Ik wil ook dropbuzzer worden.....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:23 schreef MissX het volgende:
Ik mag meedoen met het buzzen van drop![]()
Doet iemand van jullie trouwens mee aan de webmeter? Ik had laatste een mailtje van hun dat ik nog maar 2x per maand hoefde in te loggen. Dus dat deed ik niet meer elke dag, van de week een email dat ik niet meer inlogde en dat ze mij er daarom uitgegooid hadden. Gisteravond maar een emailtje gestuurd, maar heb er nog niets opgehoord. Nu log ik maar weer iedere dag in.
Zie jij je businesspoints niet bij je reguliere online overzicht? Bij mij worden ze daar bijgeschreven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef Furia het volgende:
Woei! Er was ook weer een hoop bijgeschreven aan Businesspoints! Heb meteen maar even gevraagd of al die punten konden worden overgezet naar Bol punten, dan heb ik er weer een bon bijDie zijn wel rot, want je hebt met dat Businessbase totaal geen overzicht! Ik schrijf het steeds maar op, maar ze moeten echt eens met dat online overzicht komen!
Ze zijn daar eerst wel bij mij bijgeschreven, gewoon op mijn normale overzicht. Alleen nu kreeg ik dus weer 4 berichten dat er punten bijgeschreven waren met een link naar mijn normale overzicht, maar daar stonden ze niet bij. Daarnaast gaf hij ook hele andere totalen over hoe ver ik was voor een bon (met Business in het mailtje stond dat ik met Blokker op 33 zat en met Bol op 35, terwijl ik voor mijn "reguliere" onderzoeken op resp. 29 en 64 zit...)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zie jij je businesspoints niet bij je reguliere online overzicht? Bij mij worden ze daar bijgeschreven.
hmm vreemde bedoening daar.......quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:40 schreef Troel het volgende:
Ik deed de webmeter, maar toen kreeg ik een mailtje dat ik niet meer inlogte, terwijl dat niet waar was. Volgens mij willen ze gewoon van mensen af ofzo
Over Fastfoodrestaurants?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:34 schreef Furia het volgende:
Net weer eentje van Pollland
Nee, van die muziek, die krijg ik iedere twee weken ineens!quote:Op zondag 16 juli 2006 16:14 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Over Fastfoodrestaurants?
Ik wilde hem net invullen, maar kreeg op de webpagina te lezen "Voor dit onderzoek heeft u een geldige toegangscode nodig!". Geen idee welke toegangscode, er staat ook niks in de mail.
Ik heb Pollland maar even een mailtje gestuurd.
Dit is trouwens mijn 1e enquete van Pollland.![]()
Als je hem voltooid heb sta je toch ingeschrevenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
heb de inschrijvingspoll wel voltooid maar nog geen mailtje gehad
Hij staat wel tussen m'n campagnes..
Dan wacht ik t mailtje gewoon af?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:29 schreef Furia het volgende:
[..]
Als je hem voltooid heb sta je toch ingeschrevenBij mij stond er zoiets van "als je op voltooien drukt sta je definitief geplaatst"
Ja, volgens mij krijg je geen specifieke bevestiging, maar wel een mailtje met wanneer je je buzzkit kunt verwachten..quote:Op maandag 17 juli 2006 13:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan wacht ik t mailtje gewoon af?
Volgens mij gewoon laten proeven, ik bedoel, ik zie en spreek in mijn dagelijks leven genoeg mensen, dus ik heb er weinig belangstelling voor om als een soort marktkraam te gaan staan, ik denk (en hoop!) niet dat dat hoeft! Maar het komt idd wat dubieus over..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:36 schreef LotjeSpieg het volgende:
Ik mag ook de drop buzzen, maar ik heb enige twijfels. In hoeverre moet je nou veel andere mensen er actief aan laten deelnemen?
Ze gingen mensen in groepen uitnodigen en ik denk dat er ook altijd mensen zijn die dus (bijvoorbeeld door vakantie) niet meedoen, ze zullen dus wel meer mensen selecteren en uitnodigen dan 1000. Wel heel jammer danquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:38 schreef Shirley het volgende:
Ik mocht ook drop buzzen! Helaas toen ik net aan wilde melden, bleek ie al vol te zitten.Jammer hoor... maar wel vaag. Ze selecteren toch 1000 mensen om te buzzen, dan moeten die toch allemaal aan kunnen melden?
Ja ik. Helaas heb ik er nog niets gewonnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.blauwnl.nl
Iemand zich hier al aangemeld
Op dit moment staat ie bijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef miki het volgende:
Geweldig, die Buzzkit!! Moest eerst even kijken hoe dat ding in elkaar moest..zit nu een beetje scheef, maar dat maakt niet uitInderdaad veel drop! Ik moet mezelf beheersen om niet te veel te eten, maar ik heb zelf ook al mijn stem uitgebracht. Waar gaan jullie dat ding neerzetten?
In Lopik? Dan stuur ik even een vriendin langs, die houd wel van snoepenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:23 schreef Anitra het volgende:
Ik ga ook kijken ofhem mee wil nemen en Djen gaat hier in de straat staan zei ze
Of ik!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:28 schreef Troel het volgende:
Ow, zijn er nog mensen met een eigen bedrijf die mee willen doen met NIPO business, zo ja, als je je bij mij aanmeldt, dan kan ik je opgeven (en ja, ik krijg er dan uiteindelijk puntjes voor)
Ze staan in de rij, geloof ik...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:47 schreef Furia het volgende:
Ik weet het goedgemaakt: als hier mensen zijn die ervan lid willen worden, meld het dan hier, dan melden we om stebeurt mensen aan, op volgorde van posting hier, ok? Dan mag Troel eerst, die was ook het eerst! (en ik daarnahihi)
Achteraan in de rij!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan ook nog mensen aanmelden voor Nipo Business
ja die heb ik ook gehadquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
Vandaag een leuke poll van Global Opinion over muziek enzo. Was de eerste van negen geloof ik, en veel punten te verdienen!
He jij, een beetje rustig aan he!quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:04 schreef Furia het volgende:
[..]
Achteraan in de rij!![]()
Nu de mensen die mee willen doen nog![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
He jij, een beetje rustig aan he!![]()
graag gedaan!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:50 schreef Furia het volgende:
* Gisteren eentje van Pollland en vandaag nog een euro erbij via Hannowannabe, thanx! (En gefeliciteerd met je uitbetaling)
Heel irritant van DP ja, zou best kunnen! Ik had net weer een 25 euro bestelling (met bonnen, die ook opeens op de mat laten!) maar die kon ik daar niet doen, had ik hem gewoon gedaan, terwijl ik hem ook nog via vakantiepunten had kunnen doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:31 schreef Syrena het volgende:
Er lag spontaan een Nipo-bon op mijn mat!![]()
Ben aangemeld bij IkZieHetZo, ben benieuwd. Hopelijk sturen ze voor donderdag een eerste enquete want dan ga ik op vakantie....
Over Double Points....ik heb het vermoeden dat Bol bij je Shoppoints verdwijnt zodra je 1 keer hebt aangegeven dat je er iets gekocht hebtze vermelden het namelijk nog steeds in hun mails, maar hij staat dus echt niet meer in het rijtje erbij. En dat zuigt, want ik heb de laatste tijd vaker bij Bol geshopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |