Sorry dat ik vanmiddag zo raar deed. Momenteel zit ik een beetje met mezelf in de knoop lijkt het. Ik heb ook geen idee hoe het komt.
Groetjes,
Anthraxx
Dan loopt hij weer door de deur en sluit die. Op de gesloten deur plakt hij het briefje, zodat ze het zal zien wanneer ze hier weer komt. Dan vervolgd hij zijn weg weer richting het atelier.
Ik ben van jou, doe wat je niet laten kan HEt is jou pleziertje
Goeiemorgen lekker ding.
Zullen we wat gaan eten?
Ik geef wel veel om haar, ik hou van haar en wilde dat ze bij de trouwerij zou zijn. Maar jij bent veeel liever, veel aardiger en veel spannender
* Dagobert slikte de laatste hap van zijn croissantje door en duwt rebel achterover op het bed.
Je bent wel lief
Dus mijn lieve vrouwtje wil een magier worden. Stoer
* Dagobert bladert even verder en ziet de meest ingewikkelde dingen staan. Ik denk dat je dan wel eens mag oefenen op wat wat is. Al die latijnse namen.
Owja, we deden wat anders he
* Dagobert tilt Rebel op en legt haar snel weer in bed. Dan gaat hij er zelf half bovenop liggen.
Straks vat je nog kou
Zeg Rebel ,
Wat dacht je ervan om in de sneeuw naar de sterren te gaan kijken? Op deze mooie winteravond, lekker romantisch op het uitzichtspunt.
Hij tilt haar op, kleed haar uit en legt haar in bed. Ook zichzelf ontdoet hij zich van zijn kleren en kruipt bij haar in bed. Ook hij valt al snel in slaap
Antraxx, wat brengt jou hier?
Kom binnen!
Nou, wat mij hier brengt is het volgende: Ik heb een aantal vragen mbt wat er gebeurt is in het sprookjeskasteel. Heb jij er tijd voor?
Maar, goed, de vragen. "Wie was die man die mij een klap voor mijn kop heeft verkocht, en hoe komt hij zo sterk? Ik heb nog nooit zo'n sterk persoon gezien..."
* Anthraxx wacht geduldig op antwoord.
* Anthraxx gaat op de grond zitten, en legt het zwaard naast hem neer.
2de vraag: Waarom ben je uitgerekend "ontvoerd" door hun??? Is er wat gebeurt in een vroeger verleden ofzo?
"Ehhmm...] ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen" * stamelt Anthraxx "Maar..." * Anthraxx loopt zenuwachtig rond en zucht diep "Maar, ik weet dat jullie het niet zo bedoelde hoor, en jullie zijn echt aardig voor me, MAAR waarom lieten jullie mij daar achter? Ik heb een nacht in de sneeuw gelegen, en moest onderkoelt naar huis strompelen." * zucht Anthraxx en wacht op antwoord. Hij voelt zich niet op zijn gemak met zo'n vraag.
Ik weet het niet precies, we zijn je vergeten lijkt het wel. Je kreeg die klap en toen ging eht allemaal erg snel. Evenlater was ik met rebel en pisca binnen in het kasteel.
Toen kwam LWaS en die stuurde ons toen ongeveer weg. Ik ben met rebel langs de andere deur naar buiten gegaan en we zijn je vergeten.
Het minste wat ik kan doen is je wat te eten aanbieden.
* Dagobert geeft Antraxx wat te drinken en verdwijnt vervolgens de keuken in om wat te kokerellen.
Mag ik nog iets vragen? Wanneer gaan jullie nou wel trouwen? Of weten jullie dat nog niet...
Rebel, liefste, het eten is klaar!
Nee, we weten nog neit wanneer we wel gaan trouwen, maar we gaan het nog wel
Ziet er lekker uit hoor Dagobert! Nooit geweten dat je kon koken
* Rebel schuift ook aan en schenkt de glazen met wijn in.
Proost, op Antraxx gezondheid en eet smakelijk!
Ik hoop dat het snel wegtrekt, afgezien dat het flink pijn doet , het ziet er ook niet uit. (in hoeverre ik eruit zie )
* Anthraxx staat op een neemt een grote schep en laat het op Dagoberts bord vallen, hetzelfde doet hij voor rebelgirl en daarna voor zichzelf.
Eet smakelijk! * Zegt Anthraxx en neemt een grote hap.
Smaakt het jullie ook goed?
* Als ze alledrie het eten op hebben, ruimt Dagobert de tafel af en even later komt hij terug met een chocolade pudding.
Deze had ik gister al gemaakt, dus je hebt geluk Anthraxx
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 26-12-2001 18:51]
Die ziet er erg goed uit Dagobert!
Eet smakelijk maar weer dan he
Dagobert, ik dank je voor je gastvrijheid! Het heeft gesmaakt. Kan ik verder nog iets voor je doen?
* Anthraxx staat op, pakt zijn zwaard, en loopt naar de deur. Die doet hij open, en loopt erdoorheen richting het uitzichtpunt. De deur slaat dicht met een zachte *BONK*...
* Dagobert laat de postbode uit en gaat weer aan tafel zitten.
Zeg Rebel, ik wil je graag wat vragen.
Wat zou je er van zeggen als we samen zouden gaan wonen? Hier in het Atelier?
* Dagobert ziet al helemaal voor zich.
Wat ben ik blij.
Ik ga morgen meteen Marlo inlichten en wat kleren uit het Hotel halen.
Schatje ik ben weer thuis!
* Dagobert stapt de woonkamer binnen en schrikt zich rot.
Wauw, heb je dat allemaal in je eentje gedaan? Wat mooi! En dat hemelbed! Echt fantastisch
*Censuur*
liefje, ik moet je wat vertellen.
ik heb er lang en goed over nagedacht en ik ben tot de conclusie gekomen dat het niet anders kan.
ik moet naar het vasteland toe voor een tijdje om er achter te komen wie mijn moeder was en hoe ik aan die rare dromen kwam gister.
* Als Dagobert over de ergste schrik heen is ziet hij in dat het het beste is op dit moment.
Je wil je vader zoeken neem ik aan?
Ik zal aan je blijven denken en zal zeker op je wachten
Ik snap wel dat dit voor gaat, leven met zo'nraadsel is ondragelijk
Wat is dat nou weer
* Dagobert ontdoet zich van de cape en gaat ontbijten in het VTC.
Door het geloop in huis ontwaakt Dagobert, hij rekt zich uit en bedenkt zich dat Rebel vandaag jarig is.
Gefeliciteerd Rebel,* mompelt hij voor zich uit. Dagobert staat op en ziet dan de grote doos staan.
Ochja, is waar ook. Die had ik besteld en nu is ze er niet
* Dagobert neemt de doos mee en loopt naar het VTC.
Tegen de middag krijg hij een creatieve bui. Hij pakt een doek van rebel, zet het op de ezel en begint aan iets dat een schilderij lijkt. Hij begint met een laag zwart. Daarover heen komen gele en oranje strepen in alle richtingen. Wat het voorstelt weet hij zelf ook niet. Hij gaat helemaal in zijn werk op...
Tijd voor thee
Was rebel er maar...
* De woede over het niet slagen van eht schilderij hoopt zich op in Dagobert lichaam. Hij pakt een paar tubes rode en oranje verf en smeert die zo op het doek.
Kijk, nu is het duidelijk! Het is vuur!
Zow, dat is dan af.
* Dagobert legt ngo wat blokken hout op het vuur en loopt naar eht VTC m et het schilderij onder zijn arm.
* Dagobert rent snel naar keuken en komt terug met een flinke memmer water. Hij blust de bank en met de volgende emmer maakt hij de open haard uit.
Oef...
Dat ging maar net goed.
* Dagobert kleed zich aan en gaat naar het VTC voor een ontbijtje.
Liefste Rebel,
Toen je weg ging heb ik gezegd dat ik op je zou wachten. Maar toen je weg was ben ik uit eenzaamheid gaan denken. Allerlei gedachtes vlogen kriskras door mijn hoofd. Ik heb tijd nodig om te denken, om een goede beslissing te nemen. Daarom ben ik er niet nu je net weer thuis bent, ik ben weg. Probeer me niet te zoeken. Ik heb de rust echt nodig.
Kusjes en veel liefs,
Dagobert
* Dan pakt Dagobert zijn spullen en vertrekt.
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 14-01-2002 19:42]
wist ik maar of er nog overlevende zijn...
ik wou dat ik terug kon, maar dat zou misschien ook mijn dood betekenen.
hee wacht eens even...ik kan natuurlijk op geestesreis gaan.
op die manier ben ik lichamelijk veilig hier op het eiland en geestelijk bij de stam...of wat daar nog van over is.
* rebel_girl besluit morgen het bos weer in te trekken om in trance te gaan en haar stam te zoeken.
* ze trekt haar cape aan, hangt een dolk aan haar riem en loopt de deur uit.
daar zadelt ze vincent op, bind een van de zadeltassen achterop en vertrekt het bos in om wat te gaan zwerven.
het is een routebeschrijving?
lekker slapen......
Er is niets meer over, slechts de herrinering.
mede door een zeer nare gebeurtenis in mijn leven, waar sommige van de chat al wat over gehoord hebben, kan ik het even niet meer opbrengen om te posten op het eiland. aju paraplu, het ga jullie goed en tot de volgende keer.
als ik me weer een beetje beter voel kom ik vast wel weer terug.
Rebel_Girl ook jij een goede tijd toegewenst, heel veel sterkte en misschien tot laterzz
[Dit bericht is gewijzigd door Faat op 07-02-2002 20:35]
ze pakt haar leren buidel gevult met zout en trekt een magische cirkel op de grond.
zonnestralen strelen zachtjes de scherpe randjes van de kristallen terwijl rebel de kaarsen op het altaar aansteekt.
een traan vermengt zich met het koele heldere water in de schaal.
rebel spreid haar armen en begint aan het gebed.
afscheid...
Ze is er dus niet, jammer. Ik moet haar vinden. Ik moet.
* Een dikke traan rolt over Dagoberts wang. Hij heeft het er zichtbaar moeilijk mee.
Hier....hier was ze altijd...
Waar zou ze nog kunnen zijn? Ik weet het niet meer.
* Dagobert veegt met een zakdoek de tranen van zijn gezicht en gaat op de rand van het bed zitten. Hij pakt een schilderij en kijkt er naar.
Rebel.....
Heeft ze dat schilderij zelf gemaakt .. Dat is ze een goede Kunstenares
* Simon pakt een warmte sensor en kijkt naar sporen..
Hier is al tijden niemand meer geweest, kan ze niet naar een handlanger of zo gevlucht zijn ?
* Simon gaat op een stoel zitten en maakt z'n wapen schoon. Hij ververst de olie en kijkt de sensoren na. Dan stopt hij er een nieuwe patroonhouder in en laad het wapen door.
Zeg jij het maar magier, wie zijnhaar vrienden, kenissen of andere mensen die haar zouden kunnen helpen.
* Dagobert loopt naar buiten en met zijn stok in zijn handen wijst hij naar de lucht. Vreemde klanken vloeien voort uit zijn mond en een parse envel stijgt op in de lucht. Ergens achter de bomen verdwijnt de gloed weer.
Hij zit in het bos, da magie liegt niet, laten we daar heen gaan.
* Simon pakt z'n wapen, doet z'n rugtas op. Hij kijkt eens naar de verdwijnende paarse nevel en loopt dagobert achter na het bos in ..
Maar vertel me onderweg maar eens wat de relatie is tussen jou en de kunstenares
Te laat
* Dagobert gaat op de rand van het bed zitten en pinkt een traantje weg.
Rebel
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 03-10-2002 00:06]
* Plots valt hem wat op, onder de bank reflecteerd iets licht. Hij gaat op de grond zitten en reikt onder de bank. Onder een flinke laag stof ligt iets. Hij pakt het en bekijkt het. Het is een ketting. Dagobert bekijkt hem goed en herkent hem plots. Hij is van Rebel. Hij houdt hem in zn hand en besluit het huis maar even te laten wat het is. De emoties worden hem allemaal even te veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |