je moet ook niet bukken... enkel je ogen dicht doen en je mond open houden. Zo moeilijk is dat toch niet...quote:
Ja hallo! ben geen paardquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:04 schreef kastanova het volgende:
Ik sloeg je notabene op je ass! Hoeveel "subtieler" wil je de hints hebben?.
best lastig want als ik mijn ogen dicht doe gaat mijn mond ook dicht, gaat tegelijk gek je weet tochquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:05 schreef denka het volgende:
[..]
je moet ook niet bukken... enkel je ogen dicht doen en je mond open houden. Zo moeilijk is dat toch niet...
je bent godverdomme 28! hij was bang dat je met rollator en al op je kunstgebit zou gaanquote:
Vrouwen zijn anders he..--> net zoiets van: ze zeggen a maar bedoelen bquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:06 schreef Narkie het volgende:
[..]
best lastig want als ik mijn ogen dicht doe gaat mijn mond ook dicht, gaat tegelijk gek je weet toch
Dat verklaard mijn dicht zittende ogen nog nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:08 schreef Brennie het volgende:
U weet niet dat Kasta altijd, maar dan ook altijd een stok gebruikt?En niet alleen daarvoor.. nee overal voor.
![]()
my bad my badquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:09 schreef denka het volgende:
[..]
Vrouwen zijn anders he..--> net zoiets van: ze zeggen a maar bedoelen b![]()
je weet toch
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:10 schreef NJ het volgende:
Bukte je wel?
Had ze dat maar gedaan...want nu zijn de rapen gaar en de poppen aan het dansen..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:10 schreef NJ het volgende:
Bukte je wel?
Nah, je hinnikte gisteren anders behoorlijk na de nodige drankquote:
nouja, dat noem je toch geen hinniken, boef.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, je hinnikte gisteren anders behoorlijk na de nodige drank.
talk to the handquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, je hinnikte gisteren anders behoorlijk na de nodige drank.
Wtf? Heb je toevallig met een ex van me gebabbeld ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:08 schreef Brennie het volgende:
U weet niet dat Kasta altijd, maar dan ook altijd een stok gebruikt?En niet alleen daarvoor.. nee overal voor.
![]()
Kaarsvet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat verklaard mijn dicht zittende ogen nog nietdoet fucking zeer..
en jij ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:14 schreef Vitalogy het volgende:
Krijgen jullie na...wat is het...vier jaar(?) niet eens genoeg van altijd dezelfde mopjes?
ik denk dat het op dit moment nou niet echt bevorderend is voor je ogen om achter je monitor/laptop te zitten..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:11 schreef Logician het volgende:
[..]
anders zaten mijn ogen nu niet dicht
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |