Klopt (voor beide)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sommige beeldschermen hebben dubbele input maar mensen kijken nooit achterop. En als je een versterker gebruikt heb je ook met geluid geen problemen uiteraard.
Maar ja, dat zal wel niet het geval zijn, anders vraag je het niet.
Ik heb alle wedstrijden tot nu toe gewoon in 16:9 gekekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:18 schreef twi het volgende:
daardoor is het WK nu bij de NOS ook niet in breedbeeld te zien![]()
Omdat jij geld hebt uitgegeven aan een HD-ontvanger?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb alle wedstrijden tot nu toe gewoon in 16:9 gekeken.
neen, duitsland zend alles gewoon in 16:9 uit, en via een gewone digitale ontvanger is (via @home) Ned 2 ook in 16:9 te ontvangen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat jij geld hebt uitgegeven aan een HD-ontvanger?
Tsja, ik vind de kleurkwaliteit en commentaar bij de Duitsers rukkerderuk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
neen, duitsland zend alles gewoon in 16:9 uit, en via een gewone digitale ontvanger is (via @home) Ned 2 ook in 16:9 te ontvangen.
Heb die HD-decoder wel ff getest, maar zoveel verschil maakt t niet, op 576p (meer kan mn tv niet aan via component) iig niet zoveel dat 't me die 200euro meer waard is.
Tja, kleur gaat wel, en ik heb 't commentaar van Ned 2 via de receiver.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, ik vind de kleurkwaliteit en commentaar bij de Duitsers rukkerderuk.
owkee, van die gamerspunten, waar kan ik die kopen, en wat kost da?quote:Laten we weer on-topic gaan, Bastard is anders ontevreden.
Je koopt ze bij een gameszaak...Bart Smit en FRS hebben ze ook wel. Vijfentwintig Euro voor 2100 punten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tja, kleur gaat wel, en ik heb 't commentaar van Ned 2 via de receiver.
[..]
owkee, van die gamerspunten, waar kan ik die kopen, en wat kost da?
Wil eig Geometry Wars wel kopen.
Geometry Warsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tja, kleur gaat wel, en ik heb 't commentaar van Ned 2 via de receiver.
[..]
kan ook via je CC via Xbox Livequote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
100 miljoen? are you shitting me?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:11 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Geometry Wars![]()
Heb ik al maanden niet meer gedaan, ga er weer eens een xtje voor zitten. Nu toch eindelijk de miljoen es halen. Als de nr. 1 dik over de 100 miljoen kan halen, moet ik de 1 miljoen ook wel es kunnen scoren
nope, tis echt waar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
100 miljoen? are you shitting me?
da's toch godsonmogelijk!
Altijd leuk, dit soort bronnenquote:News4Gamers.com is reporting that a source close to Microsoft revealed that there is a $100 price cut planned for the Xbox 360 around Christmas time. This would mean that a 360 can be purchased for half the price of a PS3 console. According to britxbox.co.uk, the 360 hardware team are redesigning the chips from IBM and ATI to cut costs.
On a related note, Microsoft has dropped the price of their first-party games to $39.99. The list includes Project Gotham Racing 3, Kameo, and Perfect Dark Zero.
per direct?quote:On a related note, Microsoft has dropped the price of their first-party games to $39.99. The list includes Project Gotham Racing 3, Kameo, and Perfect Dark Zero.
Nee, jij bent te cheapquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop niet dat ze dit jaar nog de prijs veranderen want dan koop ik hem nu te duur
Nergens zijn ze echt bijzonder veel goedkoper. Gewoon een zooi bestellen bij Dimension Plus ofzo, die leveren wel lekker snel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef MavRick het volgende:
Vraagje, ik heb van het weekend een 360 core gekregen bij een gsm abo. Maar natuurlijk kun je daar geen #*(#$ mee aangezien er geen spel bij zit en geen HD.
Nu ben ik qua XBOX360 (en consoles in het algemeen) een redelijke noob, kan iemand me vertellen waar je het voordeligst XBOX-assescoires/games kunt halen. Ik heb een beetje gelezen maar niet bij de BS begrijp ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |