abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45067050
Ik ga waarschijnlijk ook naar Tilburg en heb tot nu toe wel een goed beeld van de stad.
Ik woon in den bosch dus blijf ik iig in het begin thuis wonen omdat het goed t doen is met het OV dus met t studentenleven zal ik toch wel iets minder te maken hebben, maar ook om op kamers te gaan lijkt het me geen verkeerde stad.
De wachlijsten voor een kamer zijn iig een stuk korter
pi_45124557
Ik de UvT dichtbij de station daarzo?
pi_45125081
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:53 schreef Erotica_ het volgende:
Ik de UvT dichtbij de station daarzo?
Nee, 7 tot 10 minuten met de stadsbus. Of 10 minuten lopen vanaf Station West
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:08:55 #54
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_45169861
Vanaf station West maar een klein stukje (5 min.) lopen dagelijks hordes studenten vanuit de treintjes die er stoppen naar de campus.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:00:08 #55
35816 Rookstar
Fly moggie, fly!
pi_45193899
Ik studeer nu 5,5 jaar aan de UvT en heb daar 5 jaar gewoond. Ben sinds augustus verhuisd naar Utrecht, vanwege mijn afstudeerstage en mogelijke baan (ben als het goed is eind deze maand afgestudeerd ).

Heb me altijd prima vermaakt in Tilburg. Kom oorspronkelijk niet uit Brabant, maar uit de buurt van Leiden (overigens ook een topstad!). Was in het begin erg sceptisch tegenover brabo's, maar in de loop der tijd ben ik me er steeds meer thuis gaan voelen. Alleen de carnaval gaat me nog iets te ver (hoewel dat na 3 bier ook wel weer meevalt ). Tilburg is een prima stad om te studeren. Voldoende te doen, goed bereikbaar met het OV (zeker met de nieuwe dienstregeling) en een leuke, kleinschalige uni met goed onderwijs (desondanks wel een bureaucratisch hol, maar dan schijnen alle uni's te zijn). Heb zelf Informatiekunde gestudeerd. Zeker een aanrader!

Utrecht valt qua gezelligheid nog een beetje tegen i.v.m. Tilburg. Komt vast omdat ik hier minder mensen ken en minder vaak ga stappen (= niet zo goed te combineren met m'n stage helaas).
A real man......drives Morgan!
  zondag 14 januari 2007 @ 21:28:38 #56
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_45357140
Wil iemand van de UvT me een dienst bewijzen?
Ik heb een paginanummer van een boek nodig dat volgens picarta bij jullie ub ligt. Ik heb het gebruikt voor mn werkstuk en weer teruggestuurd zonder de pagina ergens duidelijk te hebben genoteerd (heel slim). En als ik het boek nu bestel red ik het niet meer, de deadline is over 2 dagen
Ik hoef alleen de pagina te hebben van waar hoofdstuk zoveel begint.
Mn eeuwige dank is het enige wat ik te bieden heb.
Dus hopelijk is er iemand in een altruistische bui.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_45357400
verzin je dat toch gewoon, niemand die dat nagaat
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')