mwaoh, vind t wel een beetje een gebrekkige verklaring van Tjecken. Naar mijn idee zullen spelers toch sneller in waarde gaan dalen dan nu naarmate ze ouder worden, omdat mensen eerder betalen voor hogere skills dan hogere experience. Zo gauw, laten we zeggen, 27 jarigen gaan dalen zullen ze snel in waarde gaan dalen, ook al kunnen ze in de seizoenen die daar op volgen nog stijgen in ervaring....quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:08 schreef maniack28 het volgende:
VK en Grumps, jullie hebben het goed gezien
Die skilldaling is juist beter dan voorheen. HT Tjecken heeft daar een uitleg over gegeven. Het idee was, dat spelers nu heel goed zijn en in 1x heel hard dalen vanaf hun 32e ofzo.. Omdat ze tegen die tijd redelijk veel ervaring hebben, gaan ze dus in 1x van hun top naar het einde van hun carriere. Door de skillverlaging al eerder in te voeren (minimaal 25 jaar, maar die zullen zelden voorkomen), mar geleidelijker te laten dalen, zullen spelers dus juist rond hun 30e het best zijn en niet in 1x van sterspeler tot loser worden. Een Teddy Sheringham zit er dus met deze nieuwe regels misschien wel in
Met dit gegeven kun je dus ook je eigen voordeel doen [14.gif]quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
mwaoh, vind t wel een beetje een gebrekkige verklaring van Tjecken. Naar mijn idee zullen spelers toch sneller in waarde gaan dalen dan nu naarmate ze ouder worden, omdat mensen eerder betalen voor hogere skills dan hogere experience. Zo gauw, laten we zeggen, 27 jarigen gaan dalen zullen ze snel in waarde gaan dalen, ook al kunnen ze in de seizoenen die daar op volgen nog stijgen in ervaring....
Ach, wij kopen toch altijd spelers onder 25, dus dat maakt niet uitquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Met dit gegeven kun je dus ook je eigen voordeel doen [14.gif]
Ik doe dat trouwens niet, ik let wel op ervaring... Misschien heeft deze maatregel tot effect dat een aantal van mijn spelers devalueren.... Het zij zo, aan de andere kant, nieuwe daarvoor terugkopen zal dan ook goedkoper zijn...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach, wij kopen toch altijd spelers onder 25, dus dat maakt niet uit
Ik ook, spelers die ik afgelopen tijd kocht waren max 23 jaar, minimaal slecht ervaring. De meeste zijn al zwak ervaring en zullen dus binnen nu en 1,5 seizoen wel richting matig gaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik doe dat trouwens niet, ik let wel op ervaring... Misschien heeft deze maatregel tot effect dat een aantal van mijn spelers devalueren.... Het zij zo, aan de andere kant, nieuwe daarvoor terugkopen zal dan ook goedkoper zijn...
Pfoe... ik boycot dat soort spelers tegenwoordigquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:05 schreef Yankee_One het volgende:
maniack,
wanneer een speler waardeloos keepen heeft, geeft dit toch een loonsverhoging van 20? ongeveer...
Tis dat ik een wereldklasse hebquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:41 schreef Lennox het volgende:
Wonderbaarlijk def loopt over een uur af. 1,4 moet ie kosten. Ben benieuwd of ik hem kwijt raak. Vind het sowieso al een belachelijke prijs, maar goed.
Dat snap ik dus ook al niet...quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:57 schreef maniack28 het volgende:
Wat mij trouwens opvalt, ik ben weer aan het zoeken naar YP die stijgen (en al gespeeld hebben), dat mensen hun 17 jarige redelijke YP's met matig bijstat niet opstellenIk weet niet hoor, maar je bent echt dom als je niet meer in de beker zit en een leuke YP pullt en deze niet opstelt, want je kan hem voor zoveel meer verkopen wanneer je dat wel doet, zeker als hij hoog zit. Dat scheelt je zo 100k soms.
ja die speler krijgt training. er wordt gekeken of de speler de afgelopen week op een trainingsplek heeft gespeeld. waar maakt dan niet uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:09 schreef Lennox het volgende:
Hoe werkt dat dan eigenlijk? Stel ik pull een goed spits en die stel ik als spits op -> wordt naar spitsen trainer getransferteerd. Dan krijgt hij een week scoren training op vrijdag? Of zie ik dat verkeerd. Ik laat ze eigenlijk ook nooit meespelen.
Als je een fatsoenlijk yp pull, dan moet je em listen zodat je hij op woensdag wel mee kan spelen in je friendlies.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:09 schreef Lennox het volgende:
Hoe werkt dat dan eigenlijk? Stel ik pull een goed spits en die stel ik als spits op -> wordt naar spitsen trainer getransferteerd. Dan krijgt hij een week scoren training op vrijdag? Of zie ik dat verkeerd. Ik laat ze eigenlijk ook nooit meespelen.
Moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:29 schreef Lennox het volgende:
Voor 0 listen vind ik te groot risico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |