Vaag!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:36 schreef most_wanted het volgende:
Ik heb het hier werkend, zal het zo even Uploaden.
De Thumb van P7300003.jpg is te groot, dus die doet het niet.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:46 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ja, en de code in imageData.xml was fout.![]()
Hoe kan dat? De dir thumbs heeft wel alle rechten.quote:
Spacelimiet dan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoe kan dat? De dir thumbs heeft wel alle rechten.
Heb het op twee verschillende domeinen geexperimenteerd btw.
Even downloaden.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:13 schreef -J-D- het volgende:
Het werkt nu wel op de site van mijn werk en niet op j-d.com
Dat is perfect, want die laatste poging was alleen om te kijken of het aan de site van mijn werk lag.
Hartelijk dank voor de hulp! Hopelijk kom ik er nu zelf verder uit.
Bosje bloemen voor jou!
Wow, ziet er echt wel strak uitquote:Op zondag 2 juli 2006 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net een beetje zitten klooien met Simpleviewer en vond het best meevallen. je moet gewoon goed de instructies lezen en een beetje nadenken![]()
dit is mijn eerste probeersel, het werkt enzo, nu nog een 'paar' foto's toevoegen
http://members.home.nl/puckzz
alleen de link van Toeps doet het nu, ik ga nu de rest allemaal toevoegen. (en de FP wordt nog wel wat leuker natuurlijk)
Toch nog een vraag.quote:
Dies echt leukquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:12 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Simpleviewer
http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/
Al gelukt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Toch nog een vraag.
Als ik nieuwe foto's wil toevoegen, dan pakt ie die niet automatisch op de site.
Moet ik dan zelf die buildgallery.php downloaden en toevoegen en laden, zodat ie nieuwe thumbs maakt? Of moet dat anders?
Nee, maar het is al niet meer nodig. Was nodig voor een site voor mn werk, maar die zijn overgestapt naar een ander systeem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |