Inloggen, naar Helpdesk (staat linksboven) en dan Installatieprogramma kwijt? aanklikkenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:44 schreef hannowannabe het volgende:
(ff een tvp'tje)
ik zal es zoeken waar ik die software dan kan downloaden
heb het gevonden ja, maar vond het beetje lullig om alleen tvp neer te zetten!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inloggen, naar Helpdesk (staat linksboven) en dan Installatieprogramma kwijt? aanklikken
OP kun je toch editten?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:52 schreef Syrena het volgende:
Och ja het Ciao lijstje!Volgende keer ff aan denken voor in de OP.
quote:Hoe zie ik welke reviews van mij zijn beloond uit het Bonus Fonds?
Log gewoon in en ga naar je persoonlijke ledensectie "Mijn Ciao". Vervolgens klik je op het tabblad "Account". Hier zul je onder "Bonusprogramma" alle verdiensten zien die je hebt gekregen uit het Bonus Fonds
Hoeveel was jou beloning deze maand?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:16 schreef Syrena het volgende:
Volgens mij klopt die FAQ niet, want ik kan ook echt niet uitvinden door welke review ik nu beloond ben. Misschien houden ze het expres vaag?
Bij Ciao Shopping moet je reviews schrijven. Per maand wordt er 3000 euro verdeeld onder de beste reviews. heb je zelf geen inbreng op behalve dan goede reviews te schrijven.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:25 schreef KaMo het volgende:
hoe krijg je dan geld?
hoe groot is eigenlijk de kans dat je daar wat van krijgtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:11 schreef Kimske het volgende:
Ik zal mij ciao vertrouwensnetwerk snel gaan bijwerken.. Ben ff druk met laatste loodjes voor studiejaar..
Op www.ikkrijg.nl vandaag een oranje dvd!
15 euro. Maar geen idee dus waarvoor. Zal ook wel helpen als je er foto's bij plaatst enzo.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoeveel was jouw beloning deze maand?
Ik heb even een mailtje gestuurd, ik hou normaal niet zo van die face to face dingen, maar als het vrijblijvend is en tot 25 euro per uur (quote:Beste student/werkende,
Voor een marketingbureau zijn wij op zoek naar mensen tussen de 18 en 50 jaar, die willen discussiëren over het verschillende onderwerpen. Deze marketingonderzoeken vinden plaats door het hele land.
De duur van de interviews/discussies varieert van 80 min. tot +/- 3 uur, beloningen variëren van 35 euro tot 75 euro. Dit bedrag krijg je dan contant na afloop uitbetaald.
Lopende onderzoeken:
Voor een marktonderzoek zoeken wij zeer verbaalvaardige dames en heren in de leeftijd 18-40 jaar. Onderwerp tv op mobiel.
Voor een marktonderzoek op dinsdag 20 juni a.s. zijn wij op zoek naar zeer communicatieve dames leeftijd 25-50 jaar die in het bezit zijn van een vaatwasmachine.
Voor een marktonderzoek op 20, 21 en 29 juni in Eindhoven zoeken wij mannen/vrouwen met modaal en meer inkomen die beschikken over breedband internet.
Voor een marktonderzoek in Eindhoven zoeken wij zeer verbaalvaardige dames/heren in de leeftijd 25-50 jaar oud, MBO/HBO niveau. Bent u thuis in het downloaden van muziek, heeft u muziekbestanden op uw computer, heeft u ADSL en vindt u het leuk om in een individueel interview mee te praten over een concept voor een nieuw muziekproduct, meldt u dan aan voor dit onderzoek. Duur 80 minuten, vergoeding 40 euro. Locatie Aristozalen in Eindhoven.
Voor nieuwe marktonderzoeken in Rotterdam zijn wij dringend op zoek naar mensen die in Rotterdam wonen. Kent u mensen in Rotterdam die evt. mee zouden willen doen met een goed betaald marketingonderzoekje, stuur dan het bijgevoegde formulier door.
Inschrijving.
Een eenmalige inschrijving is nodig (dit is vrijblijvend!) zodat wij je per mail op de hoogte kunnen houden van lopende onderzoeken. Stuur een mailtje naar retrometheus@gmail.comdan mailen we je het inschrijfformulier!!!
Groeten,
Tom van den Bos.
euroclix gaat best snel als je ook de kliks op de site af en toe doetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:03 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ik zit bij euroclix..nou dat gaat echt langzaam hoor.. en geldrace... pfff..
Er staat ook dat wanneer je mensen in je vertrouwensnetwerk hebt, je hun nieuwe reviews meteen ziet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Een ding is vervelend van Ciao shopping: ik zie op mijn pagina niet altijd al mijn reviews of de info over mezelf. Ook aangepaste reviews zie ik soms niet in de geupdate versie maar nog met de oude.
Dit is ook zo als ik ben uitgelogd, een andere browser gebruik en met een lege cache.
Ik vind het rete-irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |