Een classicquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hoeveel metalheads heb je nodig om een lamp te vervangen?
ah, interessant!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, het lijkt er inderdaad op, maar blijkbaar niet; ik lees net het volgende op Wikipedia:
The hand on the front belongs to the artwork of a poster designed by the artist John Heartfield for the German Communist Party during Third Reich. The text in the original poster is: "5 fingers has a hand! With these 5 grab the enemy!". This slogan inspired part of the text contained in the back of the System of a Down album: "The hand has five fingers, capable and powerful, with the ability to destroy as well as create", blah blah blah
.....
http://www.towson.edu/hea(...)nd_has_5_Fingers.jpg
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Allmusic gebruik ik niet, Eddy ken ik wel maar Eddy zuigt, net als praktisch elk andere mascotte voor wat dan ook, kga toch me tijd niet verdoen aan mascottes genres inplaats van de muziek.
Het uitzoeken van genres ontdek je veel meer muziek.quote:
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van luisteren en muziek ontdekken en ik wil best geloven dta jij zo veel muziek ontdekt. Maar dat neemt niet weg dat het soms reteirritant is als weer iemand komt uitleggen dat iets geen doom metal is maar emo melodic doom, of weetikveel. Niet dat we je niet waarderen hoor, maar soms draaf je wat door.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het uitzoeken van genres ontdek je veel meer muziek.
Ach joh, houd je bek, je weet niet waar je over praat manquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van luisteren en muziek ontdekken en ik wil best geloven dta jij zo veel muziek ontdekt. Maar dat neemt niet weg dat het soms reteirritant is als weer iemand komt uitleggen dat iets geen doom metal is maar emo melodic doom, of weetikveel. Niet dat we je niet waarderen hoor, maar soms draaf je wat door.
En tsja, je kunt ook zo lekker geėrgerd reageren.
Mwah, niet echt geėrgerd, kga dr altijd gewoon lekker hard tegenin, met een normale beschaafde reactie krijg je hier op FOK geen reacties.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van luisteren en muziek ontdekken en ik wil best geloven dta jij zo veel muziek ontdekt. Maar dat neemt niet weg dat het soms reteirritant is als weer iemand komt uitleggen dat iets geen doom metal is maar emo melodic doom, of weetikveel. Niet dat we je niet waarderen hoor, maar soms draaf je wat door.
En tsja, je kunt ook zo lekker geėrgerd reageren.
Tuurlijk, maar daar ga ik niet eens mee in discussiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Edit: overigens zijn er nog veel ergere mensen, maar die houden zich bijvoorbeeld maar aan 1 genre
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 06:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Je bent fucking gay, dus die Power kan wel kloppen.
Jij hebt geld uitgegeven aan Big Dumb Facequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:56 schreef mr_cucumber het volgende:
Even spammen trouwens, zooitje cd's waar ik (nog steeds) vanaf wil:
[TK] verschillende cd's, dvd's, boeken!
Als reactie op Thomasumoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:01 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Hij zat tussen een stapel cd's die ik toen in 1 keer van iemand kon overnemen, en dat was eigenlijk de enige crapcd die ertussen zat
[..]
Mijn review van de nieuwe ASP http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2859
Die kon ik niet voor me houden, al meen ik het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |