Ik zou op mijn trainee nu een bruto winst maken van 600k in 2 weken, vind je dat ik die ook moet verkopen dan? Ik vind het beetje jammer om hem met zo'n conditie te verkopen, terwijl ik in het tussensezoen toch conditie ga trainen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ook met die vorm? Zo ja, verkopen.. die winst haal je nooit meer...
Toen was zn vorm redelijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ook met die vorm? Zo ja, verkopen.. die winst haal je nooit meer...
Misschien nog wel minder, meer niet iigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:08 schreef stefmans het volgende:
190k
netto 400k dus? Zo ja.. verkopen, die winst haal je nooit meerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:53 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik zou op mijn trainee nu een bruto winst maken van 600k in 2 weken, vind je dat ik die ook moet verkopen dan? Ik vind het beetje jammer om hem met zo'n conditie te verkopen, terwijl ik in het tussensezoen toch conditie ga trainen.
quote:Dan Anderner (21145560)
27 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 940
Loon: 1 536 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
het heeft wel meer effect, het geeft alleen een kans op t omlagen brengen van je supporters vertrouwen, dat zie je nu.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:59 schreef -J-D- het volgende:
The supporters got a bit moody since the many doctors employed by the club just couldn't stop arguing about treatment methods.
Het verhaal gaat toch dat het geen zin heeft om meer dan 10 dokters te nemen?
Dan lopen ze elkaar toch in de weg, oftewel het effect is dan toch minder?
Jouw verhaal logenstraft dat.
Misschien al langsgekomen, maar deze speler is beetje door een TSI plafond geschotenquote:Herman Vooijs (14720983)
26 years, excellent form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has supernatural experience and weak leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Also part of Team Nederland!
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Wage: 1 587 744 ¤/week including 20% Bonus
Owner: de dartele duifjes
Warnings: 0
Injuries: Healthy
quote:Merlijn Garritzen (120973951) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 470
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
verkoopbaarquote:Willem Lammerts (121031722) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
mjah... echt veel zal ik er niet voor vangne.. 50k ofzoquote:Erwin Wassenaar (121035455)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 230
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:23 schreef komrad het volgende:
of je moet hem tot goddelijk houden, kan je elke keer de 2% pakken
ik twijfel,quote:
Droog, neem ik aan.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:27 schreef komrad het volgende:
[..]
ik twijfel,
optie 1: het is door -> rap naar de kroeg
optie 2: het is klote weer -> lekker thuis kijken
ik ook maar dat is niet wat me tegenhoudt.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Droog, neem ik aan.
Ik moet morgen vroeg op, en kijk een keer thuis.
TV naast de pc, dus ook hattrick!
Tot straks op irc danquote:Op zondag 25 juni 2006 18:34 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ook maar dat is niet wat me tegenhoudt.
idd ik bedoelde droog
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:04 schreef KaheemSaid het volgende:
6-0 gewonnen en als ik ooit in hattrick Ivanov als schijts heb dan win ik de Vinnie Jones award ook !!!!
Dit riekt naar Koei.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:32 schreef ASSpirine het volgende:
Kut, ik dacht dat ik mijn team had ingesteld...
Blijkbaar ben ik vergeten op te slaan of gewoon bij verkeerde wedstrijd...
Jij durft het aan.quote:
Saai, ik sta nu 6e.quote:04-06-2006 (Competitie): Forzafcutrecht - Sys rq 1 - 0
11-06-2006 (Competitie): Sys rq - vvc Impeesa 0 - 0
18-06-2006 (Competitie): vvc Impeesa - Sys rq 1 - 0
25-06-2006 (Competitie): Sys rq - Forzafcutrecht 0 - 0
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:49 schreef Grumpey het volgende:
zoals Cruijf zegt: elk nadeel heeft zijn voordeel --> Ik had mijn toto wel goed, flink wat geld gewonnen nu
bij mij was het ook weer bal... 2 gele en 1 rode, 4-1 verloren, sta inmiddels weer 6e, nog net boven de streep...quote:Op maandag 26 juni 2006 10:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
mijn wedstrijd gister was net zo kut als Oranje... Maar das nog niet het allerergst..... mijn concurrenten hebben wel gewonnendus ik sta 8ste...
Je staat wel op de startpagina van die site, maar heb het nog niet geregeld dat de link Team van de Maand naar jouw stukje verwijst. Dat ben ik vergeten.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:05 schreef Mokkaboon het volgende:
waarom wordt mijn team van de maand niet aangepast op fokhattrick.nl ???
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:02 schreef Mokkaboon het volgende:
mijn wedstrijd gister was super... was in alle oranje euforie zelfs vergeten m'n opstelling op te geven... gelukkig pas ik om de paar weken m'n standaard opstelling aan, aan welke spelers op dat moment goed zijn... dus zo erg was het niet... alleen stonden m'n spitsen naar de vleugels wat wel een foutje was, hoewel het over het totaal wel een betere aanval geeft...
maar die scheids gister toch... Ivanov... Dat ze hem een fles foute rusische wisky ofzo geven waarin ie zichzelf verzuipt... gadver man wat een wan prestatie...
het zit ons trouwens echt niet mee dit WK... tegen argentinie hadden we ook al een klote scheids...
mijn favorieten zijn nu brazillie en het australie van hiddink...
Gefeliciteerd enzo!quote:
Wordt maximaal een redelijk coach, dus ik zou 'm door laten spelen voor goed ervaring.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:43 schreef MacMauser het volgende:
Nog 2 weekies en het wordt eindelijk mijn eerste kampioenschap!![]()
Ik snak nu al naar een moeilijkere en dus leukere klasse voor volgend jaar.
Is het eigenlijk interessant om van een speler met redelijk ervaring en redelijk leiderschap een coach te maken??
Ik doe me best! Word wel lastig hoor nog 2 belangrijke wedstrijden te gaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:54 schreef Mokkaboon het volgende:
eej komop panterervoor vechten heh! zou mooi zijn als jij en ik beide kampioen worden dit seizoen...
Wat een aapgezichtquote:Verzonden 2006-06-26 15:50:00
Van rjprjr
Onderwerp Best
And the best time is?
PORTUGAL
Het is aangepast.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:23 schreef Mokkaboon het volgende:
ja... want ik had zoveel positieve feedback op m'n stukje gekregen... nu kan het nog maar voor een korte tijd erop staan voordat het volgende team er weer op moet...
stuurder onthouden en na de wedstrijd tegen engeland zeggen:quote:Op maandag 26 juni 2006 15:55 schreef MyImmortal het volgende:
wtf!? een of andere portugees stuurt me opeens dit berichtje op hattrick:
[..]
Wat een aapgezicht![]()
Zn transfergeschiedenis uitspitten en elke enigzins verdachte transfer aangeven als cheaten.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:55 schreef MyImmortal het volgende:
wtf!? een of andere portugees stuurt me opeens dit berichtje op hattrick:
[..]
Wat een aapgezicht![]()
Exactly...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
stuurder onthouden en na de wedstrijd tegen engeland zeggen:
Best time now?
Brittain!
lijkt mij de beste reactie.
of uitdagen voor een friendly en al zijn trainees mank schoppenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Exactly...
Smerige kutportugezen....
quote:26-06-2006 Je hebt je stadion uitgebreid en de aannemer 377 500 ¤ betaald.
Nu maar hopen dat mijn speler verkocht wordt die ik voor 1 miljoen op de transferlijst heb staan, anders sta ik weer veels te veel in de schuldenquote:Kapitaal: 23 486 ¤ (-366 694) ¤
nog bijna een miljoen over.quote:César Cerqueira [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 350, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Snel]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
als we dat dan ff met zn allen doenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
stuurder onthouden en na de wedstrijd tegen engeland zeggen:
Best time now?
Brittain!
lijkt mij de beste reactie.
en ik sta nu niet meer eerstequote:Op zondag 25 juni 2006 23:16 schreef komrad het volgende:
ik heb met 4-3 verloren na 2x voorgestaan te hebben
ik denk dat ik nog een paar zware weken tegemoet ga in de competitie. we zullen zien of ik het ga redden. Ik speel trouwens morgen tegen de nummer 2 van Liechtenstein, dus dat wordt wel een leuke matchquote:Op maandag 26 juni 2006 19:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ik sta nu niet meer eerste![]()
nummer 1 t/m 3 allemaal 19 punten. Wel spannend
Toch maar gaan uitkijken naar een nieuwe trainer. Is dit volgende erg voor de prestaties van je team of niet?quote:De bezoekers konden geen 9 man op de been brengen, wat het minimaal vereiste aantal spelers is, zodat zij een walk-over moesten slikken. De toeschouwers, die zich hadden verheugd op een spannende wedstrijd, waren erg teleurgesteld. De wedstrijd eindigde in 5 - 0.
quote:Paul Collins:
Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van slecht naar waardeloos.
Wat voor bejaardentehuis run jij?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:55 schreef Tomhoog het volgende:
me formi mid is naar goed gegaanen nog een andere formi naar uitstekend :"(
wel 9 wedstrijden ongeslagen..
niet leuk
Het is slecht voor het vasthouden van de TS, voor de rest niet zo boeiend. Nadat het rampzalig wordt schijnt het het niveau van de trainer pas te doen dalen, dus het lijkt me beter dat (wanneer dit een goed of redelijk coach is) je het nog uit zingt met deze.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
vervelend zo een team in je poule waar al weken niets meer mee gedaan word!Geen kaaten en geen blesures.
![]()
![]()
[..]
Toch maar gaan uitkijken naar een nieuwe trainer. Is dit volgende erg voor de prestaties van je team of niet?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |