Ze hebben denk ik wat problemen, maar ik ga er vanuit dat dat tijdelijk is. Ik heb al meer dan 50 euro van ze gehad binnen een maand, dus ze zullen denk ik niet zo maar met de noorderzon vertrokken zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:32 schreef Furia het volgende:
Getverredikkie! Ik kan niet meer inloggen op MoneyMiljonair! Je gaat me toch niet vertellen dat mijn account weer gepikt is! Ik heb helemaal nergens mijn link meer laten zien! Zelfs hier niet!
"Deze lijst is wansmaak!"quote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef Blueman het volgende:
Wat een gruwelijk slecht onderzoek van Pollland over: "wat is smaak"
Gewoon gruwelijk lange lijsten en dan wel of geen smaak aangeven.
Ja, enquetes van bureau's waar je geen geld of punten voor krijgt maar alleen kansen in een loterij, doe ik alleen als ik tijd over heb. Ik heb wel 50 kansen in de loterij van Lightspeed deze maand. Wie weet wil ik wel wat. Er is in een van de eerdere delen van dit topic wel iemand geweest die een geldprijs ad gewonnen bij hen.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:47 schreef Blueman het volgende:
Lightspeed meld ik me maar voor af.
Vind beetje kansloos.
Kansen winnen in de loterij.
Tijdverdrijf
mij 2.....quote:
Goede tipquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:08 schreef Troel het volgende:
Net een invotes gehad, zat een fout in de laatste vraag. Dat even gemeld, krijg ik 100 punten extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |