wat eigenlijk een belediging is voor die zeepaardjesquote:Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef hoebahophop het volgende:
Posters die dom kuddegedrag vertonen of bij elke post flink schelden.
Vaak mensen met een IQ dat niet veel hoger is dan dat van een zeepaardje..
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:05 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
wat eigenlijk een belediging is voor die zeepaardjes![]()
Ik erger me aan hem met zijn mega irritante negatieve houdingquote:Op zondag 2 juli 2006 02:24 schreef Xebrozius het volgende:
Al die dingen die nu opgenoemd zijn die ik als vermaak.
het is dat ik een man ben, anders was ik keihard voor hem gevallen als vrouw.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik erger me aan hem met zijn mega irritante negatieve houding
get a life dude en ga naar buiten, de zon schijnt!
En krijg eene een wijf aub! frustie...![]()
Om 2:24quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:00 schreef zhe-devilll het volgende:
get a life dude en ga naar buiten, de zon schijnt!
wat 14 uur was vanmiddag girlie!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Om 2:24![]()
Toen jij je post plaatste daarentegen had je buiten moeten zijn, toen scheen de zon wel
ach zolang je je gedraagt enzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is dat ik een man ben, anders was ik keihard voor hem gevallen als vrouw.
doe denk je trouwens over je eigen irritatiegraad?
Vooral eigenlijk aan dit soort reactiesquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:17 schreef klootje het volgende:
Hoe zielig ben je als je je irriteert aan een zooitje autische internetnerds?
Dat gaat me pet te boven.Hoe achterlijker hoe beter,ik begrijp ook niet waar bans goed voor zijn,al valt dat hier nog wel mee,op vlaamse forums wordt je om vrijwel alles constant gebant als het niet over het schoonmaken van de frietpan gaat.
hahahaquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:17 schreef klootje het volgende:
Hoe zielig ben je als je je irriteert aan een zooitje autische internetnerds?
Dat gaat me pet te boven.Hoe achterlijker hoe beter,ik begrijp ook niet waar bans goed voor zijn,al valt dat hier nog wel mee,op vlaamse forums wordt je om vrijwel alles constant gebant als het niet over het schoonmaken van de frietpan gaat.
Hoe kan je dat zien dan ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:47 schreef outcast_within het volgende:
Welke ik trouwens ook mis is mensen die enkel
Gmail
of andere browser als IE o+
of andere os als windows
posten
Aan het postgedrag te zien heeft de evolutie zich dan toch beperkt tot een vorm van voortbewegen, misschien iets met met vinnen. Aan hun intelligentie is niks veranderd.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ONZ-users die nu ook in KLB kunnen posten, voorheen konden ze dat niet. Dat zou kunnen betekenen dat de ONZ-user zich geevolueerd hebben.
Preciesquote:Op maandag 24 juli 2006 13:09 schreef dwerg het volgende:
[..]
Aan het postgedrag te zien heeft de evolutie zich dan toch beperkt tot een vorm van voortbewegen, misschien iets met met vinnen. Aan hun intelligentie is niks veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |