Waar?quote:
Geil!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ik ga maar s een banaan eten....
quote:
Vieze blootfoto's?quote:
Weer een communicatief hoogstandje, via een forum aangeven dat je partner een email heeft gekregen van jou...quote:
AIVD leest meequote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg wil je niet mijn echte naam hier gebruiken. Straks ontdekt iemand me nog.![]()
Zelfs ik wist dat je zo heet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg wil je niet mijn echte naam hier gebruiken. Straks ontdekt iemand me nog.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
AIVD leest mee
En de politie van Dinkelen
Zo jongens arrived.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:06 schreef scarefreak het volgende:
die hoeft pas over een half uur te beginnen
dat mocht ook niet meer! komkommers en wortelen moet je!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:45 schreef Armageddon het volgende:
Shit ik heb geen kleingeld bij me. Nu kan ik geen gevulde koeken uit de automaat trekken.
He lieffiequote:
Zeker net je laatste 50 cent verspeeld aan het interlokaal terugmailen naar Merel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:45 schreef Armageddon het volgende:
Shit ik heb geen kleingeld bij me. Nu kan ik geen gevulde koeken uit de automaat trekken.
Ja dank je , heeeeeeeeerlijk uitslapenquote:
Die heb ik toch ook niet bij me!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:46 schreef Merel het volgende:
[..]
dat mocht ook niet meer! komkommers en wortelen moet je!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |