dat ze met d'r rug naar je toestaat wil nog niet zeggen dat je niets tegen haar kan zeggen??quote:op dinsdag 20 juni 2006 08:59 schreef winnarj het volgende:
het nadeel is namelijk, het meisje staat met d'r gezicht van je af, dus je kan geen oogcontact maken of iets zeggen, iets wat ik normaal wél graag doe![]()
![]()
lijkt me niet de beste manier... komt ook kansloos over..... een meisje die voor je staat en gelijk vastpakkenquote:op dinsdag 20 juni 2006 09:15 schreef xnightelf het volgende:
lijkt me logisch, ze willen gepakt wordenwaarom zullen ze dat anders doen? vast niet omdat ze je zo lelijk vinden.. aanpakken met beide handen dus
als je het goed aanpakt zijn die vrienden van je alleen maar jaloers op het feit dat jij wel weet hoe je een meisje moet benaderen.quote:op dinsdag 20 juni 2006 09:21 schreef winnarj het volgende:
[..]
een nadeel is ook dat ik altijd 3-4 vrienden erbij heb staan (in de buurt) en die kijken dus ook mee, en letten op me![]()
![]()
ze willen dat je midden op de dansvloer je <peep> uit je broek zwiept en die keihard tussen hun <peep> plaatst en ze <peep> <peep>.quote:op dinsdag 20 juni 2006 09:21 schreef winnarj het volgende:
maargoed, daarom ook de vraag -> wat willen de dames (die deze manier ook gebruiken) het liefst en wat kan/moet ik doen
![]()
![]()
![]()
![]()
en zo gaat het juist altijd wél bij mij...quote:op dinsdag 20 juni 2006 09:26 schreef gatewayx het volgende:
als het misgaat en je loopt een blauwtje heb je in iedergeval iets geprobeerd. aan de kant blijven staan, met een biertje, het hoofdje bewegend op de muziek, schiet ook niet op toch.
dat is wél makkelijk gezegt jaquote:op dinsdag 20 juni 2006 09:49 schreef devilsanddust het volgende:
als een meisje dat doet leg je rustig een hand op dr heup en gaat meedansen (hierbij is het wel fijn als je tenminste enigszins ritmegevoel hebt). na een poosje draait ze zich wel om, komt weer tegen je aan dansen, en hoppa, zoenen. drankjes kunnen altijd nog.
je doet je een hoofd een beetje naar voren zodat je zeg maar wang-wang bent met het meisje. niet te overdreven en ook niet doen met een slechte adem. misschien zal zij haar hoofd afwenden, maar geloof me, dat is onderdeel van het spel.quote:op dinsdag 20 juni 2006 09:50 schreef winnarj het volgende:
[..]
en zo gaat het juist altijd wél bij mij...![]()
![]()
![]()
[..]
dat is wél makkelijk gezegt ja![]()
of 't ook lukt, i dunno.... maar als je d'r hand op haar heup legt..... kijk je dan naar d'r hoofd ofsow
(of gewoon vooruit, net of je niets doet
).... ik vind dat zo ongemakkelijk
![]()
... maarja misschien moet ik maar es oefenen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |