Neuh, gewoon een standaard 7200RPM IDE disk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:23 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij kun je voor Aero elke directx9-kaart van Ati of Nvidia wel pakken (dus laten we zeggen vanaf de geforce fx5200 of radeon 9250). Zo zwaar is het ook weer niet. Verder zal het op jouw PC denk ik wel snel genoeg draaien (tenzij je een erg trage harddisk hebt).
heb hier de volgende config:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef kibber het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met een vergelijkbaar systeem als:
AMD Socket A Athlon XP 2600+
1 gig DDR PC2700?
Hoe draaide het?
Videokaart moet ik toch vervangen, dat is nog een oud geval wat ik al jaaaaaren meeneem naar systemen omdat ik er niks bijzonders mee doe...
een 32 of 64 mb kaartje ofzo
Dat kan echt niet meer natuurlijk
Welke betaalbare AGP kaart raden jullie aan voor aero?
dat maakt niet uit, die keys krijg je gratis van Billquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef Incolumis het volgende:
ah bedankt, werkt eindelijk
verwijder die post maar met de key, anders zijn er nog meer die em gebruiken
Hmmm wat versta jij onder aardig?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
heb hier de volgende config:
amd athlon 2600+ (die vanmiddag door me bios werd gezien als 3000+ maar wel de zelfde clocksnelheid)
1.25GB ram 333mhz
een agp 6800 128MB
em moet zeggen dat het voor een beta behoorlijk lekker liep..
af en toe was ie wat trager, maar zou te mekn kunnen hebben met de oude hd waar vista op staat..
aardig = soepel op het opstarten van zware programma's naquote:Op zondag 16 juli 2006 04:15 schreef kibber het volgende:
[..]
Hmmm wat versta jij onder aardig?
Ik wil het namelijk een beetje soepel laten lopen allemaal, zodat ik straks niet weer hoef te upgraden..
Wat voor hdd heb je?
[mierenneukmode]quote:
Of je haalt de pc-magazine in de plaatselijke supermarkt, waar ie bij zit....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:42 schreef Jump het volgende:
Vraagje, hoe groot is die iso? Vorige keer kreeg ik foutmelding op 4 gig en ik zit met stomme datalimiet
rond de 3.9gb volgens mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:42 schreef Jump het volgende:
Vraagje, hoe groot is die iso? Vorige keer kreeg ik foutmelding op 4 gig en ik zit met stomme datalimiet
Gekut..? Bij installatie een floppy met de sata drivers erin doen bedoel je? Vista zal haast wel voeldoende sata drivers aan boord hebben, of dat echter in de beta ook al is, geen idee..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:09 schreef SuperRogier het volgende:
Ik heb een beetje een domme vraag misschien; mjeh..
Ik heb een sata schijf en dat is soms een heel gekut om windows xp op te zetten omdat die nog geen sata ondersteund. Vista lijkt me toch wel 100% sata compatibel, zodat ie hem gelijk vind?
er schijnt wel support te zijn voor een cd met driversquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gekut..? Bij installatie een floppy met de sata drivers erin doen bedoel je? Vista zal haast wel voeldoende sata drivers aan boord hebben, of dat echter in de beta ook al is, geen idee..
Dat ie goed werkt met dat oude video kaartjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef power_bram het volgende:
Vista![]()
werkt perfect, Media center en Photo gallery werken supersnel. Dit is mijn configuratie:
Dell Inspiron laptop
2,8 GHz
512 MB ram 333 MHz
40 GB harddisk 5400 RPM
Nvidia Geforce Go5200 32 MB
Nog geen vastlopers gehad, systeem start snel op.
Nu even Office 2007 installeren
ja, dat kan. dat gaat overigens vanzelfs als XP er al opstaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:42 schreef GertJanB het volgende:
misschien is het al eens gevraagt in deze topic mar kan ik vista naast xp instaleren? zodat ik bij het opstarten kan kiezen?
Oh ok super! dan ga ik em ook maar eens proberen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, dat kan. dat gaat overigens vanzelfs als XP er al opstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |