Het nummer is samen met Bobby Brown, die ook het "origineel" heeft gemaakt (iig waar dit nummer op gebaseerd is) misschien bedoel je die?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:14 schreef chansadres het volgende:
Ik hoorde vandaag de single Beautifull van Damian Marley op de radio. Het liedje herkende ik meteen. Volgensmij komt de melodie van de saxofonist uit een ander nummer (of het is een cover van iemand anders).
Weet iemand de orriginele plaat?
Iemand al/nog een ideequote:Op maandag 26 juni 2006 10:04 schreef Greening het volgende:
Onderstaand fragment is 10 seconden (hij ging nog langer door, maar met spraak eronder) uit de televisieserie Stof!; Aflevering 'Waarom willen wij niet dood' , gepresenteerd door Bas Haring. Ik ben de hele website van Stof! etc. afgegaan, maar kan nergens iets vinden over de muziek die er gebruikt wordt.
Het klinkt best 'bekend'![]()
http://webb.endoria.net/afbeeldingen/muziekje.mp4
mocht dat niet werken heb ik hier het WAV bestandje, vele malen groter en vele malen moeilijker om te downloaden:
http://www.filefactory.com/?fe14f6
The Corrs??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:48 schreef fleur22 het volgende:
Ik kan er ff niet opkomen.. een groep bestaande uit 2 vrouwen en 2 mannen. Volgens mij zijn ze familie van elkaar.(Of alleen de zusjes) De dames zien er heel mooi uit. Donker haar, mooie koppies.
Ze hadden ooit es een nummer waarbij één van de zangeressen na een instrumentaal stukje ''Ola'' zingt....omvervolgens weer verder te zingen...Kortom: Hoe heet deze band?
![]()
Een remix of een remake?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:05 schreef CybPraetorian het volgende:
Dat liedje was vannacht (27 juni 2006) om 0.50 op 3fm, twas een remix van Watskeburt... best goed eigenlijk maar kon het niet helemaal uitluisteren.
wie helpt.
echt een remix, gewone tekst van Watskeburt zat er ook in. Twas 0.50, dus van dat house/trance achtige muziek erbij..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Een remix of een remake?
Nina ft. Kimo - Wattunnurt ?
Het nummer is denk ik Old Townquote:
Sorry dan heb ik geen ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:16 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
echt een remix, gewone tekst van Watskeburt zat er ook in. Twas 0.50, dus van dat house/trance achtige muziek erbij..
Panic! at the disco - I Write Sins Not Tragediesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:13 schreef fleur22 het volgende:
Nog ééntje..Ik weet alleen de clip, en 1 regel wat er wordt gezongen.
In de clip zie je een vent met lippenstift op, en een hoed op. Je ziet dus alleen zn mond.
En hij zingt o.a : '' It's a beautiful wedding...enzovoort....''
Nieuw nummer d8 ik....
Die is van Panic at the disco - I write tragedy not sinsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:13 schreef fleur22 het volgende:
Nog ééntje..Ik weet alleen de clip, en 1 regel wat er wordt gezongen.
In de clip zie je een vent met lippenstift op, en een hoed op. Je ziet dus alleen zn mond.
En hij zingt o.a : '' It's a beautiful wedding...enzovoort....''
Nieuw nummer d8 ik....
Elvis Crespo - Suavemente?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:26 schreef tha_dark het volgende:
Ben op zoek naar een spaans zomernummer.
Het begint met een mannestem die iets roep: Avajente (ofzoiets) en dan een soort achtergrond koor en dan zingt hij weer iets in het spaans.
Ik zou het knap vinden als hier iemand iets mee kan maar meer weet ik er ook echt niet van, owjah het is een heel bekend liedje.
Senks!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:31 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Die is van Panic at the disco - I write tragedy not sins
De naam weet ik niet helemaal zeker.
Die van the corrs was trouwen Old town hehe
Ik hoorde vanmiddag op de radio een nummer van R. Kelly- Burn it up.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Neej helaas dit is hem niet.
Heb vanmiddag alle mogelijke nummers van Sean Paul gedownload maar hij zat er niet tussen.
Als ik hem volgende keer hoor maar is rond vragen of iemand hem kent.
Bedankt iig.
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zoek op Nederlanse chansons
Voorbeeld hier: http://www.nierstichting.nl/contact/cd/tracklisttwee
R.Kelle feat. Wisin & Yandel - Burn It Up (remix)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag op de radio een nummer van R. Kelly- Burn it up.
Dat begon ook met ''oooh''' en lijkt wel een beetje op Sean Paul qua muziek enzo. Misschien is het die?
Ik ontwaar een stukje Ma Baker van Boney M, kan dat?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:20 schreef Noork het volgende:
Wie herkent iets van dit nummer?: klik.
De kwaliteit is wel erg brak, m'n telefoon maakt helaas geen betere opname
Ja, zou die het zijn? Zo gek, ik hoorde die vandaag op m'n werk en ineens moest ik aan die vraag denken uit dit topic.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:23 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
R.Kelle feat. Wisin & Yandel - Burn It Up (remix)
Die associatie kan ik begrijpen, maar dat is het niet. Het is iets van latin/spaans.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ontwaar een stukje Ma Baker van Boney M, kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |