abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39016038
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_39016216
(ff een tvp'tje )

ik zal es zoeken waar ik die software dan kan downloaden
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_39016348
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:44 schreef hannowannabe het volgende:
(ff een tvp'tje )

ik zal es zoeken waar ik die software dan kan downloaden
Inloggen, naar Helpdesk (staat linksboven) en dan Installatieprogramma kwijt? aanklikken
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_39016547
Oja, ik heb de stylingtang getest Hij wordt heel snel heel heet, op zich prima, zit je geen uren te wachten. Maar je kan 'm wel tussendoor dus nergens neerleggen, omdat ie zo heet wordt.

Hij zou 42 euro kosten, maar ik mocht hem voor 17 euro hebben als ik dat wilde. Heb nog even getwijfeld (zoals een gadgetfreak dat betaamt), maar ik stuur 'm toch maar terug.
pi_39016552
Deel 10 alweer...
Ook hier even:

Wie is wie bij CiaoShopping?
Anitra >> Xantha
Blueman -> Blueman
cinnamongirl >> lamaris
Furia >> MissQ
hannowannabe >> hannowannabe
Midje >> JornC17
Miki >> Elluh
Kimske >> Kimske10
LotjeSpieg >> lotjespieg
Syrene >> Jill76
Yoni >> Chell

Volgens mij heb ik iedereen, anders even melden.
pi_39016595
Och ja het Ciao lijstje! Volgende keer ff aan denken voor in de OP.
pi_39018422
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Inloggen, naar Helpdesk (staat linksboven) en dan Installatieprogramma kwijt? aanklikken
heb het gevonden ja, maar vond het beetje lullig om alleen tvp neer te zetten!
heb al een zooi vragen ingevuld en heb al 25 punten

ook net een screening gehad van polland over muziek en inkomen enzo
Every monkey liked to be
pi_39020120
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:52 schreef Syrena het volgende:
Och ja het Ciao lijstje! Volgende keer ff aan denken voor in de OP.
OP kun je toch editten?

Kun je ook op een manier terugkijken voor welke review je het geld hebt gehad want via de faq wordt het me niet duidelijk.
quote:
Hoe zie ik welke reviews van mij zijn beloond uit het Bonus Fonds?
Log gewoon in en ga naar je persoonlijke ledensectie "Mijn Ciao". Vervolgens klik je op het tabblad "Account". Hier zul je onder "Bonusprogramma" alle verdiensten zien die je hebt gekregen uit het Bonus Fonds
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_39020588
Volgens mij klopt die FAQ niet, want ik kan ook echt niet uitvinden door welke review ik nu beloond ben. Misschien houden ze het expres vaag?

Mijn Nipo stond al klaar, heb 'm meteen gedaan, 23 points
pi_39020896
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:16 schreef Syrena het volgende:
Volgens mij klopt die FAQ niet, want ik kan ook echt niet uitvinden door welke review ik nu beloond ben. Misschien houden ze het expres vaag?
Hoeveel was jou beloning deze maand?
Volg je eurobiljetten
  maandag 19 juni 2006 @ 23:25:12 #11
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_39020916
hoe krijg je dan geld?
pi_39021371
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:25 schreef KaMo het volgende:
hoe krijg je dan geld?
Bij Ciao Shopping moet je reviews schrijven. Per maand wordt er 3000 euro verdeeld onder de beste reviews. heb je zelf geen inbreng op behalve dan goede reviews te schrijven.
Ook met het beoordelen van andere reviews kun je geld verdienen.
Volg je eurobiljetten
pi_39021465
Nou, ik ben nou al bij een stuk of 6 van die sites aangemeld, en nog geen ene uitnodiging of wat! Ik wil ook dingen testen en punten krijgen!
Back in business.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 00:06:40 #14
107521 Furia
snoopy weer
pi_39022271
Ik meld me ook weer!!!

Blueman: gefeliciteerd met je Ciao bonus
  dinsdag 20 juni 2006 @ 00:11:35 #15
56819 Kimske
Juf in wording
pi_39022428
Ik zal mij ciao vertrouwensnetwerk snel gaan bijwerken.. Ben ff druk met laatste loodjes voor studiejaar..

Op www.ikkrijg.nl vandaag een oranje dvd!
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_39022937
Weet iemand hoe je lid kan worden bij www.mytns.com? Van wat ik begrijp is het een onderdeel van TNS Nipo (waar ik ook lid van ben) maar dan internationaler. Werkt ook ongeveer op dezelfde manier.
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_39025487
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 00:11 schreef Kimske het volgende:
Ik zal mij ciao vertrouwensnetwerk snel gaan bijwerken.. Ben ff druk met laatste loodjes voor studiejaar..

Op www.ikkrijg.nl vandaag een oranje dvd!
hoe groot is eigenlijk de kans dat je daar wat van krijgt
volgens mij ook 0,1
Every monkey liked to be
pi_39026046
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:24 schreef Blueman het volgende:

[..]

Hoeveel was jouw beloning deze maand?
15 euro. Maar geen idee dus waarvoor. Zal ook wel helpen als je er foto's bij plaatst enzo.
Was met Mytns niet het probleem dat die niet of nauwelijks uitbetaalden ofzo?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:22:35 #19
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_39029490
Ik kreeg gisteren echt een waanzinig irritante enquete van Intomart over digitale televisie. Halverwege zei hij ergens: je hebt niets ingevuld'. Wel dus, maar wanneer ik het overnieuw invulde bleef hij dezelfde melding geven....Straks nog maar eens proberen.
Spoilers!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:52:11 #20
107521 Furia
snoopy weer
pi_39032250
Ik kreeg vandaag nog een leuke advertentie van Hyves, past hier ook wel!
quote:
Beste student/werkende,

Voor een marketingbureau zijn wij op zoek naar mensen tussen de 18 en 50 jaar, die willen discussiëren over het verschillende onderwerpen. Deze marketingonderzoeken vinden plaats door het hele land.

De duur van de interviews/discussies varieert van 80 min. tot +/- 3 uur, beloningen variëren van 35 euro tot 75 euro. Dit bedrag krijg je dan contant na afloop uitbetaald.

Lopende onderzoeken:

Voor een marktonderzoek zoeken wij zeer verbaalvaardige dames en heren in de leeftijd 18-40 jaar. Onderwerp tv op mobiel.

Voor een marktonderzoek op dinsdag 20 juni a.s. zijn wij op zoek naar zeer communicatieve dames leeftijd 25-50 jaar die in het bezit zijn van een vaatwasmachine.

Voor een marktonderzoek op 20, 21 en 29 juni in Eindhoven zoeken wij mannen/vrouwen met modaal en meer inkomen die beschikken over breedband internet.

Voor een marktonderzoek in Eindhoven zoeken wij zeer verbaalvaardige dames/heren in de leeftijd 25-50 jaar oud, MBO/HBO niveau. Bent u thuis in het downloaden van muziek, heeft u muziekbestanden op uw computer, heeft u ADSL en vindt u het leuk om in een individueel interview mee te praten over een concept voor een nieuw muziekproduct, meldt u dan aan voor dit onderzoek. Duur 80 minuten, vergoeding 40 euro. Locatie Aristozalen in Eindhoven.

Voor nieuwe marktonderzoeken in Rotterdam zijn wij dringend op zoek naar mensen die in Rotterdam wonen. Kent u mensen in Rotterdam die evt. mee zouden willen doen met een goed betaald marketingonderzoekje, stuur dan het bijgevoegde formulier door.

Inschrijving.

Een eenmalige inschrijving is nodig (dit is vrijblijvend!) zodat wij je per mail op de hoogte kunnen houden van lopende onderzoeken. Stuur een mailtje naar retrometheus@gmail.comdan mailen we je het inschrijfformulier!!!

Groeten,

Tom van den Bos.
Ik heb even een mailtje gestuurd, ik hou normaal niet zo van die face to face dingen, maar als het vrijblijvend is en tot 25 euro per uur ( ) kan betalen....
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:03:17 #21
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_39032594
ik zit bij euroclix..nou dat gaat echt langzaam hoor.. en geldrace... pfff..
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:07:01 #22
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_39032710
Leuk om andere fokkers uit dit topic tegen te komen op Ciao-shopping !
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_39033362
Een ding is vervelend van Ciao shopping: ik zie op mijn pagina niet altijd al mijn reviews of de info over mezelf. Ook aangepaste reviews zie ik soms niet in de geupdate versie maar nog met de oude.
Dit is ook zo als ik ben uitgelogd, een andere browser gebruik en met een lege cache.
Ik vind het rete-irritant
pi_39033514
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:03 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ik zit bij euroclix..nou dat gaat echt langzaam hoor.. en geldrace... pfff..
euroclix gaat best snel als je ook de kliks op de site af en toe doet

geldrace gaat idd niet snel nee, vorig jaar ging het veel sneller, kreeg je meer mailtjes en verdiende je meer per mail ik heb daarom daar ook al een uitbetaling gehad van 12,50 (bij euroclix ook al 1 van 10 euro)
Every monkey liked to be
pi_39034899
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Een ding is vervelend van Ciao shopping: ik zie op mijn pagina niet altijd al mijn reviews of de info over mezelf. Ook aangepaste reviews zie ik soms niet in de geupdate versie maar nog met de oude.
Dit is ook zo als ik ben uitgelogd, een andere browser gebruik en met een lege cache.
Ik vind het rete-irritant
Er staat ook dat wanneer je mensen in je vertrouwensnetwerk hebt, je hun nieuwe reviews meteen ziet.

Maar WAAR dan? Kan me niet voorstellen dat er niemand meer iets schrijft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')