Maar de meesten hebben wel een vrij natuurlijke ontwikkeling doorgemaakt om ronderenner te worden, in ieder geval al gescoord in kleinere rondes. Wat heeft Hincapie nou laten zien buiten knechten voor Armstrong en wat goede uitslagen in Parijs - Roubaix. Waarbij die laatste uitslagen niks zeggen over je kunde in de Tour.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:28 schreef Ereinion het volgende:
Valt toch wel mee? Vorig jaar was het voor Landis en Evans hun eerste top 10 in een ronde. Ook types als Basso, Ullrich, Mancebo, Pereiro en Vinokourov reden hun eerste top 10 in de Tour.
Vergeet Leipheimer niet, de saaiste, meest onzichtbare wielrenner ooit, maar door z'n wiletjesplakken altijd voorin te vindenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef Megramons het volgende:
Basso
Ullrich (zonder slechte dag)
en dan mogen Evans, Valverde en Mayo vechten om de derde plaats.
Er is wel een verschil tussen als knecht en als kopman rijden. Als je dan plots voor je eigen kansen mag rijden, betekent dat niet noodzakelijk dat dat beter gaat zijn. Groot verschil tussen gewoon tempo maken en parkeren als de serieuze mensen er aan beginnen enerzijds en effectief meegaan met die vedetten anderzijds. En ik denk niet dat Hincapie echt een grote surplus aan overschot gaat hebben omdat hij nu gewoon in het wiel mag blijven hangen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:57 schreef salatiga het volgende:
Ja, dat klopt. Hincapie heeft steeds al goed gereden terwijl hij moest knechten voor Armstrong.
Hij kan en mag nu voor eigen kansen rijden en dat gaat hij doen ook denk ik. Top 5 zit er zeker in voor hem.
Doe mij ook maar een pijpbeurt als Hincapie top 5 haalt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
Hincapie![]()
Die gaat nog pijpbeurten opleveren...
Hij moest toch juist geen top 5 halenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een pijpbeurt als Hincapie top 5 haalt.![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zal Bartoli peersoonlijk een flinke pijpbeurt komen geven, en als hij daarvan niet gediend is, bel ik een madammeke op mijn kosten voor hem, mocht George geen top 5 rijden. Dat is dan ventuele blessures of valpartijen of ernstige ziekten buiten beschouwing gelaten!
Ohja. Nouja, ik hoef toch geen pijpbeurtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij moest toch juist geen top 5 halen?
Omdat hij 14e werd vorig jaar als knecht, MOET hij nu wel top 5 rijden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:38 schreef ScottTracy het volgende:
JohnDDD is wel erg zeker van zijn zaak dan. Zou hij misschien de persoonlijke dokter van George H. zijn?
Het is natuurlijk wel een heel on-Italiaanse tour, veel tijdrijen en vooral matige bergen.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
En al die Italianen die zouden meerijden -> Simoni, Garzelli, Caucchioli, Di Luca, Cunego, Savoldelli,... ik kan me niet voorstellen dat die allemaal gaan tegenvallen.
Caucchioli zou nog wel eens een top 10 kunnern rijden....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:13 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een heel on-Italiaanse tour, veel tijdrijen en vooral matige bergen.
Uhm, z'n hele seizoen is afgestemd op de Tourquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:14 schreef El-Rico het volgende:
Vino doet niet mee toch?
gij leest dus nooit wat ik zeg eh ...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja. Nouja, ik hoef toch geen pijpbeurt, maar JohnDDD en flyckje die zeiden dat hij top5 zou halen idd.
zeg maar enkel in kleinere rittekoersen. In de groten heb ik hem nog nooit zien imponeren, en zeker niet genoeg voor top10 materiaal.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:48 schreef Ericr het volgende:
Als Hincapie top 10 zou kunnen rijden dan kan Jaksche dat ook. Jaksche is in ieder geval iemand met ervaring in klassementrijden, maar meestal dan wel in kleinere rittenkoersen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:09 schreef flyckje het volgende:
idd dat wel. dat maakt het mss nog toffe tour omwille van die vele top10 candidaten. Alleen spijtig dat het voor die mannen bijna allemaal hetzelgde geld. zolang mogelijk aanklampen
*eens is*quote:Op maandag 19 juni 2006 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop op Menchov. Als het hem meezit kan ie op het podium rijden. Zelfde geldt voor Leipo, Valverde en Vino. Om de 1e plek wordt gestreden door Basso en Jan en niemand anders denk ik.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:34 schreef mitt het volgende:
Ja, hoe is het met Vino eigenlijk.
Ik verwacht niet dat hij het gaat redden, maar je hoort helemaal niks van hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |