abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:29:51 #276
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_39288342
hehe is dat tot 20.00 of 20.30 ....neemt iemand het risico om een goede camera mee te nemen? Zo ja, geef ff door...ik kalk morgen zsm een review over t concert voor FOK! neer, dus concertfoto's zouden super zijn...Misschien als het met een 1.3mp/2 mp cameramobieltje genomen is, is het ook wel te doen...dus als je een beetje goede foto's hebt en ik mag ze gebruiken...laat maar weten!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:57:33 #277
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_39289334
Ik ben jaloers !!!

Maar wens jullie allen een geweldige avond.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_39290136
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
hehe is dat tot 20.00 of 20.30 ....neemt iemand het risico om een goede camera mee te nemen? Zo ja, geef ff door...ik kalk morgen zsm een review over t concert voor FOK! neer, dus concertfoto's zouden super zijn...Misschien als het met een 1.3mp/2 mp cameramobieltje genomen is, is het ook wel te doen...dus als je een beetje goede foto's hebt en ik mag ze gebruiken...laat maar weten!
Zal n's kijken denk dat ik een digicam meeneem....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_39290457
Ik ga over een uurtje pas Hoop om half 8 bij de HMH te staan, hoop dat ik op tijd ben Maarja, heb er echt zin in
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:28:37 #280
24054 search64
Avec le grande
pi_39290549
Ik ga der ook zo heen. Tot straks;

guitarist.nl
ruud.nl
Mr.Black
LintuxCx
Vliegvrager
Roellio
Pink_Floyd
Zartos
Longmen
Realdeal
Reena
ralfseltje
woeeiiii
TAV74
Angel_of_Dth
Kopdans
Collaborator
DIJK
HeatWave
Barb
Thomzzzzz
Dandelion
Orbeatle
FRFC
moemoe
TrenTs
Viking84
RipCore
BOKA
FLR
Evil_Koekje
Ascaroth
sir_Tachyon
PimD
Gripper
WasQ
vanBoeschoten
SuperSchurk
TrentReznor
denka
Five_Horizons
Snakey

Ik heb een Fantomas- T-shirt aan en een oude politiejas, maar waag het niet me aan te spreken, stelletje internetlosers.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:29:07 #281
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39290571
Ik zeg gewoon lekker niet wat voor shirt ik aan heb.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:36:08 #282
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39290800
Hahaha ik ga dus juist iedereen aanspreken die gezegd hebben wat ze aan zouden doen
Ik ben ook heel snel te herkennen, maar ik zeg lekker niet hoe

Een vriendin van me fietste langs de HMH om 16.00 uur en er stonden al heel wat fans en dranghekken. Ik ben er pas tegen een uur of 19.45, dus hoop maar dat ik het nog een beetje zal kunnen zien...

Veel plezier iedereen!!!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:39:30 #283
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_39290930
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:36 schreef Reena het volgende:
Hahaha ik ga dus juist iedereen aanspreken die gezegd hebben wat ze aan zouden doen

Veel plezier iedereen!!!
Een zwarte longsleeve en een blauwe spijkerbroek... Ik spreek je vanavond!

Jij ook veel plezier!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:52:33 #284
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39291412
18:13 neem ik de trein richting a'dam [14.gif]
pi_39291474
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
18:13 neem ik de trein richting a'dam [14.gif]
18.14 uur hier!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_39292004
! @roellio is listening to TOOL - Jambi
pi_39292029
Ik draag een bruin met oranje 'Carhartt' shirtje, kan dat wel, tussen al die DIE-HARD tool fans?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:48:48 #288
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39293315
tuurlijk wel alles kan...je moet je niet zoveel aantrekken van anderen, gewoon doen wat jij wil
"think for yourself"
pi_39295093
Ik hoop stiekem dat Maynard aan het einde van het concert zeg: See you on Lowlands festival!
pi_39304878
Oke ... ben ik de 1e die weer thuis is?? schijnbaar... Gaaf concert (rookvrij )
1e twee nummers vond ik het nog niet echt goed klinken maar het werd daarna stukken beter. Het stond wel behoorlijk hard vond ik. (lang leve de oordoppen). Heb ervan genoten en vond de lichtshow effecten lekker simpel en goed.

SEE YOU ALL IN NOVEMBER.... is wel de uitspraak van de avond
pi_39305117
APPARENTLY WE'LL SEE YOU ALL IN NOVEMBER!

Ben niet thuis, maar ik moet nog tot Enschede, heb toch een laptop bij me van werk en op station Amersfoort is een draadloos netwerk.

Rookvrij was het trouwens niet, je hebt altijd van die hufters die het toch nodig vinden om er een op te steken. Had geen oordoppen bij me, dus vannacht kan ik nog "nagenieten".

Trouwens, ligt het aan mij of was het geluid idd niet optimaal? Ik vond het niet van het soort "Oh wat is de HMH toch geweldig!"...

Maar gaaf was het natuurlijk absoluut!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_39305377
Dan ben ik de 2e die weer thuis is

Prima concert, jammer van de korte setlist en 't lange wachten maar dat was vooraf al bekend. De achtergrond beelden vielen me ook wat tegen, bij de Lateralus tour was ik daar wat meer van onder de indruk. Nu leek het af en toe wel gewoon een Winamp plugin die mee stond te draaien, maar misschien dat ze daar voor de echte tour mee bezig zijn.

Mooi om te zien hoe Jones en Chancellor hun effecten arsenaal gebruiken (talkbox solo oa). Maynard was wel veel actiever en meer zichtbaar dan vorige keer
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:50:53 #293
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_39305565
playlist vd avond zoals verwacht maar wel gruuuuuuuuuuuuuuuuuuwelijk lekker:

"Niet roken aub"
Lost Keys
Rosetta Stoned
Stinkfist
Fortysix and two
Jambi
Schism
Right in two
"Jam-sessie"
Sober
Lateralus
"Zitpauze"
Vicarious
"See you all in november"
Aenima
pi_39305671
Als Tool perfectie nastreeft dan hebben ze dat vanavond wel heel erg dicht benaderd naar mijn idee.
De set was precies wat ik had verwacht al was mijn voorkeur uitgegaan naar een wat bombastischer intro..Voor mij geen hoogte en/of dieptepunten, ruim 6 kwartier oorgastisch genot heb ik vanavond voorgeschoteld gekregen

Het geluid was hard, heel erg hard, maar wel zuiver. HMH heeft toch wel een erg goed geluid en een goede PA is altjd erg belangrijk en was vanavond ook een erg goede plek om te staan

November? Laten we het hopen, ik ben iig weer van partij!
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
pi_39305874
Nou ik was er dus niet . (gelukkig al wel gezien op pinkpop) maar zijn er al foto's van het concert? Ben benieuwd
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:00:15 #296
62964 Little_Acorn
You would know
pi_39305890
Ben ook net terug en vond het echt heel gaaf, geluid was hard, maar wel goed, de setlist was idd vrij voorspelbaar, toch enorm genoten. Nu wachten tot november!!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:09:17 #297
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39306207
Het geluid vond ik best goed, wel loeihard, maar met mijn oordoppen was het perfect.
Ik vond het een goed concert. Had iets meer verwaccht van die schermen, maar dat is wel het enige zogenaamde minpuntje. De rest was echt geweldig. Ik ben er in November zeker weer bij.

Vond het trouwens best gaar dat het "rook-bericht" werd omgeroepen door iemand anders. Als Maynard het zelf had gezegd dan zou ik dat op zich wel ok vinden, maar dit vond ik een beetje nep. En inderdaad, sommige mensen vonden het nog steeds nodig om een sigaret op te steken, niets rookvrij waar ik stond dus.

Trouwens, als er iemand hier was die een tool t-shirt aan had en een vlinderdasje...sorry, maar ik vond je echt een beetje een sukkel....
pi_39306381
Tsja dat roken..mensen hou je toch niet tegen, en er zijn altijd figuren die dan lekker een extra sigaretje opsteken. Of gewoon bij het fouierren alle pakjes sigaretten weggooien, maar dat zal wel niet mogen.

Trouwens op die opgeplakte postertjes stond dat de HMH je foto en geluids apparatuur in beslag kan nemen en niet meer terug hoeft te geven, mogen ze dat zomaar doen? Daar gaat dan je dure camera (die je natuurlijk niet mee had moeten nemen, maargoed).
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:21:47 #299
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_39306642
Wat een enorm goed concert. Ik zat op de eerste rij op het balkon (had in Dusseldorf al dichtbij gestaan en gemerkt dat het geluid daar niet zo mooi klonk), kon alles perfect zien en geluid klonk hier van A tot Z perfect. Een heel stuk beter dan in Dusseldorf, helaas wel precies dezelfde set (geloof ik).
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:30:12 #300
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39306880
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:14 schreef MrData het volgende:

Trouwens op die opgeplakte postertjes stond dat de HMH je foto en geluids apparatuur in beslag kan nemen en niet meer terug hoeft te geven, mogen ze dat zomaar doen? Daar gaat dan je dure camera (die je natuurlijk niet mee had moeten nemen, maargoed).
Ja als ze je het zien gebruiken dan mag het volgens mij.
Ik had een mp3 speler mee en bij het fouilleren vroeg die man of je ermee kon opnemen en ik zei nee. Haalde hij er een andere gast bij, maar die was wel relax. Hij zei, ik mag het meenemen maar als ik ermee gepakt wordt, dan ben ik het kwijt. "Ja, het zijn Amerikanen he" zei hij er nog letterlijk bij...moest wel even gniffelen.

Trouwens het viel mij ook op dat Maynard bewegelijker was dan bij andere concerten (tenminste, wat ik gelezen had). Hij zat er vrolijk op los te dansen...en de andere bandleden leken er ook wel zin in te hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')