Volgens mij bedoel je dezequote:Op maandag 26 juni 2006 17:03 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik durf bijna zeker te zeggen dat ie van Sean Paul is, want anders is het wel iemand die precies zo als hem klinkt.
Heb er weinig info eigenlijk over weet alleen dat het begint met oohh oh ohh oh (best vaag haha) en dat dat ook in het refrein wordt herhaald.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:51 schreef Ballistic het volgende:
http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=78124
wie o wie weet welk nummer dat is?
Dank.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:01 schreef Wilfret het volgende:
[..]
[..]
Het is Tenpole Tudor - Wunderbar.
Niet gehoord, maar adhv de tekst: Alles of Niets van Linda, Roos & Jessicaquote:Op maandag 26 juni 2006 20:16 schreef -Hugo- het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer gezongen door meerdere dames.
Met onderstaande tekstfragment erin:
"..En voor me gaat 100%, als je er altijd voor me bent.."
Ik kan dat tekstfragment ook niet vinden met Google. Ook niet een deel daarvan.
Ik hoorde 'm laatst in de auto. Heb toen even een stukje opgenomen op m'n PDA. Het is slechte kwaliteit, maar misschien herkent iemand het.
http://home.planet.nl/~h.u.g.o/welknummerisdit.wav
Welk nummer is dit?
"Dan ben ik van jou" van Edsilia Rombleyquote:Op maandag 26 juni 2006 20:16 schreef -Hugo- het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer gezongen door meerdere dames.
Met onderstaande tekstfragment erin:
"..En voor me gaat 100%, als je er altijd voor me bent.."
Ik kan dat tekstfragment ook niet vinden met Google. Ook niet een deel daarvan.
Ik hoorde 'm laatst in de auto. Heb toen even een stukje opgenomen op m'n PDA. Het is slechte kwaliteit, maar misschien herkent iemand het.
http://home.planet.nl/~h.u.g.o/welknummerisdit.wav
Welk nummer is dit?
Ja, mooi nummer, wil ik ook de titel wel van weten!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:07 schreef pooier het volgende:
Ik zoek dat nummer welke je hoort bij de reclame van Wanadoo wordt nu Orange
franstalig nummer...
hij is bekekend, maar ik kan er niet op komen
Net als Da_Sandman moest ik ook direct aan Casser la Voix van Patrick Bruel denken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:20 schreef pooier het volgende:
er was ook nog een ander franstalig nummer
ik ken hem alleen wanneer die live gezongen werdt en dat de hele zaal meezingt. kippevel kreeg ik ervan.
maar het is heel lang geleden dat ik die hoorde en weet de naam ook niet meer...
iemand??
dat is hem! topperquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Patrick Bruel - Casser La Vroix
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:20 schreef Erickie het volgende:
Op TMF is zo een reclame van Miljoushka of zo, die naar allerlei festivals gaat. In die reclame hangt ze uit een zwart busje en is op de achtergrond een soort van house-nummer te horen. Heeft iemand een idee welk lied dit is?
Als ik het mij goed herinner, en dat denk ik wel, dan is dat Love Like Semtex van Infadels.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:20 schreef Erickie het volgende:
Op TMF is zo een reclame van Miljoushka of zo, die naar allerlei festivals gaat. In die reclame hangt ze uit een zwart busje en is op de achtergrond een soort van house-nummer te horen. Heeft iemand een idee welk lied dit is?
Die clipquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:27 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Wunderbar is van Tenpole Turdor Clipje hier : http://www.youtube.com/watch?v=KtDfqgFiaOU
Captain Hollywood project - Flying highquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef RickR86 het volgende:
Ik zoek een nummer waarin ze flying high zingen. Word vaak op kermissen gedraait. Weet iemand hoe deze heet en van wie het nummer is?
Switch - A bit patchyquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:20 schreef Dododope het volgende:
Ik ben op zoek naar een club/house nr. Geen vocals dus erg handig met zoekenmaar ze gebruiken een theme van een bekende western film. Nummer is erg bekend geweest maar ik kan niet meer op de naam komen...
Neej helaas dit is hem niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je deze![]()
Sean Paul - Never Gonna Be The Same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |