abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39034360
Na jaren lang rijden in veel verschillende Honda's heb ik ruim een jaar geleden besloten een Mazda Miata MX-5 te kopen om de simpele reden dat ik weer iets wilde uit Japan, het goedkoop moest zijn (onderhoud, verzekering en belasting) en rwd moest hebben. Met deze 3 eisen blijft er nog maar 1 wagen over en dat is deze dus.

Toen ik de auto ruim een jaar geleden kocht stond hij er zo bij, bij een handelaar hier in de buurt:





Na een redelijke zoektocht heb ik voor deze gekozen omdat hij uit '92 komt en daardoor wat extra verstevegingen en opties heeft. Daarbij wilde ik ook graag een Miata ivm de kleine nummerbordjes en het ontbreken van de lelijke knipperlichten aan de zijkanten en het lelijke mistachterlicht aan de achterkant. Ook heeft dit model geen last van het 'short nose' probleem. Daarbij was de km/miles stand ook vrij laag (bij aankoop 84000 miles).

In de maanden na de aankoop heb ik vooral genoten van het open rijden en de (standaard) al vrij goede wegligging van de Miata. Allereerst heb ik de lelijke velgen met banden voor een nette prijs op marktplaats verkocht en heb ik voor weinig een setje beschadigde velgen gekocht die ik zelf geschuurd en gespoten heb. Verder heb ik het nummerbordje wat lager gehangen:



Vervolgens heb ik de gare papieren speakertjes vervangen en centrale deurvergrendeling ingebouwd en aangesloten op het alarm, hier valt weinig aan te zien dus hierbij een foto van de werkzaamheden:



Vervolgens ben ik op Ebay een goedkoop spruitstuk tegen gekomen:



Hierdoor werd de auto wat feller, reageerd wat beter op het gas, en dat voor maar 150¤, shipped

Omdat de standaard luchtfilter op een Miata al vrij behoorlijk is valt hier weinig aan te verbeteren. Het plaatsten van een open luchtfilter op de plek is het domste wat je kunt doen omdat het ding naast het spruitstuk komt te hangen. Om toch wat meer frisse lucht binnen te krijgen heb ik een poging gewaagd om de Randall Cowl van Flyin Miata na te maken, dit ding zorgt ervoor dat je buitenlucht aanzuigt ipv de warme lucht onder de motorkap. Op de foto zie je wat ik er van gebrouwen heb, koste me 15¤ voor de dremel, buisje had ik nog liggen.





Volgende stap was het aanpakken van het onderstel, de standaard dempers van een MX-5 staan er namelijk bekend om dat ze nogal snel gaan lekken, bij verwijderen van de dempers bleken ze inderdaad alle 4 lek te zijn. Omdat de wegligging standaard al vrij behoorlijk is merk je hier niet zoveel van als je gewend bent in 'normale' auto's te rijden. Ik de dempers vervangen voor Bilstein B6 sportdempers met Eibach Pro-Kit veren. Ook de stofhoezen heb ik vervangen omdat daar niets meer van over was.

Oud:





Nieuw:



Ondertussen flink gezocht naar een setje orginele velgen van de versie met 1.8i blokje, dit zijn de meest lichte velgen die oem voor de MX-5 gemaakt zijn (4,9kg) Uiteindelijk een setje gevonden en de 'oude' velgen weer verkocht. Tevens ook nog een setje lichtgewicht rode lugnuts gescored, het totaalplaatje zie je hier, dus verlaging, andere velgen en rode lugnuts:



Een andere reden, die ik nog niet genoemd heb, waarom ik voor de trage 1.6i gekozen heb ipv de wat vlottere 1.8i is dat er voor de 1.6i (van '89 - '94) een zeer betaalbare turbo set te koop is van Greddy, met een beetje zoeken vind je deze set op Ebay voor zo'n $1200. Na niet al te lang nadenken heb ik de knoop doorgehakt en de Greddykit op Ebay besteld. Doordat het 1.6i blok in de MX-5 ook geleverd is in de 323 met turbo zitten er al wat voorzieningen op het blok waardoor de montage van een turbo vergemakkelijkt worden, zo zijn de olietoevoer en afvoer standaard al aanwezig.

Om veilig te kunnen rondrijden met een turbo heb ik besloten om de AEM UEGO aan te schaffen. Dit is een wideband lambda waarmee ik de AFR netjes in de gaten kan houden. Om met de Greddykit op een stockblok te rijden moet zul je de ontsteking moeten aanpassen van 10 naar 6 graden. Omdat je hiermee vermogen verliest wanneer je niet aan het boosten bent heb ik de Bipes ACU gekocht, hiermee kun je instellen bij welk toerental de ontsteking verlaat moet worden. Het apparaat kijkt ook naar airflow en temperatuur, deze zijn beide in te stellen, net als de rpm.









In eerste instantie was ik van plan om de AEM UEGO op deze manier te monteren:





Hiervoor zou ik echter de ventilatie kanalen moeten slopen om de bekabeling erin te krijgen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een A-stijl meterhouder van Autometer. Op de foto zie je ook de VDO Vision boostmeter



Hier zie je de Bipes ACU geïnstalleerd:



Deze krijgt tzt nog een plekje in het handschoenenvakje

Na lang wachten (3 weken ongeveer) kwam eindelijk de langverwachte doos binnen, gelukkig zonder importkosten door de met pen geschreven letters op de doos



Met de volgene inhoud:

Manifold


Luchtfilter


Olie toe-en afvoerslang


Vortech FMU




Pakkingen en overige aansluitmeuk


Pijpjes


Downpipe


Turbo








Work in progress pics





Klaar





Mijn handige pa heeft een mooi hitteschildje gemaakt (ding heeft 3 functies, potje met remvloeistof smelt niet, luchtfilter blijft koeler en eieren bakken op de motorkap kan niet meer)





Tevens heb ik de uitlaat vanaf de downpipe custom laten maken in 2,5" met een enkel een einddemper (geen middendemper of kat meer..) Om toch zoveel mogelijk de 'sleeperlook' te behouden heb ik voor een subtiel eindstukje gekozen:



Om de druk netjes te kunnen regelen en om boostspike te voorkomen heb ik een manual boostcontroller gekocht, die zie je (als je goed kijkt) op de volgende foto:



Bij een turbo hoort uiteraard ook een blow off valve, ik heb gekozen voor een bov van Forge:



Omdat ik er tijdens de laatste clubspecialsdag op Zandvoort achter kwam dat mijn remmen erg veel last hadden van fading (remvloeistof was 3 dagen oud, dot5.1) heb ik besloten om de schijven en blokken van een 1.8i te nemen, deze schijven zijn 255mm ipv 235mm doorsnede. Bij t0n heb ik een setje Axxis Ultimate blokken besteld:



Schijven komen van Zimmerman, zijn al besteld, maar nog niet binnen:



Ik hoop dat hiermee m'n fading problemen verleden tijd zijn.



Todolist
  • Schijven en blokken monteren
  • Intercooler plaatsen
  • Andere brandstofpomp
  • Andere bougies
  • DIY 'papa' rollbar
  • etcetc

    Vragen staat vrij

    [ Bericht 4% gewijzigd door Mex_ op 20-06-2006 16:25:39 ]
  • pi_39034643
    Netjes, wat is het verschil dat je nieuwe spruitstuk maakt ongeveer in PK?
    ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
    pi_39034793
    Mooi man
    Ben pas net 18 eerst maar eens m'n rijbewijs halen en wat diploma's binnenslepen.
    Hoeveel geld gaat er wel niet in zo'n project zitten?
    pi_39034914
    Ben nog niet klaar Nog even geduld, ben nog steeds met de openingspost bezig.
    pi_39035320
    Whehe, handig, dat 'warranty'. Dat had je via mail even met de verzender bekonkeld?

    Moet zeggen dat ik het tot nu toe erg stijlvol gedaan vindt, geen foute mods en dergelijke

    Ah, nu met turbo-pics. Blijft leip hoor, en zeker zéér stijlvol die uitlaat. Je blijft met 1 demper nog wel binnen de normen?
      dinsdag 20 juni 2006 @ 14:32:37 #6
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_39035461
    Vet man
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      dinsdag 20 juni 2006 @ 14:50:39 #7
    74484 flyguy
    Full of Dutch Courage
    pi_39036130
    hoeveel heb je nu op de wielen?
    The more debt, the better
    pi_39036226
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 14:50 schreef flyguy het volgende:
    hoeveel heb je nu op de wielen?
    Nog niet zo heel erg veel, ik schat zo'n 150pk, omdat ik nu nog zonder intercooler aan het rijden ben kan ik de druk eigenlijk niet verder opvoeren, ik rijd nu op 5psi. Ik wil op ~10psi uitkomen, dat is goed voor ~180pk. Hiervoor moet ik nog wel flink wat investeren: andere injectoren, intercooler, andere brandstofpomp, instelbare benzinedrukregelaar, andere koppeling en ander diff. Bij elkaar opgeteld een flinke klap geld, ik weet ook nog niet precies in welke volgorde ik alles ga doen.

    Tot 10psi kun je de standaard ECU blijven gebruiken, daarboven raden ze aan om bv een AEM ecu te gaan gebruiken, zover wil ik niet gaan, of ik moet de de loterij winnen

    [ Bericht 16% gewijzigd door Mex_ op 20-06-2006 16:03:57 ]
      dinsdag 20 juni 2006 @ 14:54:14 #9
    74484 flyguy
    Full of Dutch Courage
    pi_39036274
    nogal tijd netjes op zo'n lichte roadster als een mx 5
    The more debt, the better
      dinsdag 20 juni 2006 @ 15:01:29 #10
    62885 MikeyMan
    Vici, Vidi, Veni
    pi_39036605
    Leuk project... Ook leuk dat je het allemaal zelf doet..

    Hoeveel uur is er ondertussen in gaan zitten?

    Afwerking is niet overal even strak, maar het gaat om het resultaat, zullen we maar zeggen
    Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
    ©DiscoveryChannel
    pi_39036693
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 15:01 schreef MikeyMan het volgende:
    Leuk project... Ook leuk dat je het allemaal zelf doet..

    Hoeveel uur is er ondertussen in gaan zitten?

    Afwerking is niet overal even strak, maar het gaat om het resultaat, zullen we maar zeggen
    Geen idee hoeveel uur erin zit, met het verlagen ben ik iig het langste bezig geweest, alles zat muur en muurvast, turbo zat er in een dag op. Op de foto's zitten de slangklemmen en siliconen koppelingen inderdaad niet allemaal even netjes, is inmiddels gefikst Voor de rest boeit het me niet zo heel veel hoe het eruit ziet als het maar hard vooruit komt, en hard de bocht om gaat natuurlijk
      dinsdag 20 juni 2006 @ 15:08:00 #12
    20074 Paladijn
    Jinba Ittai
    pi_39036844
    schaamteloze tvp
    Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
    Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
      dinsdag 20 juni 2006 @ 15:09:13 #13
    62885 MikeyMan
    Vici, Vidi, Veni
    pi_39036888
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef Mex_ het volgende:

    [..]

    Geen idee hoeveel uur erin zit, met het verlagen ben ik iig het langste bezig geweest, alles zat muur en muurvast, turbo zat er in een dag op. Op de foto's zitten de slangklemmen en siliconen koppelingen inderdaad niet allemaal even netjes, is inmiddels gefikst Voor de rest boeit het me niet zo heel veel hoe het eruit ziet als het maar hard vooruit komt, en hard de bocht om gaat natuurlijk
    Ga je nog wat aan de roest van de bodem enzo doen? Of wacht je tot het zichzelf oplost?
    Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
    ©DiscoveryChannel
    pi_39037007
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 14:28 schreef cryforhelp het volgende:
    Whehe, handig, dat 'warranty'. Dat had je via mail even met de verzender bekonkeld?

    Moet zeggen dat ik het tot nu toe erg stijlvol gedaan vindt, geen foute mods en dergelijke

    Ah, nu met turbo-pics. Blijft leip hoor, en zeker zéér stijlvol die uitlaat. Je blijft met 1 demper nog wel binnen de normen?
    Ik had inderdaad met de verkoper geregeld dat hij er warranty op zou zetten Scheelde me een flinke klap geld.

    Waarschijnlijk blijf ik gewoon binnen de norm, qua geluid dempt de turbo uiteraard ook, of ik m'n co waarde ga halen is nog even afwachten
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 15:09 schreef MikeyMan het volgende:

    [..]

    Ga je nog wat aan de roest van de bodem enzo doen? Of wacht je tot het zichzelf oplost?
    Komende winter schors ik het ding weer en dan ga ik de bodem aanpakken, heb een huis gekocht met garage moest tot nu toe alles open-air doen

    Erg veel roest zit er niet trouwens, het ding heeft tot 2000 in California rond gereden dus pas vanaf die tijd regen gezien

    [ Bericht 21% gewijzigd door Mex_ op 20-06-2006 15:34:54 ]
    pi_39038906
    Cool project, en goed spul gebruikt ook zie ik.
    Maar zo'n AEM Ecu is zoooo duur toch niet? Ik heb er ook 1. Alleen het laten programmeren kost ook wel wat.
    If you can't smoke it, or light it, fuck it.
    pi_39039054
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 16:00 schreef noidea het volgende:
    Cool project, en goed spul gebruikt ook zie ik.
    Maar zo'n AEM Ecu is zoooo duur toch niet? Ik heb er ook 1. Alleen het laten programmeren kost ook wel wat.
    1500$, ik vind het nogal wat. Moet maar tevreden zijn met wat ik heb (ben benieuwd hoelang ik dat vol ga houden )
    pi_39040669
    vet! tvp
      dinsdag 20 juni 2006 @ 19:01:19 #18
    77352 Hugster
    Mandarijntje
    pi_39044844
    Ziet er zeer goed uit allemaal
    Het kleppendeksel is ook flink vooruit gegaan door zijn verfbeurtje
    pi_39045668
    gaaf karretje!! neef van me heeft een mx-5 1.8 uit 1994. wagen ziet er tiptop uit, ook het uitlaat gedeelte vanaf de motor t/m de einddemper vervangen. hij had eerst de velgen die jij nu hebt, maar heeft er 17" onder gelegd. zijn streven is later ook een turbo/supercharger te hebben

    succes!
    pi_39047202
    Mooi hoor Rob, ben benieuwd hoe dat zal gaan bij de ClubSpecials volgende maand
      dinsdag 20 juni 2006 @ 20:06:54 #21
    132767 lipje
    zeg maar nee, krijg je er twee
    pi_39047329
    Te Vet Project
    Return of the Unox-muts
    Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
    verrekte koekwaus :')
    Pappa van Aafke en Onno
    pi_39050566
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef johnwoo het volgende:
    Mooi hoor Rob, ben benieuwd hoe dat zal gaan bij de ClubSpecials volgende maand
    Daar ben ik helaas niet bij, ik ga alleen naar de circuittrainig op 6 juli, de 15e naar de Loveparade dus Clubspecials op de 16e lijkt me niet zo'n goed plan
    pi_39051540
    Goed topique...niet dat je me ff verteld dat je kinky velgen hebt tegenwoordig
    Today is the greatest day I've ever known
    Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
    pi_39051671
    quote:
    Op dinsdag 20 juni 2006 21:36 schreef ArTiC het volgende:
    Goed topique...niet dat je me ff verteld dat je kinky velgen hebt tegenwoordig
    Zo kinky zijn ze niet hoor, gewoon standaard Mazda, wel een kinky gewicht
    pi_39053095
    Nice project
    Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
      woensdag 21 juni 2006 @ 08:49:19 #26
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_39063425
    Leuk project!

    Wat zijn de specs van de turbo eigenlijk?
    Hoef je de compressie van het blok niet een heel eind te verlagen ook?

    En waarom zou je eigenlijk naar een aem moeten bij meer boost?
    Ik neem aan dat een drukregelaar en een Apexi S-AFC ook zorgen voor een goede brandstof verhouding?

    Heb je er ook een EGT sensor bij? (Ik lees het nergens) Erg belangrijk als je met de timing gaat spelen he. Je kan rustig een a/f van 14.7 hebben maar veel te hoge egt's.

    en 15.5 is te arm natuurlijk he
    pi_39063483
    Mooi project
    Vooral leuk omdat de Miata er nog standaard uitziet, dat vind ik persoonlijk altijd het leukst.
    pi_39065452
    Damn man ik ben zo jaloers op de mensen die dit allemaal zelf kunnen, was ik maar zo handig.

    Anyho, vette topic.
    pi_39066598
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 08:49 schreef Tjabbo het volgende:
    Leuk project!

    Wat zijn de specs van de turbo eigenlijk?
    quote:
    Hoef je de compressie van het blok niet een heel eind te verlagen ook?
    In eerste instantie is dit niet nodig, dit blok is ook geleverd in de 323turbo.
    quote:
    En waarom zou je eigenlijk naar een aem moeten bij meer boost?
    Ik neem aan dat een drukregelaar en een Apexi S-AFC ook zorgen voor een goede brandstof verhouding?
    AEM oid moet niet maar wordt aangeraden, de Emanage van Greddy kost maar ~500$, dat is maar ietsje meer dan een S-AFC. (ben ik net pas tegen gekomen..)
    quote:
    10 - 12 PSI boost levels (170-210 HP)

    At this point it is a very good idea to have a fully programmable ECU to control the fuel and ignition. It is possible to run this amount of boost without this item, but it is walking a thin line. There are a few full replacement ECUs available for the 90-93 Miata...check out this section for these items. If you follow this path you will no longer need the AFPR, high pressure fuel pump, knock sensor or ignition retard device. However at this power level it is very important that you have an efficient intercooler to cool the superheated intake charge. Check out the intercooler section for that info.
    quote:
    Heb je er ook een EGT sensor bij? (Ik lees het nergens) Erg belangrijk als je met de timing gaat spelen he. Je kan rustig een a/f van 14.7 hebben maar veel te hoge egt's. en 15.5 is te arm natuurlijk he
    Ik heb er geen EGT sensor bij, heb alleen het hoofd noodzakelijke, boost en afr dus. Olietemp lees ik (min of meer) af aan de standaard oliedrukmeter.
    pi_39087711
    Had je dan niet beter een FE3N blok in je wagen kunnen hangen? (Blok uit een Mazda 626 2.0i GT coupé) Je zit dan al aan de 148 PK en vanuit daar kan je een turbo monteren.

    Wel erg mooi project zeg!!!!
    Driving:
    Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
    Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
    Mazda MX-5 1.6i 16v
    pi_39088679
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 19:50 schreef casejunkie het volgende:
    Had je dan niet beter een FE3N blok in je wagen kunnen hangen? (Blok uit een Mazda 626 2.0i GT coupé) Je zit dan al aan de 148 PK en vanuit daar kan je een turbo monteren.

    Wel erg mooi project zeg!!!!
    De Greddy turbokit die ik gekocht heb is speciaal voor dit blok gemaakt, zeer betaalbaar, plug en play en er is gruwelijk veel online over te vinden. Mijn blokje was nog gewoon goed en dus zou het zonde zijn om er iets anders in te hangen, daarbij is het ook wel praktisch als het blok uit de donor-auto ook in de lengte richting erin ligt, in de 626 ligt het blok volgens mij ook gewoon in de breedte.Met een beetje moeite passen er heel wat blokken in de mx5, in de US rijden er zelfs een flink aantal rond met V8's en V6's

    pi_39101022
    Kijk, dat is het betere werk ipv een luchtfilter en een taartschep! Respect
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
      donderdag 22 juni 2006 @ 07:19:07 #33
    29319 ninja-mod
    Budo Taijutsu
    pi_39101214
    Keurige auto!
    Zeker iets om trots op te zijn!
    > BTi <
    Only the light called darkness can show who i really am...
    pi_39101532
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 06:15 schreef StefanP het volgende:
    Kijk, dat is het betere werk ipv een luchtfilter en een taartschep! Respect
    Het gaat alleen niet meer zo lekker de bocht om
    pi_39102639
    gaaf karretje man

    word een echte wolf in schaapskleren
    Hopeloos benzine verslaafd
    pi_39103045
    heel tof gedaan allemaal

    waar ik benieuwd naar ben: heb je een autotechnische achtergrond of is het allemaal hobby?
    Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
    pi_39103214
    Oi Roppie

    Netjes gedaan man.
    pi_39103402
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 09:52 schreef vlad het volgende:
    heel tof gedaan allemaal

    waar ik benieuwd naar ben: heb je een autotechnische achtergrond of is het allemaal hobby?
    Ik heb totaal geen autotechnische achtergrond, het is allemaal hobby, al had ik een hoop dingen niet kunnen doen/weten zonder het forum op miata.net (30.000 gebruikers, bijna 2 miljoen posts)
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 10:01 schreef t0n het volgende:
    Oi Roppie

    Netjes gedaan man.
    Schijven zijn nog steeds niet binnen, heb je blokjes dus nog steeds niet kunnen testen.

    [ Bericht 16% gewijzigd door Mex_ op 22-06-2006 12:26:20 ]
    pi_39107749
    mooi project succes
    pi_39107832
    Moet je bij elke auto waar je een turbo op monteert de ontsteking aanpassen? En heb je daar altijd zo'n lossstaand apparaatje voor nodig, dwz, kan je niet gewoon de ontsteking zelf vervroegen of verlaten...
    pi_39108135
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 12:26 schreef Repeat het volgende:
    Moet je bij elke auto waar je een turbo op monteert de ontsteking aanpassen? En heb je daar altijd zo'n lossstaand apparaatje voor nodig, dwz, kan je niet gewoon de ontsteking zelf vervroegen of verlaten...
    Je kan de ontsteking ook vervroegen of verlaten inderdaad alleen verlies je daarmee vermogen op momenten dat de turbo niets doet. Het kastje wat ik heb zorgt ervoor dat de ontsteking pas vervroegd wordt op het moment dat de turbo begint mee te draaien.
    pi_39110123
    Heb je hem al ooit op de testbank gehad, of ga je dit nog doen?

    En hoe snel doet hij de 0 - 100?

    Verder erg mooie wagen!
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_39110435
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef Mex_ het volgende:

    [..]

    Je kan de ontsteking ook vervroegen of verlaten inderdaad alleen verlies je daarmee vermogen op momenten dat de turbo niets doet. Het kastje wat ik heb zorgt ervoor dat de ontsteking pas vervroegd wordt op het moment dat de turbo begint mee te draaien.
    We hebben in aug/sept 'n rollerbank meeting, laat je wel ff weten dan.
    pi_39110465
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 13:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
    Heb je hem al ooit op de testbank gehad, of ga je dit nog doen?

    En hoe snel doet hij de 0 - 100?

    Verder erg mooie wagen!
    Ik zet 'm pas op de bank als ik een intercooler heb, 0-100, geen idee, iig een heel stuk sneller dan een Astra GSI, maarja
    pi_39110475
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef t0n het volgende:

    [..]

    We hebben in aug/sept 'n rollerbank meeting, laat je wel ff weten dan.
    Met SLKHK?
    pi_39115109
    tvp
      donderdag 22 juni 2006 @ 15:47:32 #48
    60852 beschuit
    wil weer verkiezingen
    pi_39115218
    hey Mex_, ik heb volgens mij nog ooit een afspraak met je gemaakt om je honda coupe te kopen, maar die was me toen iets te rose in het echt haha

    mooi om te zien dat je een leuke projectauto hebt! succes ermee!
    moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
    www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
      donderdag 22 juni 2006 @ 16:24:43 #49
    16452 mhr-zip
    Fien addict
    pi_39116275
    Dit vind ik wel een vet project!!

    Ipv. een kadett gsi uit 19noach pimpen.
    Iemand Fien soms gezien?
    pi_39117684
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 15:47 schreef beschuit het volgende:
    hey Mex_, ik heb volgens mij nog ooit een afspraak met je gemaakt om je honda coupe te kopen, maar die was me toen iets te rose in het echt haha

    mooi om te zien dat je een leuke projectauto hebt! succes ermee!
    Ja, dat kan wel inderdaad Die heb ik uiteindelijk nog verkocht aan een mannetje wat het ding toch compleet ging verbouwen met een hoop plastic en een andere kleur, dus dat roze maakte voor hem niet zoveel uit. Vervolgens deze civic gekocht, jaartje gereden en toen de Miata gekocht.

    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')