indeed, prima!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:25 schreef ReVu het volgende:
Dan heb ik wel interesse in de gps-ontvanger...
Iemand de telefoon?
wat wil je voor die ontvanger geven?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:25 schreef ReVu het volgende:
Iemand de telefoon?
tomtom staat op een 512mb geheugen kaartje zeg maar wat je er wilt voor geven?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:17 schreef Twanstra het volgende:
Wat wil je hebben voor alleen de tomtom software?
(telefoon en GPS heb ik zelf al).
175 - 200quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:50 schreef Bart-Willem het volgende:
Wat zou alleen het toestel zelf moeten kosten?
moet ik vanavond ff maken dan ben nu nog op me werkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:09 schreef WaStEd het volgende:
heb je een foto van de hele mik ?
heb je een mail gestuurdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:00 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Hmm interessant. Verder ook simlockvrij enzo?
hij ligt nu nog in de auto moet ik ff kijken welk maar het is laat ik straks wel weten zit nu nog op me werk anders moet je me ff mailen en dan maak k vanavond wel een foto en mail ik je dan wel okequote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:27 schreef ReVu het volgende:
weet je wel welk type het is??
ik kan je wel de cd's erbij leveren stuur me ff een mailtje dankan ik als ik thuis ben ff foto's maken enzquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:32 schreef Twanstra het volgende:
512mb kaartje, zonder CD's? (ik heb een MDA vario met mini SD) dus ik denk dat het niet gaat werken.
Laat even weten.
You has mail! (ali G)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:30 schreef The_Gunman het volgende:
[..]
ik kan je wel de cd's erbij leveren stuur me ff een mailtje dankan ik als ik thuis ben ff foto's maken enz
Mailtje gestuurd...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:30 schreef The_Gunman het volgende:
[..]
ik kan je wel de cd's erbij leveren stuur me ff een mailtje dankan ik als ik thuis ben ff foto's maken enz
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:25 schreef ReVu het volgende:
Iemand de telefoon?
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:44 schreef Poit- het volgende:
Ik heb wel intresse in de gps ontvanger alleen... Moet TS wel weer eens reageren.
Achter aansluiten...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef Geckoo het volgende:
mocht de ts, die toch 1,5 dag geleden toch ff ingelogd was hierzo op fok, dit nog lezen, ik heb ook interesse in de gps, ik kan em zelf komen op halen in rotterdam
quote:From: "--" <-->
To: "Martijn Pet" <-->
Subject: Re: fok verkoop topic
ik heb hem nu zelf weer in gebruik dus verkoop hem niet meer
groeten
Michael
>
> van: "-->
> datum: 2006/06/27 Tue AM 10:40:17 CEST
> aan: <-->
> onderwerp: fok verkoop topic
>
> Hey Michael,
>
>
>
> Ik heb je topic gelezen op fok en ik heb interesse in de gps muis. Wat voor
> 1 is het en wil je die aan mij verkopen?
>
> Ik kan em zelf komen op halen in rotterdam.
>
>
>
> Mvg Martijn
>
>
>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |