Zal n's kijken denk dat ik een digicam meeneem....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
hehe is dat tot 20.00 of 20.30....neemt iemand het risico om een goede camera mee te nemen? Zo ja, geef ff door...ik kalk morgen zsm een review over t concert voor FOK! neer, dus concertfoto's zouden super zijn...Misschien als het met een 1.3mp/2 mp cameramobieltje genomen is, is het ook wel te doen...dus als je een beetje goede foto's hebt en ik mag ze gebruiken...laat maar weten!
Een zwarte longsleeve en een blauwe spijkerbroek... Ik spreek je vanavond!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:36 schreef Reena het volgende:
Hahaha ik ga dus juist iedereen aanspreken die gezegd hebben wat ze aan zouden doen![]()
Veel plezier iedereen!!!
18.14 uur hier!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
18:13 neem ik de trein richting a'dam [14.gif]
Ja als ze je het zien gebruiken dan mag het volgens mij.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:14 schreef MrData het volgende:
Trouwens op die opgeplakte postertjes stond dat de HMH je foto en geluids apparatuur in beslag kan nemen en niet meer terug hoeft te geven, mogen ze dat zomaar doen? Daar gaat dan je dure camera (die je natuurlijk niet mee had moeten nemen, maargoed).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |