Pils die niet meer koud blijft.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
En als dat niet is gebeurd?
Praten we dan over tijdelijk verminderde prestaties, of over een affakkelend huis?
Nou, dan leeft TS in de verleden tijd, want in de oppo heeft ie ;t nog over 24 uur.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:01 schreef Lucille het volgende:
Tegenwoordig staat er 8 uur in de handleiding. Dat zullen ze er niet voor niets inzetten.
Heb jij voor de grap wel eens de disclaimers in bijv de handleiding van een magnetron o.i.d gelezen?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:03 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarom zou de gebruiksaanwijzing liegen?
Het staat er niet voor niks in?
Denk jij dat de fabrikant denk van: 'laat ik eens voor de grap eens in de gebruiksaanwijzing zetten, dat de koelkast 24 uur moet rusten voor gebruik'.
Dat is idd. k*t, eerst 25 pagina's disclaimer voor domme Amerikanen en dan 2 pagina's waar niet in staat wat je wilt wetenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb jij voor de grap wel eens de disclaimers in bijv de handleiding van een magnetron o.i.d gelezen?
Staat veel nonsens in hoor.
De koelkast die mijn moeder een paar maanden geleden kocht hoefde maar 8 uur te staan.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nou, dan leeft TS in de verleden tijd, want in de oppo heeft ie ;t nog over 24 uur.
Je mag het onzin noemen, maar er staan geen onwaarheden in. Hooguit triviale opmerkingen (om domme Amerikanen geen mogelijkheid te geven domme dingen te doen).quote:Op maandag 19 juni 2006 22:07 schreef pieter_pontiac het volgende:
Mja, er staat een hoop onzin in de gebruiksaanwijzing.
"Let op dat er geen kleine kinderen in de koelkast komen"
Ik kocht laatst een extern geluidskaart-geval van Toshiba, zit een boek bij van 60 pagina's ofzo met disclaimers in 84 talen ofzo, en 1 uitklap a3-tje waarop de installatie instructies staanquote:Op maandag 19 juni 2006 22:05 schreef Hyperdude het volgende:
Dat is idd. k*t, eerst 25 pagina's disclaimer voor domme Amerikanen en dan 2 pagina's waar niet in staat wat je wilt weten![]()
Dat is toch niet normaal.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik kocht laatst een extern geluidskaart-geval van Toshiba, zit een boek bij van 60 pagina's ofzo met disclaimers in 84 talen ofzo, en 1 uitklap a3-tje waarop de installatie instructies staan.
Oh, jemig man! Ren voor je leven! Weg van dat ding!!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Voor de goede orde, hijstond al een paar uur aan voor ik de gebruiksaanwijzing vond.
Je moet 'm eerst ook helemaal schoonmaken.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Voor de goede orde, hijstond al een paar uur aan voor ik de gebruiksaanwijzing vond.
Die hadden de corkies in zo'n bakje onderin gedaan, zodat je hem alleen vind als je 'm aan het volstouwen bent.
Dus nu uitzetten zal niet meer helpen
* pieter_pontiac brandblusser pakt en pils uit koelkast haaltquote:Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, jemig man! Ren voor je leven! Weg van dat ding!!
Ja dat klopt.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb jij voor de grap wel eens de disclaimers in bijv de handleiding van een magnetron o.i.d gelezen?
Staat veel nonsens in hoor.
Maar omdat veel mensen (lees: voornamelijk amerikanen, vandaar die belachelijke disclaimers soms) blijkbaar weinig tot geen gezond verstand meer hebben, verwacht je dat zoiets op de plaats van verkoop ook wel ff mede gedeeld word.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:19 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Maar als je logisch nadenkt met je gezond verstand, is het nogal wiedes dat
je een nieuwe koelkast niet direct na plaatsing aan moet zetten.
Moah, dat hadden mijn ouders met de electrische oven. Dat is ietsje lulliger.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb de award niet ontworpen!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:22 schreef amaranta het volgende:
waarom heb jij die kerel in je avatar pp?
Maar ben jij de grootste klootzak of is dat dirk?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb de award niet ontworpen!
Geen rare dingen gaan zeggen hè.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:33 schreef amaranta het volgende:
OF BEN JIJ DIRK?
Klopt, maar even een toevoeging.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:06 schreef -chefke- het volgende:
zolang hij maar rechtop vervoerd is dan is er niks aan de hand. het probleem is als hij plat vervoerd word dan stroomt de olie uit de comprossor het koelsysteem zet je hem dan aan dan draait je compressor in de soep of je verkort de levensduur meteen. vandaar die 24 uur als hij plat vervoerd is dan kan de olie weer terugzakken.
owja ik bezorg verkoop en fix die dingen voor bijbaante![]()
Als je bovenstaande geluiden niet hoort, dan heb je geluk gehad.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Die hadden de corkies in zo'n bakje onderin gedaan, zodat je hem alleen vind als je 'm aan het volstouwen bent.
Dus nu uitzetten zal niet meer helpen
das de warmte die als het ware verpompt is vanuit jouw pilsje dus das alleen maar goedquote:Op maandag 19 juni 2006 23:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb geen geluid gehoort
Alleen wordt de koelkast wel godse warm aan de zijkant, maar dat zal er weinig mee te maken hebben
P.S. de pils is goed op temperatuur doe eruit komt
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb geen geluid gehoort
Alleen wordt de koelkast wel godse warm aan de zijkant, maar dat zal er weinig mee te maken hebben
P.S. de pils is goed op temperatuur doe eruit komt
D'r zat linksonder een klepje met o.a. een geel trekkoordje?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:41 schreef Ridocar het volgende:
Over die handleidingen in apparaten:
Ik heb eens een wasmachine aangesloten met zo'n elektr(on)ische deurvergrendeling. Hoe je het deurtje open moest krijgen stond in de handleiding, die dus in de trommel lag... karwei van een half uurtje duurde gewoon twee keer zo lang.
Nee, geen Miele. Het was zo'n onbekend merk, althans, voor mij dan. Er zat idd een koordje bij de afvoerstop aan de onderkant.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
D'r zat linksonder een klepje met o.a. een geel trekkoordje?
Miele, mag ik aannemen?
Lekker, zo'n broodje aap als midnight snack. ik lust er nog wel eentje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:51 schreef Ringo het volgende:
Meteen uitzetten, dat ding kan koolmonoxide lekken. 72 uur laten rusten en het komende etmaal je ramen open laten staan.altijd eerst lezen, het is vaak genoeg misgegaan.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:51 schreef Ringo het volgende:
Meteen uitzetten, dat ding kan koolmonoxide lekken. 72 uur laten rusten en het komende etmaal je ramen open laten staan.altijd eerst lezen, het is vaak genoeg misgegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |