Je moet niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:04 schreef wimmul het volgende:
Wie steund dit idee?
7.5quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:04 schreef wimmul het volgende:
omdat het armsteuntje haar lever in de weg zit.
8.0quote:Dat is zo'n beetje hetzelfde als een kanker patientje pesten met zijn kale hoofd. DAT DOE JE NIET!
Als je mij hiermee implimenteerd heb je het toch grondig mis. Ik bezit over genoeg fatsoen en opvoeding om zelfs tot aan twee maal toe op te staan voor de "oude van dagen" (afgelopen vrijdag nog). Hetzelfde verhaal met vrouwen die proberen een ouwe hermes bus in te komen met een bak van een kinderwagen. Dus gooi het eens over een andere boeg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:47 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken.
Ik ben wel voor het idee om jeugdige eikeltjes uit de bus te zetten die bijvoorbeeld niet gaan staan voor ouden van dagen, of van die homo's die een vrouw zien kloten om een kinderwagen naar binnen te zien trekken en niet helpen.
Wat?quote:
Dus je helpt ze de bus in, om daarna op Fok over krijsende baby's te gaan zitten klagen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef wimmul het volgende:
[..]
Als je mij hiermee implimenteerd heb je het toch grondig mis. Ik bezit over genoeg fatsoen en opvoeding om zelfs tot aan twee maal toe op te staan voor de "oude van dagen" (afgelopen vrijdag nog). Hetzelfde verhaal met vrouwen die proberen een ouwe hermes bus in te komen met een bak van een kinderwagen. Dus gooi het eens over een andere boeg.
Ik introduceerde niet noodzakelijk jou ermee, maar denk je eens in dat het voor die dames met baby's net zo enorm ontiegelijk kut is om met de bus te reizen als voor jou en ze zich vaak opgelaten voelen als hun baby'tje (die ook van de bus baalt) begint te krijzen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef wimmul het volgende:
Als je mij hiermee implimenteerd heb je het toch grondig mis. Ik bezit over genoeg fatsoen en opvoeding om zelfs tot aan twee maal toe op te staan voor de "oude van dagen" (afgelopen vrijdag nog). Hetzelfde verhaal met vrouwen die proberen een ouwe hermes bus in te komen met een bak van een kinderwagen. Dus gooi het eens over een andere boeg.
tja, ik ontwijk dan ook de nederlandse servers, maar ik zal er weer eens gaan spelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:22 schreef wimmul het volgende:
Haha, nou dan moet je counter strike toch maar eens wat vaker online spelen mannow. En "je moeder" zal je mij nooit zien/horen gebruiken.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:04 schreef wimmul het volgende:
Je kent het wel. Je zit in en overvolle bus en buiten de bus is het 30 graden...wat betekend dat het in de bus 40 graden is. Het stinkt er naar zweet en de een of andere dikke vette zwetende feministe zit tegen je bezwete arm aan te schuren omdat het armsteuntje haar lever in de weg zit.
Ineens begint het...WEEEEEEH....WHHHEEHEHHEHEHEEEEE WEEEEEEEEEH....nee het is niet het geluid van lag overvliegende 21ste eeuwse Nazi vliegtuigen. Nee het is een BABY...wie de FUCK neemt z'n kut kroost van een half jaar nou mee de bus in. Dat is zo'n beetje hetzelfde als een kanker patientje pesten met zijn kale hoofd. DAT DOE JE NIET!
Dus kwam ik op twee ideeen. Of verbied alles onder de 10 jaar uit het openbaar vervoer...OF maar een kleuterwagen / babywagen die Geluids Dicht is!!! Jaja. een grote koepel met een piepkleine opening voor zuurstof (lees: lachgas) toevoer. En je kunt dat achtergestelde waterhoofd van je gewoon laten kruisen tot hij blauw ziet.
Wie steund dit idee?
Sarcasme?quote:
Ach, zeik niet zo. Zet lekker je kut-iPod op of ga lekker met de brommert. (of haal je rijbewijs en koop een auto.)quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:46 schreef wimmul het volgende:
Ik snap ten volste de 'kudheid' (:P) van de situatie van deze moeders. Maar het is voor ons ook gewoon kut. ^^
Kijk, dat begrijp ik dus weer wel. Die doen het idd bewust en zijn veel irritanter. Of van die gore klotejunken. Die moeten ze ook gewoon preventief weren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:51 schreef PDOA het volgende:
Kunnen we dan ook niet preventief alle Marokkanen weren uit de bus? Herrieschoppende analfabeten.
Als ik zo rijk was dan ging ik wel rentenieren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef wimmul het volgende:
Ik heb me rijbewijs al....als jij nou mijn auto, brandstof, verzekering en wegenbelasting betaald...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |