Tilburg is wel een beetje een pauperstad. Het is er iig niet echt mooi. Als je die kant opgaat vind ik Breda toch mooier. Maar goed om nu voor een stad te kiezen, ik zou gewoon naar de plek gaan waar je studie het beste gegeven wordt, heb je toch het meeste aan. En 't is overal wel gezellig als je gewoon toffe vrienden hebt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:06 schreef hitch-hiker het volgende:
Weet iemand of Tilburg een beetje leuk is om te studeren
Ik woon dichtbij Utrecht wel, maar brabant lijkt me iets gezelliger,en ga toch op kamers
Gaarne u ervaringen
Neuken kan je overal, lijkt me ook wel jofel als je wat gaat doen waar je iets aan hebt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:31 schreef lexjuuh het volgende:
utrecht is beter dan tilburg,,,, in utrecht heb je vele vrouwenstudies.... dusssssssssssssssss
Goed punt welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:31 schreef lexjuuh het volgende:
utrecht is beter dan tilburg,,,, in utrecht heb je vele vrouwenstudies.... dusssssssssssssssss
Breda is misschien iets mooier, al vind ik Tilburg ook weer niet zó lelijk, maar als studentenstad vind ik Tilburg een stuk leuker! Ik heb het in ieder geval al een aantal jaar goed naar m'n zin. Hoe dan ook is Brabant zeker een goede keuze!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:32 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Tilburg is wel een beetje een pauperstad. Het is er iig niet echt mooi. Als je die kant opgaat vind ik Breda toch mooier. Maar goed om nu voor een stad te kiezen, ik zou gewoon naar de plek gaan waar je studie het beste gegeven wordt, heb je toch het meeste aan. En 't is overal wel gezellig als je gewoon toffe vrienden hebt.
Logisch, want Breda heeft geen universiteit en het is dan ook geen echte studentenstad.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:48 schreef Foeske het volgende:
[..]
Breda is misschien iets mooier, al vind ik Tilburg ook weer niet zó lelijk, maar als studentenstad vind ik Tilburg een stuk leuker! Ik heb het in ieder geval al een aantal jaar goed naar m'n zin. Hoe dan ook is Brabant zeker een goede keuze!![]()
ik ben alleen in het centrum geweest en dat zag er wel aardig uit. paar nieuwe stukken. ok, ook nog veel paupergebouwen, maar ik vond het wel meevallen. beter dan arnhem waar ik nu zitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:32 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Tilburg is wel een beetje een pauperstad. Het is er iig niet echt mooi. Als je die kant opgaat vind ik Breda toch mooier. Maar goed om nu voor een stad te kiezen, ik zou gewoon naar de plek gaan waar je studie het beste gegeven wordt, heb je toch het meeste aan. En 't is overal wel gezellig als je gewoon toffe vrienden hebt.
Welke studie?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:06 schreef hitch-hiker het volgende:
Weet iemand of Tilburg een beetje leuk is om te studeren
Ik woon dichtbij Utrecht wel, maar brabant lijkt me iets gezelliger,en ga toch op kamers
Gaarne u ervaringen
ik las dat er steeds meer 'hogere' gebouwen uit de grond worden gestampt? I love emquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:49 schreef PeRi het volgende:
Tilburg is echt een hele leuke en gezellige studentenstad. Niet de mooiste stad qua architectuur, maar het heeft echt zn eigen charme en geschiedenis. I love it.
3 dingen die ik belangrijk vindquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:51 schreef Pool het volgende:
[..]
Welke studie?
En Tilburg is uiteraard kei-leuk.![]()
Veel kroegen, relatief veel studenten en genoeg kamers beschikbaar.
Wat ga je hier doen dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:10 schreef Messenga het volgende:
Ah, handig topic!
Ik ben er vanaf volgend jaar ook.
Speco is niet studerenquote:
Ik heb waarschijnlijk voor het nieuwe schooljaar een kamer in de langestraatquote:Op woensdag 20 december 2006 19:06 schreef QCC het volgende:
[..]
Speco is niet studeren![]()
![]()
De campus is leuk, alles dicht bij elkaar. De uni is goed in alles wat ze doet (rijmpje), studies staan hoog aangeschreven. Qua studentenleven is het prima, veel kroegjes, genoeg kamers (als je op tijd begint met zoeken), ga wel in het centrum of west wonen. De stad is niet echt heel mooi, centrum is gezellig en genoeg studenten om je door de week mee te vermaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |