Mooie slang, toch vind ik persoonlijk de wildkleur slangen vaak het mooiste.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:03 schreef RiesAmaris het volgende:
doe mij maar een missing black...
[afbeelding]
![]()
![]()
Het glinstert.. veel tamme dieren gaan op glinsterende dingen af. Deed mijn kaketoe ook altijd en katten soms ook.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:20 schreef Uhmmie het volgende:
Wordt een prachtbeestje ja
Vind ze supermooi.. maar dat krijg ik er hier thuis nooit door
Overigens.. de baardagamen hier..
Het vrouwtje hing bijna aan nick van het vriendje.
Wat bleek nou... ze wil in zn ketting happen.
Daar hangen 2 ringen aan.. en ze gaat er dus als een gek achter aan.
Nooit geweten dat baardagamen gek waren op zilveren kettingen?
Ja, ben RogierT / Sacrifice op het DN forum.. ligt eraan waar ik inlogquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:48 schreef VeerMans het volgende:
Beetje grote plaatjesMaar wel mooie beestjes
Is dat trouwens epiweb tegen je achterwand?
Jij ben toch dezelfde als degene met het 'slijmprobleem' in je waterval op het DN forum? Ik heb namelijk een beetje hetzelfde probleem met mijn waterval..
Gesneden?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:28 schreef Aneurism het volgende:
Slakken lukt het niet alleen om het weg te krijgen, het werkt wel een beetje maar ik vermoed dat ze eigenlijk het weghouden zodra het weg is. Dus eigenlijk zijn ze een beetje preventief. Heb er nu 15 rond kruipen. Ik gebruik wel de waterslakjes, niet die naaktslakken want die eten legsels weer op.
Gemaakt alsin gesneden of alsin ingericht?
Ja maar die druk je op een gegeven moment dood en dan is het larven voer. 8)quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:22 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Gesneden?
Zit dan trouwens na een tijdje je bak niet helemaaaal vol me slakjes?
4-5 cm groot. Ik heb wonder boven wonder een volwassen koppel kunnen kopen (meeste mensen willen volwassen dieren echt niet kwijt, meestal nakweek). Vind dit de mooiste kikker die er bestaat... Heb ook nog een wishlistje, maar deze stond op nummer 1.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:53 schreef StephanL het volgende:
Mooie Azureus, lijkt sprekend op het bittorent programma
Hoe groot is de Azureus en hoe groot worden ze? Zijn wel mooi blauw
Dan heb je wel een goede smaak, iedereen wil altijd blue jeans of black jeans maar bastimentos of colon zijn zooooooooooooooooo veel mooierquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
4-5 cm groot. Ik heb wonder boven wonder een volwassen koppel kunnen kopen (meeste mensen willen volwassen dieren echt niet kwijt, meestal nakweek). Vind dit de mooiste kikker die er bestaat... Heb ook nog een wishlistje, maar deze stond op nummer 1.Nu een Tinctorius geelrug / yellowback en een grote wish voor de Pumilio Bastimestos oranje variant.
![]()
Sommige mensen spreken er schande van dat bepaalde mensen, zoals ik, alleen voor de kleuren gaan. Volgens hun zou je ook een gifkikker moeten nemen voor zijn gedrag, terwijl de soorten waarover ze spreken bruin zijn. Ik neem gifkikkers voor de kleuren en het gedrag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dan heb je wel een goede smaak, iedereen wil altijd blue jeans of black jeans maar bastimentos of colon zijn zooooooooooooooooo veel mooier![]()
Ja, alleen het gedrag is ook bij mooie kikkers waarneembaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:06 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm tja.. ik denk dat allebei best mee zou moeten spelen?
Kleurtjes maken het beestje verre van minder cool
Maar als het onwijs cool eruit ziet en verder nooit beweegt.. tja dan is dat het ook niet toch wat mij betreft
Zou best eens kikkertjes willen hebben.. maar geloof niet dat dat thuis gewaardeerd word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |