welke maat had jij besteld dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:09 schreef yellowcat het volgende:
Yup, je had gelijk. Om 17.55 uur stond de postbode op de stoep. Alles is binnen, en ziet er super uit. Alleen volgende keer moet ik t-shirts een maat groter bestellen, want deze is wat aan de krappe kant. Super bedankt voor het organiseren van de IA Postman!
mocht je van het oranje shirt afwillen wil ik 'm wel evtquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:09 schreef yellowcat het volgende:
Yup, je had gelijk. Om 17.55 uur stond de postbode op de stoep. Alles is binnen, en ziet er super uit. Alleen volgende keer moet ik t-shirts een maat groter bestellen, want deze is wat aan de krappe kant. Super bedankt voor het organiseren van de IA Postman!
Zou nou toch allang gebeurd moeten zijn, is niet of het technische niet kan. Kan me alleen indenken dat het vandaag pas allemaal online zou komen want het zou vandaag pas allemaal in de winkel liggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:13 schreef men_in_red het volgende:
mwah, nog even wachten tot alle nieuwe collectie online komt, volgens mij moet er nog veel meer komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |