Shit daar gaan alle complottheorienquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:24 schreef Ritchie het volgende:
Omdat Dordt in die regio op trainingskamp is.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:28 schreef Fiduci het volgende:
Heb ik ook horen zeggen dat den bosch een "feestje: word
Is niet waar, Dordt traint gewoon thuis. Vorig jaar was het tegen NEC en Den Bosch [of in ieder geval twee wedstrijden] ook in Waardenburg.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:24 schreef Ritchie het volgende:
Omdat Dordt in die regio op trainingskamp is.
Klopt, 2-1 voor Dordt toen. Afgang.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:36 schreef DRD het volgende:
Is niet waar, Dordt traint gewoon thuis. Vorig jaar was het tegen NEC en Den Bosch [of in ieder geval twee wedstrijden] ook in Waardenburg.
bsiderats.nlquote:FC Den Bosch-NAC uit oefenprogramma
De wedstrijd FC Den Bosch-NAC Breda, die gepland stond voor vrijdag a.s. om 19.00u, gaat niet door.
Dit is besloten nadat er zeer concrete signalen waren dat relschoppers uit Breda en Den Bosch deze wedstrijd wilden aangrijpen om een confrontatie aan te gaan.
NAC betreurt het deze beslissing te hebben moeten nemen, maar wil niet het risico lopen het seizoen te beginnen met een “valse start” in een periode dat de club al geconfronteerd wordt met dreigende maatregelen naar aanleiding van onder andere NAC-Groningen en NAC-Top Oss.
Kledingsponsor is van Quick naar Umbro gegaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:22 schreef Erasmusch het volgende:
Welke sponsor is dat?
Lees het nu pas maar het was al over wat mij betrefd sinds '93 toen NAC het fatsoen niet had om een minuut d'r mond te houden...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:09 schreef Fiduci het volgende:
Was idd een beetje voorspelbaar. Waarom wilde ze het in godsnaam ook op dat bijveld laten spelen. Alsof ons NAC en den bosch daar gezellig een pilske zoudne gaan pakken. Iedereen herrinderd nog het akkefietje bij die minuut stilte. Sindsdien is het goed over!!
Hey.. dat hebben we vaker gehoordquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:11 schreef koningdavid het volgende:
Nac kan best nog wel eens verassen dit seizoen. Met Leonardo en Diba hebben ze in ieder geval spelers waar je voor naar het stadion wilt komen.
2x 40 volgens mij dunno... waar zit je?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Collega belde net, zondag ga ik met hem naar de finales van het Spanjaardsgattoernooi. Lijkt me dat NAC sowieso de finale haalt.
Zijn dat nou wedstrijden van 2 x 45 minuten of maar 1 x 45?
Oranje toch? (zie columnhoekje)quote:Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het ziet er allesbehalve rooskleurig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |