abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39026279
ik heb het laatste jaar al redelijk vaak meegemaakt en ik weet niet goed wat ik ermee moet doen:

je staat in een discotheek te dansen en ineens komt er een meisje aan die vóór je gaat staan en pal voor je gaat dansen/bewegen. vaak is er nog gewoon ruimte maar tóch staat ze bijna op je schoenen en met haar lichaam 10 cm van je af...

maar in zo'n situatie weet ik mij nooit raad . het is duidelijk dat de meid toch wel lichte interesse heeft (anders komt ze niet zo dichtbij staan, kijkt ze niet steeds iets wat achterom etc.)..

kent iemand deze situatie meedansen is waarschijnlijk de oplossing, maar dat lukt me gewoon niet goed. vastpakken ga ik ook niet gelijk doen, want dan kom je helemaal gefrustreerd over.... meestal een beetje tegen d'r aan schuren (als het een leuk iemand is, anders doe ik een paar passen naar achter). maar daar kom ik niet ver mee....

wat is de ideale oplossing meiden -> vertel wat jullie willen hebben het nadeel is namelijk, het meisje staat met d'r gezicht van je af, dus je kan geen oogcontact maken of iets zeggen, iets wat ik normaal wél graag doe
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:02:23 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39026335
na het dansje een drankje aanbieden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39026400
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 08:59 schreef winnarj het volgende:
het nadeel is namelijk, het meisje staat met d'r gezicht van je af, dus je kan geen oogcontact maken of iets zeggen, iets wat ik normaal wél graag doe
dat ze met d'r rug naar je toestaat wil nog niet zeggen dat je niets tegen haar kan zeggen??
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_39026439
ik herken de situatie ook -> ze komt voor je staan, doet net of er niets aan de hand is... doet ook niet of ze interesse heeft en gaat dan beetje tegen je aan schuren tja, drankje aanbieden doe je ook niet direct (anders is 't wel makkelijk verdient ).... en vaak na 5-10 minuten gaat ze weer weg, omdat je waarschijnlijk niet 'ingegrepen hebt'

meiden die dit doen: wat willen jullie
Haleloeja
pi_39026566
schuur die bil kapot
0023
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:15:29 #6
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_39026571
nah, je hebt vastpakken en vastpakken natuurlijk. als je haar meteen vol bij haar billen grijpt tja... da ga nie goe he. maar verzin iets leuks, als ze echt bewust tegen je aan gaat staan, dans dan mee, laat merken dat je het wel kan waarderen en ga erna wat drinken. sowieso is een dansvloer niet de beste plek om een goed gesprek te beginnen, zeker als je al wat veel gedronken heb, kwijl je haar hele oor vol als je begint te praten
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:15:43 #7
67037 xNightElf
wat de fok?!
pi_39026575
lijkt me logisch, ze willen gepakt worden waarom zullen ze dat anders doen? vast niet omdat ze je zo lelijk vinden.. aanpakken met beide handen dus
i wont lose this time..
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:21:15 #8
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_39026688
plaats je handen gently in d'r zij zou ik zeggen helemaal als ze steeds omkijkt, wil ze meer..
pi_39026693
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:15 schreef xnightelf het volgende:
lijkt me logisch, ze willen gepakt worden waarom zullen ze dat anders doen? vast niet omdat ze je zo lelijk vinden.. aanpakken met beide handen dus
lijkt me niet de beste manier... komt ook kansloos over..... een meisje die voor je staat en gelijk vastpakken daarbij kan ze me ook gewoon testen natuurlijk

een nadeel is ook dat ik altijd 3-4 vrienden erbij heb staan (in de buurt) en die kijken dus ook mee, en letten op me

maargoed, daarom ook de vraag -> wat willen de dames (die deze manier ook gebruiken ) het liefst en wat kan/moet ik doen
pi_39026729
volgens mij sta je gewoon in de weg en wil ze je aan de kant duwen
pi_39026785
vrouwen en communicatie het blijft altijd gissen!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:26:54 #12
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_39026803
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:21 schreef winnarj het volgende:

[..]

een nadeel is ook dat ik altijd 3-4 vrienden erbij heb staan (in de buurt) en die kijken dus ook mee, en letten op me
als je het goed aanpakt zijn die vrienden van je alleen maar jaloers op het feit dat jij wel weet hoe je een meisje moet benaderen.
als het misgaat en je loopt een blauwtje heb je in iedergeval iets geprobeerd. aan de kant blijven staan, met een biertje, het hoofdje bewegend op de muziek, schiet ook niet op toch.
pi_39026891
zo irritant als dat gebeurt zie sig
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:45:10 #14
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39027188
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:14 schreef ikjur het volgende:
schuur die bil kapot
schuur die slettebil stuk
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_39027252
--edit---
Haleloeja
pi_39027260
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:21 schreef winnarj het volgende:
maargoed, daarom ook de vraag -> wat willen de dames (die deze manier ook gebruiken ) het liefst en wat kan/moet ik doen
ze willen dat je midden op de dansvloer je <peep> uit je broek zwiept en die keihard tussen hun <peep> plaatst en ze <peep> <peep>.

man, man.. wat wil je horen... je hebt zo te lezen succes bij de dames, maak er werk van!
bedenk dat vrouwen sociale wezens zijn en laat hun het harde werk voor je doen. als zij tegen je aan komt schuren hoef je nog maar een ding te doen: haar aanwijzingen opvolgen (natuurlijk niet als een kwijlend hondje).
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_39027296
als een meisje dat doet leg je rustig een hand op dr heup en gaat meedansen (hierbij is het wel fijn als je tenminste enigszins ritmegevoel hebt). na een poosje draait ze zich wel om, komt weer tegen je aan dansen, en hoppa, zoenen. drankjes kunnen altijd nog.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_39027311
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:26 schreef gatewayx het volgende:
als het misgaat en je loopt een blauwtje heb je in iedergeval iets geprobeerd. aan de kant blijven staan, met een biertje, het hoofdje bewegend op de muziek, schiet ook niet op toch.
en zo gaat het juist altijd wél bij mij...
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:49 schreef devilsanddust het volgende:
als een meisje dat doet leg je rustig een hand op dr heup en gaat meedansen (hierbij is het wel fijn als je tenminste enigszins ritmegevoel hebt). na een poosje draait ze zich wel om, komt weer tegen je aan dansen, en hoppa, zoenen. drankjes kunnen altijd nog.
dat is wél makkelijk gezegt ja of 't ook lukt, i dunno.... maar als je d'r hand op haar heup legt..... kijk je dan naar d'r hoofd ofsow (of gewoon vooruit, net of je niets doet ).... ik vind dat zo ongemakkelijk ... maarja misschien moet ik maar es oefenen
pi_39027319
doggystyle.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:52:44 #20
30560 2Mini
Official Logo
pi_39027363
ik heb er meestal niet zoveel problemen mee.. als ze voor me danst, dans ik lekker mee, draai ik om dr heen en maak ik oogcontact
Camera 1... 1!
pi_39027394
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:50 schreef winnarj het volgende:

[..]

en zo gaat het juist altijd wél bij mij...
[..]

dat is wél makkelijk gezegt ja of 't ook lukt, i dunno.... maar als je d'r hand op haar heup legt..... kijk je dan naar d'r hoofd ofsow (of gewoon vooruit, net of je niets doet ).... ik vind dat zo ongemakkelijk ... maarja misschien moet ik maar es oefenen
je doet je een hoofd een beetje naar voren zodat je zeg maar wang-wang bent met het meisje. niet te overdreven en ook niet doen met een slechte adem. misschien zal zij haar hoofd afwenden, maar geloof me, dat is onderdeel van het spel.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_39027590
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:50 schreef dwc_ruffryder het volgende:
doggystyle.
Huh?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:11:50 #23
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_39027737
tvp
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_39027821
haha

mss sta jij op een verhoging? en wil zij daar juist staan?

en geen idee. iig niet dansen als je niet kan dansen
drankje aanbieden is ook zo fout.
vastpakken valt dus ook af.

geen idee. op de shouder tikken en zeggen: vind je dit normaal ofzo?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:22:46 #25
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_39027969
geneukt worden
Tot zover de kwaliteitspost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')