Ja klopt, heb ik ook gelezen op de fifa-site maar daar praten ze voornamelijk over mensen met tickets, ik wil gewoon sfeer gaan proeven!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef 456 het volgende:
Hm. Ik ben er wel eens geweest toen Dortmund moest spelen, toen was wel eea afgezet, zal nu nog wel graadje erger zijn.
(overigens vermoed ik als je die A40 blijft volgen, je vanzelf wel dmv borden nu de weg wordt gewezen naar die grote parkeerplaatsen achter het stadion)
Centrum is wel eindje van stadion vandaan. Dan zou ik oto evengoed op de parking zetten, en dan met de Sbahn naar centrum. Halte is praktisch in de dugout.
Thanks!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef 456 het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=dortmund&ie=UTF8&om=1&ll=51.494958,7.461948&spn=0.047345,0.173035
Even overnieuw:
Je komt via de Rheinnlanddam binnen gereden. Daar waar de snelweg overgaat in een provinciale weg (oranje->geel) daar ligt exact rechts van het Westfalenstadion (je passeert dan het Aral pompstation). Dan is het de eerste links om ri. centrum te gaan.
Hou er rekening mee dat die A40 geen fijne weg is om te rijden, die staat op zondag al regelmatig vast. Met andere woorden: DRUK!quote:
oke graag , veel plezier met die brazilanenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:10 schreef artist het volgende:
Hoi Sportfan, ik heb nog geen plannen, gewoon donderdag gaan en wat sfeer proeven. Ik laat je mijn bevindingen wel weten!
Bedankt voor de tip! Ik ga het uitproberen donderdag!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:52 schreef spurs het volgende:
Was in Dortmund op de wedstrijddag van Zweden tegen Trinidad en ik kon probleemloos de stad inrijden. Was wel 5 uur voor de wedstrijd.
Ik had hem mijn auto neergezet in de parkeergarage van het concertgebouw, goedkope garage in het centrum. Let op de garage is tot 24:00 open. Als je er naar toe rijd zie je langs de weg ook parkeerterreintjes, maar daar mag je max. 2 uur staan.
Overigens heb ik me prima vermaakt in Dortmund.
Ik de dag erop. Helemaal geen verkeersopstoppingen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:52 schreef spurs het volgende:
Was in Dortmund op de wedstrijddag van Zweden tegen Trinidad en ik kon probleemloos de stad inrijden. Was wel 5 uur voor de wedstrijd.
geen dank zo helpen we elkaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:20 schreef artist het volgende:
Thanks Vitesse!
ga je dan weerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:45 schreef artist het volgende:
Zeer zeker de moeite waard! Dinsdag Ghana tegen Brazilie, dat moet een prachtige sfeer worden met die culturen!
Ik zit er wel aan te denken ja!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ga je dan weer![]()
en is het al gelukt met de foto's ??
Of deze..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:59 schreef artist het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken ja!
Hier een voorproefje..[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:03 schreef artist het volgende:
[..]
Beetje wazig maar toch de moeite waard..
[afbeelding]
dan zou ik alleen voor die artiest gaan als je dan toch gaat , van het stadion is niet veel te zien want dat wordt altijd goed in de gaten gehouden en dat grote scherm , kun je het mischien beter in de stad kijken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:57 schreef spurs het volgende:
Zit nog te twijfelen wat ik morgen ga doen, of naar het strand wat voor mij om de hoek is of naar de Westfalenhallen waar om 19:00 Ivete Sangalooptreedt en om 21:00 Brazilië - Frankrijk op groot beeldscherm is.
Bedankt voor de tip, maar wist het al. Ik was op de wedstrijddag van Zweden tegen Trinidad ook in Dortmund. Maar we hebben toch besloten om morgen naar het strand te gaan. Is 5 minuutjes, al had ik Ivete ook graag nog een keer willen aanschouwen...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dan zou ik alleen voor die artiest gaan als je dan toch gaat , van het stadion is niet veel te zien want dat wordt altijd goed in de gaten gehouden en dat grote scherm , kun je het mischien beter in de stad kijken.
maar dan moet je geen drank meenemen want alles wordt gecheckt , en ook hebben ze van die dure prijzen in de hal kost een biertje 4 euro en cola 3,50 in de stad zal dat ook wel zoiets zijn en dan heb je ook nog dat stomme statiegeld op de bekers ( dit alleen in de stad ) flesjes kan je wel aan zwervers geven , anders halen ze het wel uit de prullebak
oke , geniet er van op het strand daar zal ook wel genoeg moois rondlopenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:54 schreef spurs het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar wist het al. Ik was op de wedstrijddag van Zweden tegen Trinidad ook in Dortmund. Maar we hebben toch besloten om morgen naar het strand te gaan. Is 5 minuutjes, al had ik Ivete ook graag nog een keer willen aanschouwen...
idd daar staan van die stomme beveilingventjes je tas checken , of je foulieren , je kan ook eerst naar een drogist gaan en daar wat drinken halen en dan terug naar het fanfest. ( als je het flesje leeghebt danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:39 schreef Igen het volgende:
Op de Friedensplatz kost het 3,50+1,50 statiegeld voor een halve liter(?) fris. Bij de "Backshop" in de winkelstraat krijg je hetzelfde voor 0,99+0,15 statiegeld. Maar zo'n PET-flesje zal je bij de Friedensplatz wel niet mee naar "binnen" mogen nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |