wat, er heeft iemand moeite besteed aan een ONZ-topic?quote:
vijf oranje en 1 rode ook!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:03 schreef nanalune het volgende:
Je hebt 1 blauwtje opgelopen ...
Als het te veel moeite is voor onzin, mag hij ook wel naar GCquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:03 schreef HighLander het volgende:
[..]
wat, er heeft iemand moeite besteed aan een ONZ-topic?
tsja stel je voor
TARAraboemdijeequote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:10 schreef Skorpija het volgende:
Wie is TARA?
Komtie:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:06 schreef Ovidius het volgende:
Post de hele brief eens?
Ik ben TARAquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:10 schreef Skorpija het volgende:
Wie is TARA?
Er worden in mijn huis geen Wuppie's in de fik gezet!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet de fik erin
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet de fik erin
Da's dan jammer voor je ....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Wups die aan mijn zorgen zijn toevertrouwd, worden niet mishandeld!
Toen jij je hier regristreerde ja.quote:OMFG! Het dieptepunt van FOK!
ja he?quote:
Mijn adres is op zoveel plekken op internet wel te vinden. Zeker in combi met mijn achternaam. Maakt mij dus weinig uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Sebasser het volgende:
Adres is duidelijk zichtbaar op wuppie1.jpg.
verder wel grappig..
Ok, Ben je thuis?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mijn adres is op zoveel plekken op internet wel te vinden. Zeker in combi met mijn achternaam. Maakt mij dus weinig uit.
Wel thuis, bier is echter inmiddels op. Sorryquote:
Kom je ook?quote:
Ik ga vroeg me nest in, ik moet echt ff 1 week lang uitslapenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Kom je ook?
Ik ben er ook, er is nog wijn, chips, fris, popcorn en een waterpijp (en kersentabak)
En die wuppiedingen zijn heeeeel lief
Ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:00 schreef freecell het volgende:
De grote vraag is echter: WIE-O-WIE stuurt mij zomaar 7!!!! lieve wuppies!
Maar ik ken je nietquote:
Ik heb sebasser aan de telefoonquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wel thuis, bier is echter inmiddels op. Sorry
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb sebasser aan de telefoon
Moet ff doorgeven dat hij bijna bij je huis is.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb sebasser aan de telefoon
Moet ff doorgeven dat hij bijna bij je huis is.
hey!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:28 schreef Erwtensoep het volgende:
je bent raar
Toen ik vier was, was er ook een wuppie-race.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Mag ik al je Wuppies en de Megawup hebben voor Christan?
Hij spamt me alweer,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef freecell het volgende:
[..]
We wachten af
Hij moet aanbellen bij " zolder" en dan bij "maarten"
Tegen 23.30 pitten we
Lulligquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij spamt me alweer,
hij had aangebelt, en zown kerel had gezegt dat maarten was verhuist
Er wonen hier twee maartens, hier is geen bel gegaan en de Maarten van hieronder woont hier ook nog steedsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij spamt me alweer,
hij had aangebelt, en zown kerel had gezegt dat maarten was verhuist
hij is nu bij de hereweg ofzo, en weet niet waar hij heen moet
te grappig dit
Doe de deur anders ff open,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Er wonen hier twee maartens, hier is geen bel gegaan en de Maarten van hieronder woont hier ook nog steeds
Toch verkeerde adres?
Hereweg 23a dus
Is naast het viaduct, schuin tegenover het theekoepeltje en er zit een torentje op het huis
Hans en Willem?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Doe de deur anders ff open,
hij heeft een dommelsch shirt aan,
er staan alleen de namen hans & willem op de deur ??
Hij was idd verkeerd, hij is nu bij een trip gebouw? dat is nr. 93 bij het thee koepeltjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Hans en Willem?
Zeker dat je het goede huis hebt? Hier staan zo'n 20 namen op de deur, waar zit hij dan?
Ik fiets al terug met mijn Tmobile PDA in de handquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Hans en Willem?
Zeker dat je het goede huis hebt? Hier staan zo'n 20 namen op de deur, waar zit hij dan?
edit: ik ga voorlopig uit van een heaux en ga niet naar buiten voor ik concrete aanwijzingen heb dat hier iemand is
Enne: van WIE komen nu de wuppies?
Neee! hij moet nu terug naar het spoor, aan de kant van de weg van trip en dan NAAST het viaductquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij was idd verkeerd, hij is nu bij een trip gebouw? dat is nr. 93 bij het thee koepeltje
ik lijk wel een postbode
Opeens weet ik waar het zit!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Neee! hij moet nu terug naar het spoor, aan de kant van de weg van trip en dan NAAST het viaduct
verkeerde theekoepeltjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij was idd verkeerd, hij is nu bij een trip gebouw? dat is nr. 93 bij het thee koepeltje
ik lijk wel een postbode
nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opeens weet ik waar het zit!!!
Daar zit ook een computerzaak op de hoek, acsi, die weg in,
Oh, dan zit ik verkeerd, dna ben ik het kwijtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef freecell het volgende:
[..]
nietGeen computerzaak in de buurt
Jij, jij, jij opnaaier!
Ah hij heeft um alquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:05 schreef freecell het volgende:
[..]
geen bel gehoord.....Bel dan
Bij " zolder"
Sorryquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:07 schreef freecell het volgende:
[..]
??![]()
Bij wie is hij aan het buurten als het niet bij ons is?
Weet ik veel, maar ik hoor hem zo zeggen, ben jij maarten, kerel, jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:07 schreef freecell het volgende:
[..]
??![]()
Bij wie is hij aan het buurten als het niet bij ons is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |