binnenkort zal ik 7 pumilio's gaan ophalen, heb d'r nu al zin in.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef lucky_m3 het volgende:
hmmm,
Wil nog best wel een aantal kleinere kikkersoorten erbij, alleen heb ik ook al 7 soortjes zitten. Helaas dus wachten tot ik verhuisd ben.
Dan zullen de imitator soorten en pumilio's wel komen
momenteel:
Leuco, tricolor, vitatus, auratus 2x, imitator, galactonotus
Daar heb ik Vita-Totaal voor, als dat potje op is ga ik ook Gistocal gebruiken 1x per week.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:20 schreef tweakdsl het volgende:
Gistocal is wel goed voor erbij, beetje afwisselen. Doe ik ook.
Ik ken een aantal terra bouwers, maar of ze ook terra in salontafels inbouwen .. dunnoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:13 schreef Uhmmie het volgende:
weet iemand hier trouwens een leuke terrariumbouwer?
zit te denken om de baardagamen in te bouwen in een salontafel
door omstandigheden dient het terra in mijn huis nu als tafeltje.. en het ziet er verrassend cool uit *grin*
Dat worden er 12quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef lucky_m3 het volgende:
kan je altijd proberen, als je wilt heb ik wel een adresje waar ze zowel kasten en terra's bouwen, dus dan kan je ze meteen in een laten maken
aquarium royal bij eindhoven
Mooie kikkers aneurism
9 azureus![]()
![]()
Nee maar ik vind het wel kut, werkt al een hele tijd niet meer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef Aneurism het volgende:
Weet iemand wat er met reptielenforum.nl is gebeurd?
En ik kan me dus niet meer inloggen!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:11 schreef tweakdsl het volgende:
http://www.reptielen-forum.nl
reptielen -streeptje-forum nu dus. Ruzie geweest en nu zijn een aantal leden een ander forum begonnen. Dit is beter!
ik vind dat eigenlijk best wel een heerlijk geluid.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:00 schreef mrcool het volgende:
Zit er net gewoon een krekel te chillen in mijn keuken!Wat maken die volwassen krekels een herrie trouwens zeg.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:05 schreef tweakdsl het volgende:
Mrcool, TomT toevallig?
Ik kon ook al mijn topics niet meer terug vinden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef tweakdsl het volgende:
Je moet je opnieuw registreren.
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:30 schreef tweakdsl het volgende:
Geen wonder, dit is een ander forum met een andere database!
Niet als dat heerlijke geluid in je keuken rondloopt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:55 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
[..]
ik vind dat eigenlijk best wel een heerlijk geluid.
Yep, minimaal 6 nieuwe kikkers halen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef klarendaller het volgende:
gaat er iemand nog naar de beurs in houten?
Bedankt!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:31 schreef Mirage het volgende:
mrcool, ik vind je foto's geweldig.
Ik geniet er erg van
Vooral blijven posten, ook als er niet veel commentaar komt.
We kijken wel !
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |