Op de site van Petrossi staat dit als laatste nieuws over MK:quote:Op zondag 30 juli 2006 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
Weet iemand hier of de té leuke Belgische power metalband Magic Kingdom nog bestaat?
Oi-Punk is sowieso bagger.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:02 schreef Mr-Fluffy het volgende:
over stomme genrenaam geintjes gesproken, van die lelijke oi-oi punk noem ik altijd maar aprésski metal
Zelf schijnt ie dan wel weer met iets nieuws gekomen te zijn, maar sowieso lijken ze niet erg van het updaten.quote:
Dark Lunacy, Bulldozer, Aborym, en In Tormentata Quiete is leuke italiaanse neofolk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:58 schreef mr_cucumber het volgende:
Sadist, Ephel Duath, Infernal Poetry
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Dark Lunacy Neo-Folk?.. sorry maar volgens mij heb jij het verkeerde genre in gedachte..
Jatwerk ken ik wel ja. In het nummer "The Wizard's Last Rhymes" van Rhapsody zit de Symphonie van de Nieuwe Wereld van Dvorák. Is wel leuk uit de verf gekomen moet ik zeggen. Je zat er niet heel ver naast wat je Children of Bodom commentaar betreft, want Alexi Laiho heeft met zn andere band Sinergy het nummer "Passage of the Reaper" gemaakt. Daarin speelt hij de Zomer van Vivaldi op zn gitaar. (Laiho heeft een klassieke vioolopleiding genoten!)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:15 schreef Black_Tulip het volgende:
Zijn er meer metal bands die melodieën van componisten jatten dan bands die zelf allerlei klassieke melodietjes verwerken in hun muziek of is het net precies andersom?
Nightwish - Ghost Love Score bijvoorbeeld. Is dat origineel of jatwerk?
Ik weet (nog) vrijwel niks af van klassieke muziek, dus als Children Of Bodom plotseling Mozart speelt, herken ik het niet als zodanigDan denk ik "hee, leuk riffje", maar geef ik de verkeerde de credits ervoor
Wie nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:59 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Dream Theater "Flight Of The Bumblebee" van Rimsky-Korsakoff op de gitaar gespeeld
Ik zit er helemaal niet naast; Children Of Bodom speelt Mozart in Red Light In My Eyes, part II op hun album Something Wild.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:59 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Je zat er niet heel ver naast wat je Children of Bodom commentaar betreft, want Alexi Laiho heeft met zn andere band Sinergy het nummer "Passage of the Reaper" gemaakt. Daarin speelt hij de Zomer van Vivaldi op zn gitaar. (Laiho heeft een klassieke vioolopleiding genoten!)
Check Something Wild en Hatebreeder eens, dat zijn en veel betere albums en daar staan meer melodieën op die haast klassiek lijken (en dus best eens jatwerk kunnen zijn maar dat weet ik dus niet)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:14 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ah! Ik ken het album Something Wild nog niet van ze, dat verklaart het *bloost* Ik heb alleen Follow The Reaper, Are You Dead Yet en die voorlaatste; Hate Crew Deathroll
Als dieptepunt, zal je bedoelen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef Friek_ het volgende:
Met de Britney Spears cover natuurlijk als hoogtepunt.
Dat is meer grappig natuurlijk, het is niet echt hoogstaand.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef Friek_ het volgende:
Met de Britney Spears cover natuurlijk als hoogtepunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |