abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39017070
wegens overbodig te koop :
1 xbox
2 controllers S
standaard kabels
2 lightguns (zie foto voor 1 exemplaar)

7 games (zie ook foto) :
House of the dead (lightgun compatible)
Starsky & hutch (lightgun compatible)
The hobbit (een verslaving van mijn vriendin)
Project Gotham Racing 2
Need for speed underground
Halo (zonder hoesje)
Midtown Madness (zonder hoesje)

af te halen in Nijmegen, richtprijs 125 euro en is negotiable
mijn mail adres staat in mijn profiel indien je meer foto's wilt hebben

pi_39017134
argh, topic titel wat doe je........uhm modje??/
moet zijn : [TK] XBOX met lightguns en 7 spellen

sowwy
pi_39017808
70 euro als startbod.
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_39017852
en lightgun met house of the dead? Hoeveel kost dat? of doe je dat niet?
Xbox Live: koenpijl
pi_39017944
sorry Koen_pijl, ik wil de hele set kwijt (anders kosten de lightgun + house of the dead samen 70 euro , en dat schijnt niet helemaal realistisch te zijn..... )

ik noteer even 70 euro maar da's toch nog echt te laag, zoek even in je bankstel en je ouwe jeans of je nog wat eurootjes vind! Maar het is een goed begin!

let er trouwens op dat lightguns niet werken op plasme/LCD schermen!
pi_39018114
Jammer! Maar als je het neit kwijt raakt en je wil toch een lightgun + HOuse of the dead kwijt moet je het maar posten.
pi_39018158
I'll keep it in mind! wat zou je er voor over hebben (hypothetisch gesproken )
pi_39018442
heb er wel meer voor over, maar momenteel echt niet meer eurootjes te vinden hier
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_39018453
Spel kost nieuw 15 euro en een lightgun zag ik op deze site voor 20 euro. Ik weer niet goed welke lightgun het is. Maar ik wil 29 euro betalen. (hypothetisch dan)
pi_39018764
hmmm, Koen_pijl : het zijn twee lightguns + spel....
mail me anders heel ff, dan hou ik je op de hoogte als de situatie zich wijzigt!
pi_39020218
Ik bied 90
pi_39020508
Skimmer, ik denk dat je een deal hebt.

ik heb zojuist de specs van de lightguns even opgezocht : je moet een 50/60 Hz tv hebben
afhalen is ook geen probleem?
games zijn verder krasvrij, ik wil morgenavond wel even checken of de box naar behoren functioneert (ik heb er namelijk al een tijdje niet meer mee gespeeld)

mijn mailadres staat in mijn profiel.
pi_39029325
Zoek je nog een toffe pc? ( Asus barebone + inhoud )

Ik zoek nl. wel een xbox

[ Bericht 11% gewijzigd door WalkingDisaster op 20-06-2006 11:31:46 ]
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_39029428
Ik heb e.v.t nog wel intresse in de 2 lightguns, mochten ze los weg gaan
pi_39030735
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:17 schreef WalkingDisaster het volgende:
Zoek je nog een toffe pc? ( Asus barebone + inhoud )

Ik zoek nl. wel een xbox
je wilt echt af van die barebone of niet, je bood het ook al aan in mijn topic over de ipaq met navigatie

maar nee, niet geinteresseerd...
waarom verkoop je dat ding niet, en koop je dan van mij de xbox?
pi_39032723
Jah ik wil er vanaf

Hij heeft het te goed bij mij, hij wil niet weg

Ik zoek nog een koper miss koop ik daarna je xbox wel
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_39032873
Als je lightguns + 1-2 games kwijt wil, roep even
pi_39042989
I'll keep it in mind, misschien wel een optie indien ik vanavond niets van skimmer hoor.
pi_39044554
Ik zit nog even te twijfelen over een bod.
Verzenden doe je niet aan?
pi_39046235
mmmm, de lightguns en games wil ik nog wel verzenden, indien het inclusief de xbox is, dan ben ik daar toch wat huiveriger voor....

maar : de lightguns verkoop ik wel alleen met de spellen : house of the dead en starsky & hutch, dat zijn namelijk de twee games die lightgun ondersteunen. tevens moet je een 50/60 hz tv hebben, anders heb je niets aan de set.
pi_39046851
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:39 schreef bluebit het volgende:
mmmm, de lightguns en games wil ik nog wel verzenden, indien het inclusief de xbox is, dan ben ik daar toch wat huiveriger voor....

maar : de lightguns verkoop ik wel alleen met de spellen : house of the dead en starsky & hutch, dat zijn namelijk de twee games die lightgun ondersteunen. tevens moet je een 50/60 hz tv hebben, anders heb je niets aan de set.
mijn tv is 50 Hz zie ik net achterop staan Wat zou je eventueel voor de guns + 2 spellen willen hebben (incl ca 5¤ verzendkosten)?

maar 90¤ is echt weinig man. Vergeleken met marktplaats ben je goedkoop (Als ik dat had geweten, dan had ik twee weken gewacht met de aanschaf )
pi_39048529
vertel dat iedereen eens hier dat die 90 euro niet veel is.....ik wacht vanavond nog even af, anders ga ik inderdaad de lightguns los verkopen met de spellen, die had ik inmiddels al tig keer kunnen verkopen.
pi_39052809
reservebod van 90 euro voor de hele set
pi_39053425
check ur mail (volgens je profiel)
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:05:55 #25
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_39085671
verkocht
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties