Wir sind wieder zurückquote:
Who cares.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wir sind wieder zurück
Zelfs mijn duits is beter... ... ...
Die aanpassingen zijn zwaar kut.. dit is puur in het nadeel van alle teams die geen mids trainen. Immers, mids zijn de enige die wat aan conditie hebben. Misschien dat deftrainers iets minder nadeel hebben omdat conditie met pressing belangrijker is, maar als ze dit doorvoeren moeten ze ook zorgen dat iedere speler werkelijk conditie nodig heeft...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hiermee wordt het dus zo'n beetje verplicht om in het tussenseizoen conditie te trainen.
[..]
Nieuwste aanwinst, volgens mij zit-ie best hoog; hij had 680 loon toen ik 'm kocht
vertrouwen speelt wel degelijk een rol, ik heb altijd 6 psychologen in dienst en hou zo mn zelfvetrouwen altijd op wonderbaarlijk. Mjah... niemand die wakker zal liggen van wat extra psychologen in dienstquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik dacht dat ze meer diversiteit in t spel wilde hebben
nu bevoordelen ze weer de PM trainers.
wel interessant, gewoon conditie training negeren als def trainer en ongelofelijke winst boeken in t begin vh seizoen als bijna alle teams nu conditie gaan trainen en vorm gaan verliezen![]()
dat ze het vertrouwen belangrijker maken, lijkt me logisch, t speelde nog nauwelijks een rol.
en dan die eerdere skill dropwaar gaat dat nu weer over, nu is t al vrij ongeloofwaardig dat sommige spelers al rond de 29 beginnen te dalen, terwijl in t echte voetbal daar vaak de top ligt.
ik ben er iig niet zo blij mee, heb nog een 28 jarige middenvelder rondlopen die ik wil verkopen. sowieso, vanaf 26-27 wordt t dadelijk al gevaarlijk en iig lastig om spelers nog voor een fatsoenlijke prijs te verkopen.
Nee, ik schatte hem rond 2/3 trainingen. Dus ik denk dat je wel en beetje te veel hebt uitgegevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:39 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Die zat dan wel erg laag zeker?
En ik denk nog steeds dat mijn trainee niet duur is, heeft al aardig wat conditie, en ook nog eens matig passen
Dat denk ik niet, dit zou tot gevolg hebben dat veel teams zullen gaan rentenieren... Waardoor je eik meer geld de hattrick economie in pompt... Met als gevolg dat de groten steeds groter zullen worden en de kleintjes nauwelijks een kans zullen krijgen...quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef komrad het volgende:
ja duh, maar ik bedoelde het als algemeen punt van aandacht. Gaan ze nu eindelijk ook eens de renteregels wijzigen, max 100k slaat ook nergens op
Staat voor 0 op de lijst, misschien is er nog een gek die hem kooptquote:Viktor Oliver (16271630) 4
33 jaar, matig in vorm, geblesseerd (4 weken)
Een populair persoon die rustig en oneerlijk is.
Heeft matig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 100
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: 4 weken geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
precies, ik zou allang 200k moeten krijgen met de hoeveelheid geld die ik nu hebquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef komrad het volgende:
ja duh, maar ik bedoelde het als algemeen punt van aandacht. Gaan ze nu eindelijk ook eens de renteregels wijzigen, max 100k slaat ook nergens op
Och, om de boel weer recht te trekken en te zorgen dat je precies de maximum rente krijgt, wil ik best de last van je overnemen van die miljoenen die je teveel hebt hoor. Geen enkel probleem.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
precies, ik zou allang 200k moeten krijgen met de hoeveelheid geld die ik nu heb![]()
Exactly my thoughts..quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:58 schreef Grumpey het volgende:
overigens denk ik dat het met die conditie wel los zal lopen. Aangezien het dalen niet snel zal gaan, en iedereen er last van heeft. Daarnaast gaat het me 1 training per seizoen misschien kosten, maar goed, dat heeft ook iedereen. Middenveldtrainers en wingertrainers pakken deze week terug (ze moesten deze immers al maken), maar om nou te zeggen dat het EXTREEM veel voordeel oplevert, mhoaw, durf het te betwijfelen. Immers, ze hebben 10 trainies die allemaal dalen, ik heb er maar 3,5 waarbij het boeit
op mijn echte postbankrekening? Kijk, want dan hebben we een dealquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:59 schreef twi het volgende:
[..]
Och, om de boel weer recht te trekken en te zorgen dat je precies de maximum rente krijgt, wil ik best de last van je overnemen van die miljoenen die je teveel hebt hoor. Geen enkel probleem.
Ik wil dan zelfs zo schappelijk zijn om de rente wekelijks naar je over te maken.
iemand die hier het antwoord op weet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:18 schreef Yankee_One het volgende:
speelt de skill van een keeper nog mee bij het stoppen van kansen? of draagt hij alleen bij aan de ratings van de verdediging?
mijn zwak reservekeeper komt namelijk af en toe voor in het wedstrijdverslag alsaf hij een wereldkeeper is.
zeker, ik zou zeker voor optie 1 gaan ook gezien het feit dat keepers toch al de grootste boost aan de verdediging geven en t bij optie 2 ook op een gegeven moment onmogelijk zou gaan worden te scoren tegen magische+ keepers ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:25 schreef Grumpey het volgende:
er zijn 2 mogelijkheden:
1) de keeper draagt alleen verdediging bij, dit zwakt kansen enorm af en je krijgt er minder tegen. Als je ze dan tegen krijgt dan is het gewoon een kans of je keeper hem tegenhoudt ongeacht zijn skill
2) De keeper zijn skill bepaald of hij hem tegenhoudt indien de tegenstander een kans krijgt.
Ik zou voor optie 1 neigen, gezien het aantal specactulaire reddingen van rukkeepers, en het aantal tegendoelpunten van wereldkeepers. Overigens is het bij penalties wel weer duidelijk van invloed, dus ik ben niet overtuigd nog. Wie vult me aan?
je hebt een goed punt hier. cruciaal of t echt veel voordeel gaat opleveren voor mid trainers is de snelheid waarmee de conditie zal gaan dalen. als t heel langzaam gaat zal t allemaal wel meevallen, gaat t wat sneller dan gaan niet-mid trainers snel de daling in MF ratings voelen, terwijl mid trainers dit makkelijker kunnen opvangen door conditie te trainen (zelfs door t seizoen heen) omdat t een deel van hun training is EN omdat de conditie training bij hun sneller zal gaan (lagere leeftijd).quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:58 schreef Grumpey het volgende:
overigens denk ik dat het met die conditie wel los zal lopen. Aangezien het dalen niet snel zal gaan, en iedereen er last van heeft. Daarnaast gaat het me 1 training per seizoen misschien kosten, maar goed, dat heeft ook iedereen. Middenveldtrainers en wingertrainers pakken deze week terug (ze moesten deze immers al maken), maar om nou te zeggen dat het EXTREEM veel voordeel oplevert, mhoaw, durf het te betwijfelen. Immers, ze hebben 10 trainies die allemaal dalen, ik heb er maar 3,5 waarbij het boeit
Meteen een mogelijke future coach, heb er nu 2, degene die als eerste stijgt naar goed ervaring wordt mijn coach, de andere verkoop ik zodra hij stjigtquote:Melvin Knapp (15397110)
34 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft redelijk ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 150
Loon: 648 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Forum Opties | |
---|---|