Klopt, maar blijkbaar vond Dave hem toch erg leuk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:18 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar dit was toch niet de winning afbeelding?
Ja, want deze is van een unofficial site.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is nog altijd de kleine kans dat dit de cover niet is natuurlijk. Pas als de cover op megadeth.com staat, geloof ik hem 100%.
Ga eens ergens anders triest lopen doen, fucking boeiend dat ik niet de mascottes ken van Thrash bands.quote:
Volgens mij wel: WOA-alto's en hun rijgedragquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef caspervc het volgende:
Zijn er hier nog meer die trouwens 892 km voor de elbetunnel in de file hebben gestaan na wacken open air?
Jezus wat drama was dat!
Is er toch nog een pagina van Allmusic die je niet uit je hoofd hebt geleerd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders triest lopen doen, fucking boeiend dat ik niet de mascottes ken van Thrash bands.
My point exactely haha!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Is er toch nog een pagina van Allmusic die je niet uit je hoofd hebt geleerd?.
toen zou je zeggen: Heavy Metalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:59 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Trouwens, humor me. Wat voor stijl speelt Black Sabbath? (Wie?)
Oh fuck, Wacken is gewoon al geweest en ik ben het glad vergeten...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef caspervc het volgende:
Zijn er hier nog meer die trouwens 892 km voor de elbetunnel in de file hebben gestaan na wacken open air?
Jezus wat drama was dat!
next yearquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:10 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Oh fuck, Wacken is gewoon al geweest en ik ben het glad vergeten...
quote:
Jij en ik zouden dat zeggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
toen zou je zeggen: Heavy Metal
nu zou je het noemen: Doom Metal en Heavy Metal (en Hardrock?)
waarschijnlijk
Ohyeahquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Satyricon, Keep of Kalessin, Insomnium
Sep. 21 - NL - Utrecht - De Helling
Sep. 22 - NL - Rotterdam - Baroeg
Sep. 23 - NL - Amsterdam - Melkweg
Allmusic gebruik ik niet, Eddy ken ik wel maar Eddy zuigt, net als praktisch elk andere mascotte voor wat dan ook, kga toch me tijd niet verdoen aan mascottes inplaats van de muziek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Is er toch nog een pagina van Allmusic die je niet uit je hoofd hebt geleerd?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |