Nou, vertel op wat jij dan wel niet gedaan had.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:05 schreef Goochie het volgende:
echt niet dat ik dat gepikt had..
Mijn bomgordel vervroegd af laten gaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:10 schreef mvingerhoets het volgende:
[..]
Nou, vertel op wat jij dan wel niet gedaan had.
hij had ze zoeen burka door de strot gedouwdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:10 schreef mvingerhoets het volgende:
[..]
Nou, vertel op wat jij dan wel niet gedaan had.
Beetje maar, gelukkig...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:13 schreef Fiduci het volgende:
Tja vakantie he kijk je niet zo heel nauw, en we hadden ontzetteng honger. En over dat in euro;s betalen, er stond een rekentabel bij hoe ze het omrekende ( de valuatwaarde dan) dus was gewoon omgerekend.
Was gewoon beetje aan de prijzige kant!!
Dat is pas een nuttige reactie!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef Koewam het volgende:
HAHAHAHA SUKKEL!!!!!!!!
Die prijs klopt zeker kwam op 15,50 PP met drinkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Die burgerking is trouwens wel schrikbarend duur, zou me niets verbazen als die prijs gewoon ongeveer zou kloppen.
Enige tent trouwens ook waar je niet kunt afdingen
Ik was daar dus twee jaar geleden en nu ik dit lees herinner ik mij dat ik mensen ook vol gas hoorde klagen hierover in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:05 schreef Fiduci het volgende:
Ben in mei op vakantie geweest naar Turkije. Op terug weg kregen we op het vliegveld best honger een daar was de redding: de burger King zat op antalya airport.
Dus wij bestellen 2 medium menuutjes.... die turk brabbelde wat slecht engels. Ik denk laat ik toch maar briefje van 50 geven voor de zekerheid, en wat kreeg ik terug vol verbazing: 19 euro!!!!!
2 menuutjes 31 euro!!!!! het is toch van de zotte......
Moet bekennen dat ik nopg geen kruimeltje durfde te laten staan!!!!!![]()
ohw, ik dacht dat je kwam klagen omdat je te weinig terug kreeg.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:18 schreef Fiduci het volgende:
[..]
Die prijs klopt zeker kwam op 15,50 PP met drinken
nopequote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
ja t is er echt vreselijk duur. we hebben er noodgedwongen 9 uur moeten zitten vanwege vertraging. je gaat er echt helemaal failliet.
zorg nou maar gewoon dat je niet teveel op dat vliegveld moet kopen. de ene tent is nog duurder dan de andere. dat is echt niet alleen burger king.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
bedankt voor de tip. ga er in augustus naar toe dus ik zal opletten
was ik ook niet van plan, maar mocht ik echt heel erg honger en dorst heb heb ik het wel voor over. niet 15 euro natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zorg nou maar gewoon dat je niet teveel op dat vliegveld moet kopen. de ene tent is nog duurder dan de andere. dat is echt niet alleen burger king.
Wij hadden ook al een uurtje of 4 gewacht, en ja dan kan je wel eens erg honger krijgen!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
was ik ook niet van plan, maar mocht ik echt heel erg honger en dorst heb heb ik het wel voor over. niet 15 euro natuurlijk![]()
Och, kijk nou! Een Turk in dit topic!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een bullshit
Burger King moet in alle landen hetzelfde laten betalen..dus niet 10 Euro in Nederland en 30 euro in Turkije![]()
Flikker op kutduifquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:40 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Och, kijk nou! Een Turk in dit topic!
Onrein! Onrein!
Scherp.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:46 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Zegt een Turk met een minderjarige tweeling in z'n avatar.
Maar de omrekentabel hing er bij, een de buurman in de rij bij de BK was hevig aan het rekenen, en in lire's was het hetzelfde!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:09 schreef Agiath het volgende:
Lol daar heb ik ook gegeten serieusPaar jaartjes geleden alweer
Ontiegelijk duur ja, je kan beter gewoon in die lire's betalen, dan wordt je teminste niet genaaid
Minder genaaidquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:09 schreef Agiath het volgende:
Lol daar heb ik ook gegeten serieusPaar jaartjes geleden alweer
Ontiegelijk duur ja, je kan beter gewoon in die lire's betalen, dan wordt je teminste niet genaaid
Ik weet niet precies of het hetzelfde vliegveld was, maar ik kan me wel herinneren turks vliegveld + burger king = big moneyquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:10 schreef Fiduci het volgende:
[..]
Maar de omrekentabel hing er bij, een de buurman in de rij bij de BK was hevig aan het rekenen, en in lire's was het hetzelfde!!
Grappig daat meer mensen dit kennen van dat vliegveld!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |