quote:Op maandag 19 juni 2006 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
En nu optyfen met dat geklef in andere topics okay?
Wij willen heul geenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:48 schreef Dangel het volgende:
hypocriete gristenen weer hoormet haar trouwen omdat ie haar heeft bezwangerd
neukster.rar?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:46 schreef Kinderlokker het volgende:
Bij deze wil ik Hugster vriendelijk verzoeken om video's te maken van hun neukpartijen. Posten op FOK! zou fijn zijn.
En gefeliciteerd. Dat dan ook wel.
Indeed my friend, een grote inteelt boel hier op Fokquote:Op maandag 19 juni 2006 21:55 schreef skiczukie het volgende:
Wtf.
Zeker weten.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:55 schreef Stretto het volgende:
[..]
Indeed my friend, een grote inteelt boel hier op Fok![]()
Ze is nog zoveel mooier in het echtquote:Op maandag 19 juni 2006 22:00 schreef Joene het volgende:
ee ho, wanneer, waarom , hoe is het zo gekomen , aan hugster , kloppen de foto's van ijsmeis.zip een beetje?
ijsmeis2.rar? Het is maar een idee.....quote:
Dat maakt veel goedquote:
Vooral dat jaquote:Op maandag 19 juni 2006 22:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti gaat achter BoJo in het rijtje staan!
Geboortedatum: 1987-07-30quote:Op maandag 19 juni 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ijsmeis en Hugster, gefeliciteerd met jullie verloving
ijsmeis: Hugster is een stuk beter dan een tonks of een CRXJohn Tim.
Hugster: tof voor je man
ja, weet ik toch nietquote:
Bull.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
nul zeven, nul zeven, nul zeven, ga ik mijn jawoord geven.
Hahahahah, hilarisch dit. Deze sla ik op.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
da's bijna het netnummer van Venloquote:Op maandag 19 juni 2006 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heerlijk hoe twintigers hun leven kunnen vertieffen door veel te vroeg al in het huwelijksbootje te stappenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ze is nog wel maagd..............quote:Op maandag 19 juni 2006 22:26 schreef Batman. het volgende:
Grappig, die mallemolen van het leven. Een jaar geleden stond haar kut nog op alle websites en blogs van Nederland, nu heeft ze zich verloofd met iemand die ze heeft ontmoet via een van die fora. Ah, hoe het leven altijd verassingen voor ons in petto heeft.
Gaan ze verbranden dan ?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:26 schreef Batman. het volgende:
Grappig, die mallemolen van het leven. Een jaar geleden stond haar kut nog op alle websites en blogs van Nederland, nu heeft ze zich verloofd met iemand die ze heeft ontmoet via een van die fora. Ah, hoe het leven altijd verassingen voor ons in petto heeft.
Nee hoor....quote:Op maandag 19 juni 2006 22:27 schreef Stretto het volgende:
[..]
Maar ze is nog wel maagd..............![]()
toch?![]()
Ja hoor, een zwangere maagd. En ze gaan hun kind jezus noemenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:27 schreef Stretto het volgende:
[..]
Maar ze is nog wel maagd..............![]()
toch?![]()
Zwanger? Jezus? Hugster? Huh?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja hoor, een zwangere maagd. En ze gaan hun kind jezus noemen
Ze is verloofd met Hugster, niet met jozef444
Nee dan streef ik naar minimaal 13 delen, maar eindig ook gewoon weer lafjes met een briefjequote:Op maandag 19 juni 2006 22:30 schreef Maisnon het volgende:
Hugster, als ze je geld voor defqon kaartjes niet teruggeeft, verwachten we natuurlijk die ijsmeis2.zip, dat snap je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |