Persoonlijk vind ik het wel een nadeel dat de afdelingen relatief klein zijn en er geen gezamelijke woonkamer is. Dat bevordert niet echt de interactie. Daarnaast is het excl energiekosten. Ik weet niet hoeveel die ong. zijn, maar in het ergste geval betaal je meer dan ¤300, en dat vind ik toch wel veel voor zo'n huis.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:20 schreef Messenga het volgende:
Even een vraagje.
Ik kom volgend schooljaar gezellig bij jullie zitten.
http://www.kamerpunt.nl/kamerzoeken/kamerzoeken/details/23
Deze studentenkamer/gebouw. Is het wat?
Ik ga aan fontys studeren, Speco aan de prof. Goossenslaan.
Sorry, ik was "geen" vergetenquote:Op zondag 22 april 2007 08:58 schreef Cerubo het volgende:
Hoezo bevordert een gezamenlijke woonkamer de interactie niet?
Daltonerfquote:Op zondag 22 april 2007 11:10 schreef Cerubo het volgende:
Waar zit jij ergens in Tilburg?
I see. Hoef alleen pas vanaf Augustus.quote:Op zondag 22 april 2007 10:47 schreef LB06 het volgende:
[..]
Sorry, ik was "geen" vergeten![]()
Afijn, je kunt per direct een kamer op de Doelenstraat regelen: http://www.kamerpunt.nl/d(...)nbod/#doelenstraat66
Vergeet de criminelen niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef emo.gif het volgende:
Korvelplein is wel oke. Paar mensen die ik ken wonen daar.
AH in de buurt
vlak bij het centrum
diverse shoarma zaken in een straal van 100m
Candy Sexshop
Zeker. Het gebouw is wat oud, maar verder is de onderhoudsstaat goed, net als alle gebouwen van kamerpunt overigens. De locatie is ook goed, je woont in een rustige buurt met een goed bakker in de straat en een Jumbo op loopafstand. Ook het centrum is op loopafstand. En de kamers zijn ong. 17m2 volgens mij, dus dat is redelijk groot.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:21 schreef Cerubo het volgende:
Ik heb de St. Josephstraat ook als optie, is dat wat?
Weet ik niet uit eerste hand. Maar de geluiden die ik hoor zijn niet erg positief. Het enige voordeel is dat je er meestal per direct in kunt trekken (omdat niemand daar wil wonen), en dat je dicht bij de onderwijsinstelling zit als je studeert aan de Fontys in stappegoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:43 schreef Messenga het volgende:
En naar stappegoor dan LB06?
Een leuk artikeltje/sfeerimpressie over de barakken bij Stappegoor: http://www.uvt.nl/univers/nieuws/0506/07/stappegoor.htmlquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:51 schreef mark_dabomb het volgende:
Stappegoor moet je geluk mee hebben. Met name met je huisgenoten. Ik heb er een paar maandjes gezeten en het was gewoon geen klap aan, saaie huisgenoten. Kamers zijn klein (10m2), douches zijn echt campingdouches, keuken en woonkamer zijn wel oké. Als je boven woont is het in de zomer niet te harden daar.
Supermarkt op ongeveer 600 meter, Fontys op kruipafstand.
Was een paar weken geleden op een feestje van de internationale studenten die op exchange zijn en daar wonen en dat was erg gezellig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:05 schreef LB06 het volgende:
[..]
Een leuk artikeltje/sfeerimpressie over de barakken bij Stappegoor: http://www.uvt.nl/univers/nieuws/0506/07/stappegoor.html
Da's idd erg duur voor Tilburgse begrippen. Voor dat bedrag moet je toch wel wat groters kunnen krijgen hoor! In tegenstelling tot in andere steden is in Tilburg particulier huren dus vaak goedkoper dan via de woningbouwvereniging... Ik heb zelf nu 40m2 (twee gekoppelde kamers) voor ¤340. Nu heeft niet iedereen zo veel geluk, maar meer dan 17m2 moet je toch wel kunnen krijgen....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:20 schreef LB06 het volgende:
[..]
Zeker. Het gebouw is wat oud, maar verder is de onderhoudsstaat goed, net als alle gebouwen van kamerpunt overigens. De locatie is ook goed, je woont in een rustige buurt met een goed bakker in de straat en een Jumbo op loopafstand. Ook het centrum is op loopafstand. En de kamers zijn ong. 17m2 volgens mij, dus dat is redelijk groot.
De enige echte nadelen zijn dat je ver van de uni af zit (15-20min fietsen) en dat de prijs simpelweg erg hoog is (voor Tilburgse begrippen, althans). Je moet rekenen op ruim ¤310 euro per maand...
Beukenflat bedoel je?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:08 schreef QCC het volgende:
Die dingen zijn best goedkoop.. Ook wel goede locatie..
Hoe ben je eraan gekomen?
Maar van september t/m december kun je er zo inquote:
Ik bedoelde de afstand van st Joseph naar Stappegoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:26 schreef LB06 het volgende:
[..]
Weet ik niet uit eerste hand. Maar de geluiden die ik hoor zijn niet erg positief. Het enige voordeel is dat je er meestal per direct in kunt trekken (omdat niemand daar wil wonen), en dat je dicht bij de onderwijsinstelling zit als je studeert aan de Fontys in stappegoor.
Afgelopen week niet op internet gekeken. Zal zo wel weer eens even wat rondkijken.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:10 schreef Cerubo het volgende:
Messenga, heb jij al een interessepeiling gehad?
*blij is dat ie dat niet doet*quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef girlfriend het volgende:
Varkensmarkt.. Alleen doen als je er van houdt dat de buren 's zomers op de stoep bivakkeren (en dat is dan inclusief kratjes té goedkoop bier en Gradje Damen of Wesley op 10).
Ja, daar is het volgens mij nog steeds leeg. Je kunt ook gewoon buiten de lijst van WonenBreburg om op kijkavond komen en vervolgens de kamer krijgen. Het boeit ze niet echt of dit via een optie->interessepeiling->kijkavond->aanbieding is gegaan of daar buitenom. Waarschijnlijk is het zelfs zo dat ze op de St. Jospeh buiten dat traject om moéten van WonenBreburg, omdat de lijst met namen die ze zelf hebben gewoon op is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:34 schreef Cerubo het volgende:
Hoe zit het met de St. Josephstraat, is het daar nog steeds zo leeg? Zijn er niet eens kijkavonden bij jullie, dan kom ik wel eens. Heb nog geen interessepeiling ontvangen daarvoor via kamerpunt :S .
2 mensen? Is t dan zo'n kleine k*tkamer dat niemand 'm wil? Een maandje geleden hadden wij ook een kijkavond, en toen kwamen er 10 mensen (idd wel meer uitgenodigd), en waren er ook nog zeker zo'n 5 die ik uberhaupt niet uitgenodigd heb (geen leuke mails/ MBO-ers)...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:04 schreef LB06 het volgende:
Mehhh, wij hadden gisteren kijkavond. Er zouden twee mensen komen kijken, maar die zijn allebei niet komen opdagen!!!![]()
17 à 18m².quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:05 schreef mousemicky het volgende:
[..]
2 mensen? Is t dan zo'n kleine k*tkamer dat niemand 'm wil? Een maandje geleden hadden wij ook een kijkavond, en toen kwamen er 10 mensen (idd wel meer uitgenodigd), en waren er ook nog zeker zo'n 5 die ik uberhaupt niet uitgenodigd heb (geen leuke mails/ MBO-ers)...
Nu met die ladingen nieuwe studenten moet er toch wel iemand zijn die geinteresseerd is...
Da's heel redelijk... Duur dan? Of een ongunstige locatie?quote:
Inderdaad duur: ¤300 p/m. In Tilburg kun je gek genoeg qua oppervlakte/prijs beter in het particuliere circuit zijn. Maar voor kwaliteit en service moet je toch echt bij de woningcorporatie zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:26 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Da's heel redelijk... Duur dan? Of een ongunstige locatie?
Wij hadden hier een kamer van 15m2 voor ¤210 en die was echt zo weg hoor, genoeg gegadigden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |