Nieuwe trainee, 100kquote:Ricardo Adalid (120033042)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en rampzalig leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Espaņa
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
(29748214)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:44 schreef Yankee_One het volgende:
transfervegelijking gaf toch 200k aan
en wat is de spelerid van die spits?
quote:"Kijk, ze hebben daar altijd wat te vieren,
en als ze niks te vieren hebben,
vieren ze dat ze niks te vieren hebben!"
Tuurlijk krijg je dat. Iemand bood een maand terug 500k voor mijn 18-jarige "goed" PM zonder bijzondere bijstats, geen last van gehad ondanks dat ik het zelfs zelf heb gerapporteerd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:26 schreef Lennox het volgende:
er biedt net iemand 175k op een speler met een matig hoofdstat van mij. (17 jaar, matig conditie, pm en goed passen). Zou ik dit geld gewoon krijgen of wordt dat aangepast?
doe op zun minst je best, zoals ik...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:58 schreef Yankee_One het volgende:
tvp
kan niet altijd de clown uithangenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
doe op zun minst je best, zoals ik...
Bedoel je zo iemand?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
kan niet altijd de clown uithangen
53kquote:Antoine Dupuis (120041413)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Volgens mij zit ie niet heel laag, zeker ook niet hoog, maar behalve conditie en passen heeft hij helemaal geen bijstats, denk dat hij ongeveer op de helft zitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:51 schreef Yankee_One het volgende:
ik weet niet hoe duur passen wordt betaald bij middenvelders, maar hij zit erg laag in zijn skill en dan zou ik 100k te veel vinden
Ben ik ook al mee bezig, naar de hoeveel plaatsen ga je?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:45 schreef Tomhoog het volgende:
Stadion uitbreiden *0*
Staanplaatsen: 5200quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ben ik ook al mee bezig, naar de hoeveel plaatsen ga je?
Ik ben er zeer content mee. Volgende week nog zo'n spitsje aankopen. Deze kostte 1.450kquote:Víctor Balboa [1 maal een kaart gekregen]
TSI = 8 150, 24 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
Sorry maar daar heb je toch iets teveel aan betaald. Ik haalde ook zo'n trainee binnen met bijna dezelfde stats. Alleen jaartje ouder, maar die kostte me slechts 5k. Klein verschil. De conditie bij de mijne is iets minder, alleen daar staat weer veel beter verdedigen tegenover...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:46 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nieuwe trainee, 100k
Dit keer met matig passen, meer kon ik niet betalen omdat ik mijn nieuwe goed/slecht coach heb aangenomen en ik niet weer in het rood wil staan
Die van mij heeft wat minder bijstats, en hoger loon, denk dat die van mij dan ook hoger zit. Scoren bij een middenvelder heb je ook niks aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:53 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Sorry maar daar heb je toch iets teveel aan betaald. Ik haalde ook zo'n trainee binnen met bijna dezelfde stats. Alleen jaartje ouder, maar die kostte me slechts 5k. Klein verschil. De conditie bij de mijne is iets minder, alleen daar staat weer veel beter verdedigen tegenover...
Goris Elderman (118970835)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: Einsteins Elf
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Forum Opties | |
---|---|