quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:45 schreef Choices het volgende:
w00t, dankje BMH, pikmin 2 komt eraan. Toch maar even inslaan, sinds de spellen niet meer geproduceerd worden voor de cube, (is dat echt zo??).
Skies is zoooooooooooooooooooooooooooo goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op dit moment niet echt, maar zodra de tentamens en Dragon Quest op de PS2 klaar zijn ga ik op de Cube gamen weer. Ik weet alleen nog niet welke game. Ik denk Skies en VJ 2
ik begin er pas aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:17 schreef Smots het volgende:
Ik heb nog genoeg games liggen die ik nog wil/ga (uit)spelen op de Cube. Minstens een titel of tien die nog netjes op me liggen te wachten. Voor mij heeft de Cube nog laaaaaaaaang niet afgedaan.
steel batallion was toch een Xbox game?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:51 schreef Smots het volgende:
Ik heb nog liggen om uit te spelen:Steel Battalion, Call of Duty 2: Big Red One, Metroid Prime 1 èn 2, Pikmin 2, Zelda The Windwaker, Zelda Four Swords Adventures, Animal Crossing, Billy Hatcher and the Giant Egg, Eternal Darkness: Sanity's Requiem, Geist, Luigi's Mansion, Resident Evil 0, Resident Evil, Sphinx and the Cursed Mummy, StarFox Adventures, StarFox Assault, Star Wars: Rogue Squadron III: Rebel Strike, Super Mario Sunshine, Super Smash Bros. Melee, Viewtiful Joe 1 èn 2, Wario World.
En dan zal ik vast nog wel een handjevol titels vergeten zijn.
Succes met Animal Crossing uitspelenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:51 schreef Smots het volgende:
Ik heb nog liggen om uit te spelen:Steel Battalion, Call of Duty 2: Big Red One, Metroid Prime 1 èn 2, Pikmin 2, Zelda The Windwaker, Zelda Four Swords Adventures, Animal Crossing, Billy Hatcher and the Giant Egg, Eternal Darkness: Sanity's Requiem, Geist, Luigi's Mansion, Resident Evil 0, Resident Evil, Sphinx and the Cursed Mummy, StarFox Adventures, StarFox Assault, Star Wars: Rogue Squadron III: Rebel Strike, Super Mario Sunshine, Super Smash Bros. Melee, Viewtiful Joe 1 èn 2, Wario World.
En dan zal ik vast nog wel een handjevol titels vergeten zijn.
Ach KAK! Ik bedoel Battalion Wars.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
steel batallion was toch een Xbox game?
Nou ja, uitspelen. Je snapt 'm wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:14 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Succes met Animal Crossing uitspelen
Zijn genoeg vette games hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:34 schreef dikkedorus het volgende:
Ik heb maar 1 game voor de GC en dat is SM sunshine
need I say more...
Ik hoop echt dat ze met de wii en de retro games iets met die sterren gaan doen, want zo is het echt nutteloos.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:45 schreef MeZZiN het volgende:
Gebeurd er nog wat in die sterren catalogus van nintendo heb al een tijdje geen nieuwe prijzen gezien zucht...
Dat zou mooi zijn. Dan kan ik EINDELIJK iets voor mijn sterren aanschaffen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:24 schreef outcast_within het volgende:
ze zullen wel normale DS'en erop gooien die ze niet meer kwijt kunnen
voor 10.000! sterren
je had die gamecube moeten halen er meteen weer verkopen voor 75Equote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef Smots het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Dan kan ik EINDELIJK iets voor mijn sterren aanschaffen.
Ik zit nu nml op de 10.845 sterren.
DOET U MIJN DIEJEN DS MAAR!
Err goedkoper toffe spelletjes spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:01 schreef outcast_within het volgende:
maar mensen wat moet je met een gewone ds als je een lite kunt kopen (die ze wss niet erop gaan gooien)
Nog steeds geen casequote:Op woensdag 21 juni 2006 11:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Err goedkoper toffe spelletjes spelen.
Heb je al een caseIk ken nog wel een paar leuke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |