Ja kloptquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:43 schreef Xebber het volgende:
Dit is toch best wel een kwaliteitstopic!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:43 schreef Xebber het volgende:
Dit is toch best wel een kwaliteitstopic!
hou je van banaan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hey, rustig aan we moeten eerst het Morwen topic nog vol maken
URLquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hey, rustig aan we moeten eerst het Morwen topic nog vol maken
want ben jij een lamballige luilakquote:
Ik was je voorquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
want ben jij een lamballige luilak![]()
Tis omdat het zo'n uber tof topic isen ik Morwen
vind
![]()
Hoi Morwen
Zeg.,. als newbie moet je dus wel opletten!quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:09 schreef TommyGun het volgende:
Topic is al vol!
Yep, thanx beebquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nou dat was je topic dan Morwen, ik hoop dat je er van genoten hebt
Ja ik wil eigenlijk ook wel, maar Hobjequote:Op woensdag 21 juni 2006 04:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, thanx beeb![]()
En toch zou ik moeten gaan slapen![]()
Je kwaliteitspostquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeg.,. als newbie moet je dus wel opletten!
Dus.... niet te pas en te onpas maar wat typen
Zo maak je je niet populair etc. en geef ik dan maar even het voorbeeld ( 1 post only uiteraard)
Maargoed omdat je dus een kut newbie bent en ik toch aardig wil doen.... en het al laat is,
help ik je toch maar even.
Dus lekker posten hier..
Dan bedoel ik dus : Dubbeldrunk
Ik zou zeggen veel post plezier![]()
Noem je me nou een newbie? Ben pas sinds vorig jaar lid ja maar lees al stiekem mn hele leven meequote:Op woensdag 21 juni 2006 04:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo maak je je niet populair etc. en geef ik dan maar even het voorbeeld ( 1 post only uiteraard)
Maargoed omdat je dus een kut newbie bent en ik toch aardig wil doen.... en het al laat is,
Dus lekker posten hier..
En dan de nacht missen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, thanx beeb![]()
En toch zou ik moeten gaan slapen![]()
Sodeju Hobje, dat zijn genoeg letters voor 4 posts rond dit tijdstipquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dus lekker posten hier..
Dan ben je helemaal een newbiequote:Op woensdag 21 juni 2006 04:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Noem je me nou een newbie? Ben pas sinds vorig jaar lid ja maar lees al stiekem mn hele leven mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |