je daar over gaat zeuren is het jouw probleem, want dan kom je er gewoon niet in, of je nou 5 jaar of 75 bent. Al moet ik zeggen dat inderdaad de jeugd makkelijker is, als er mensen gaan kllagen/zeuren zijn het altijd de ouderen. Om de 1 of andere reden denken mensen dat ze zich boven de 50 niet meer aan de regeltjes moeten houden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Twanstra het volgende:
Klant is KONGING!!!!!!!
(hoe moeilijk is dat nou voor mensen die in een winkel werken!) Ja heb zelf ook 5 jaar in een winkel gewerkt (op de zaterdag).
Ja, wij ook toenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:23 schreef Vivi het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd wat "Srem Freese" is
In jouw geval inderdaad, had het ook over winkel personeel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:22 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Kan zijn, maar in mijn geval heb je je maar te houden aan de wettelijke veiligheidsvoorschriften. En als je daar over gaat zeuren is het jouw probleem, want dan kom je er gewoon niet in, of je nou 5 jaar of 75 bent. Al moet ik zeggen dat inderdaad de jeugd makkelijker is, als er mensen gaan kllagen/zeuren zijn het altijd de ouderen. Om de 1 of andere reden denken mensen dat ze zich boven de 50 niet meer aan de regeltjes moeten houden.
Oftewel, als een klant als koning behandeld wilt worden zal hij zich ook zo moeten gedragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |