"1 g07 t3h l4st c00k3h!1!!"quote:
Hij vroeg niet om een vertaling.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:38 schreef Mr-Fluffy het volgende:
duh
Sommige dingen moet je gewoon niet uitleggen, het was zonder al grappig genoegquote:
Dan word hij vermoord, en dat is ook strafbaarquote:Op maandag 17 juli 2006 18:03 schreef Puik het volgende:
Het was een gave band en ik hoop dat Steve ook flink gestraft wordt!
Mischien een babbeltje met de familie van de slachtoffertjes zonder toezicht en andere bescherming?
volgend jaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:13 schreef Metaalkop het volgende:
Heeft iemand hier trouwens nog wat gehoord over het nieuwe Metallica album? Wat gaat ongeveer de releasedatum worden?
Ja, ok, dat wist ik wel. Maar wannéér volgend jaar? Begin volgend jaar, eind volgend jaar, halverwege volgend jaar, wanneer?quote:
lekker subtiel hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef Witchfynder het volgende:
En daar sta ik dan van in het voorprogramma, sjongejonge.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef morgane het volgende:
ben ik hier de enige die Grave Digger erg kan waarderen eigenlijk?![]()
Het enige wat Hertog nog doet zijn onze demo covers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef mr_cucumber het volgende:
hey Conorach, doet Willem Jan daar nog mee?
edit: laatmaar, een kijkje op de site doet wonderen
Het is dat ik zelf ook altijd zo traag ben als ik iemand beloof iets te tekenen anders zou ik zeggen dat hij eens hard moet opschieten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het enige wat Hertog nog doet zijn onze demo covers.
Nouja, dan doet die in ieder geval nog watquote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het enige wat Hertog nog doet zijn onze demo covers.
En best goed ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:34 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Nouja, dan doet die in ieder geval nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |