Hee lamzak , nu al slapen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:34 schreef vosss het volgende:
Ik ga wel naar bed nu, moet er over een krappe 4 uurtjes alweer uit
Je was toch zo spontaan en stond open voor nieuwe dingen?quote:
Heb je al pics dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je was toch zo spontaan en stond open voor nieuwe dingen?.
Pics genoeg, maar niet de pics die jij zou willen denk ikquote:
dan niet! Vraag moeders maar of moeder moeders..oja en wat ook helpt is om te stoppen met fokken en te gaan slapen..quote:
Denken gaat je niet zo goed af maar ik geef je 't voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pics genoeg, maar niet de pics die jij zou willen denk ik.
ja dat dacht ik ook, zie me nuquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
voel het welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Boeien, je ziet het zelf toch niet.
misschien moet je haar ff over die grenzen heen helpen..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met een laptop op de rug al neukend posten is toch wel de natte droom van elke nerd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Boeien, je ziet het zelf toch niet.
Nee man, dat je moet je niet vantevoren melden... Het moet een verrassing zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:45 schreef denka het volgende:
misschien moet je haar ff over die grenzen heen helpen..
Zo van: Ik kom je morgenvroeg wel ff in je oog urineren
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee man, dat je moet je niet vantevoren melden... Het moet een verrassing zijn.
En met jou.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dit is pas het begin. Je ziet wat er met MissCutie is gebeurd
![]()
Je snapt er ook echt helemaal niets van he!?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar.... Maar... Voel je het dan niet anders?
We openen niet allemaal topics over elk volgespoten oogquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Je snapt er ook echt helemaal niets van he!?ik zou zeggen open er een topic over!
laat me met rust!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
We openen niet allemaal topics over elk volgespoten oog.
Trusten en bis morgen! (...of meld je ziek en ga lekker uitslapen, kun je smiddags vast gaan marinerenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:20 schreef Logician het volgende:
gvd ik ga slapen, mijn oog doet echt fucked up pijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |