Met de autotunefunctie van AEM kom je een heel eind, finetuning zal je inderdaad gecertificeerd voor moeten zijn, dat begrijp ik ook wel maar het zaakje draaiende krijgen lukt zonder certificering dmv een basismap en autotune ook wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:46 schreef Estolan het volgende:
Ik betwijfel alleen maar of dat klopt dat MS 1/4 vd prijs is en hetzelfde resultaat levert, I Just Don't Think So!
Het zit allemaal in de Timing, daar win je de meeste peekaas mee.
Die Greddy E-Manage komt er redelijk in de buurt, maar is vergeleken met het AEM EMS systeem ook niet zo super. AEM en Motec zijn ( zover ik nu weet ) de enige 2 die alles kunnen aanstuen wat er maar ook in de auto bevind. en dat kan Greddy en MS niet, en dat is gewoon een feit.
Alsof een AEM makkelijk te programmeren is, daar moet je ook gewoon gecertificeerd voor zijn hoor
Denk zelfs dat een MS systeem minder dan 1/4 van de prijs is. Maar wat moet je met een hoop functies die je toch niet gebruikt? Zeker wat ton zegt is het allerbelangrijkste dat je A/F ratio goed moet zijn. Is deze niet goed kan je binnen de kortste keren dag dag tegen je blok zeggen. Tevens is een Mega squirt systeem al vrij complex te programmeren. Ga je een nog complexer systeem pakken wordt het erg moeilijk om dat goed te configureren voor een beginnneling.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:46 schreef Estolan het volgende:
Ik betwijfel alleen maar of dat klopt dat MS 1/4 vd prijs is en hetzelfde resultaat levert, I Just Don't Think So!
Het zit allemaal in de Timing, daar win je de meeste peekaas mee.
Die Greddy E-Manage komt er redelijk in de buurt, maar is vergeleken met het AEM EMS systeem ook niet zo super. AEM en Motec zijn ( zover ik nu weet ) de enige 2 die alles kunnen aanstuen wat er maar ook in de auto bevind. en dat kan Greddy en MS niet, en dat is gewoon een feit.
Alsof een AEM makkelijk te programmeren is, daar moet je ook gewoon gecertificeerd voor zijn hoor
Welwaar. je geeft aan dat de aem ems als voordeel heeft dat hij 19 gauges kán aansturen :quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:47 schreef Estolan het volgende:
Je leest niet!
Dat dat niet hóeft snapt elke mongoolquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:48 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar kan MS ook 19kanelen aansturen voor Single Gauge meters?
ik pik er even een uit, autronicquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:41 schreef Estolan het volgende:
End at is gewoon echt onzin
ik vind 1600-2000euro niet Overgeprijst voor een onderdeel dat alles kan aansturen van de auto's. meerdere fuel-pumps bijv, die om te beurt bij een bepaalde psi aanslaan, ga zo maar door
En sinds wanneer schaf je iets aan als je meer dan de helft niet gaat gebruiken? en het AEm systeem is niet Complexer ofzo
vroegah hadden ze misschien meer opties dan de rest maar tegenwoordig moet je oppassen dat het niet andersom isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:40 schreef Tjabbo het volgende:
het grootste voordeel van de aem is zijn grootste nadeel:
superveel opties.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef Estolan het volgende:
Ga dat maar is uitzoeken, dan vind je het vanzelf wel
dat is gewoon echt zo'n gelulquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vroegah hadden ze misschien meer opties dan de rest maar tegenwoordig moet je oppassen dat het niet andersom is![]()
bewijs maar eens dat het gelul is, of kun je dat soms niet??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat is gewoon echt zo'n gelul
maar ach
De MS vs EMS discussie meng ik me niet meer in, dat heeft toch geen nut hieroquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat is gewoon echt zo'n gelul
maar ach
Deal! Als ik dan een keertje in de Suup mee magquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:27 schreef Fiets-toeter het volgende:
Nette foto;s Mex! , na je modificaties aankomende winter wil ik wel een stukje meerijden
Die Toyo's zijn een groot probleem, ik wil namelijk niks anders meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |